In ieder geval kune je er nu toch niets meer aan doen.
Gewoon wachten tot het weer op lengte is, dus.
Sterkte ermee!
quote:aangetekend!
Op zondag 9 november 2003 13:04 schreef Logician het volgende:
mja een muts vind ik een prima idee, ik denk alleen niet dat ik
er op mijn werk mee weg komtjah en het zal wel weer aangroeien .. ik baal alleen ontzettend ..
voelt alsof ik een enrome knoop in mijn maag heb ofzo ...een brief schrijven is btw wel een idee ..thx
quote:Een brief heeft weinig impact imo, het word allemaal heel stil afgehandeld. Dat is juist positief voor hun, zij verliezen hier geen klanten en geen omzet mee, en daar zijn ze juist gigantisch bang voor.
een brief schrijven is btw wel een idee ..thx
quote:Doe er dan wat aan, ga terug, spreek de bedrijfsleider aan en leg je verhaal uit. Neem eventueel je vriend of een ander vertrouwens persoon mee. Je heb recht op geld terug. Gewoon volhouden, naast de wacht hoek staan en blijven eisen, weten de andere klanten meteen wat ze kunnen verwachten
mja een muts vind ik een prima idee, ik denk alleen niet dat ik
er op mijn werk mee weg kom
tjah en het zal wel weer aangroeien .. ik baal alleen ontzettend ..
voelt alsof ik een enrome knoop in mijn maag heb ofzo ...
volgens mij moet je er gewoon meer gel in doen
quote:
voelt alsof ik een enorme knoop in mijn maag heb ofzo ...
Wat mag jij je gelukkig prijzen dat jij al last van je maag krijgt om zulke belachelijke dingen.
Lach er om, en ga naar een andere kapper.
quote:ik zag dat ze ineens een pluk haar bovenop erg kort knipte, maar toen was het natuurlijk al te laat, ik zei er ook wat van,maar ze zei dat ze haar best deed ...
Op zondag 9 november 2003 13:16 schreef N-E-R-D het volgende:
had je het eigenlijk niet door dat het de verkeerde kant op ging en er toen wat kunnen zeggen?
quote:kut kappers hohoho .. ken er zat die het wel kunnen ..
Op zondag 9 november 2003 13:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgende week zaterdag terug (eventueel met vriend) en een enorme rel schoppen en je geld terug eisen. Dit kan niet hoor, k#tkappers... ik moet binnenkort ook weer
quote:Pardon??
Op zondag 9 november 2003 13:18 schreef Dodec het volgende:[..]
Wat mag jij je gelukkig prijzen dat jij al last van je maag krijgt om zulke belachelijke dingen.
Lach er om, en ga naar een andere kapper.
quote:Niks pardon!
Op zondag 9 november 2003 13:22 schreef Logician het volgende:[..]
Pardon??
quote:Waarom heb jij hetzelfde icoon als ik??? Ik vroeg me al wanneer ik jouw reactie had geplaatst
Op zondag 9 november 2003 12:35 schreef sint-en-piet het volgende:
Spannend topic
Logician, ik leef met je mee!!! Ik heb hetzelfde gehad. Mijn haar zit altijd verneukt, maar op een goede middag ging ik naar een leuk kapsterjuffie en die knipte mijn haar zoals het nog nooit gezeten had, vol en met krullen (die ik zelf bleek te hebben ) Na een week of 8 werd m'n haar wat te lang, waardoor ik het niet goed in model kreeg. Op aanraden van mijn moeder (
) ging ik naar de gozer, die nog veel beter knipte. Ja, veel korter!
*Floep* weg waren de krullen, want meneer 'had het een beetje korter geknipt, dat is lekker fris en makkelijk in de vakantie'.
Grote gloeiende kolere klootzak, DAAR HAD IK NIET OM GEVRAAGD!
P.s.: dit alles is inmiddels 4 maanden geleden, maar ik kan die gozer nog steeds wel schieten.
P.p.s: dit nieuwe kapsel van je vind ik zelf eik leuker, maar ik begrijp hoe je je voelt. Kappers moeten doen wat je zegt en geen eigen interpretaties maken!
quote:Let OP!
Op zondag 9 november 2003 13:26 schreef Dodec het volgende:[..]
Niks pardon!
Sorry, ik kan het echt niet begrijpen dat je daar zo erg zorgen om maakt dat je er zelfs buikpijn van krijgt.
ik zou het zelf ook niet tof vinden, helemaal neit als het dusdanig verneukt is dat ik er niks meer mee kan.
quote:Zorgen zijn iets anders dan ergens ontzettend van balen imho
Op zondag 9 november 2003 13:26 schreef Dodec het volgende:[..]
Niks pardon!
Sorry, ik kan het echt niet begrijpen dat je daar zo erg zorgen om maakt dat je er zelfs buikpijn van krijgt.
[Dit bericht is gewijzigd door Logician op 09-11-2003 13:30]
quote:Als man kun je je tenminste nog kaal scheren...
Op zondag 9 november 2003 13:29 schreef Korneel het volgende:Let OP!
Logician is een Vrouw. die zitten er eenmaal meer mee.ik zou het zelf ook niet tof vinden, helemaal neit als het dusdanig verneukt is dat ik er niks meer mee kan.
quote:Vrouwen ook. (van onderen)
Op zondag 9 november 2003 13:30 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Als man kun je je tenminste nog kaal scheren...
quote:Ik zal het wel nooit snappen denk ik.
Op zondag 9 november 2003 13:30 schreef Logician het volgende:[..]
Zorgen zijn iets anders dan ergens ontzettend van balen imho
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind het kort eigenlijk leuker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |