quote:Richard, gefeliciteerd! Spannende tijd voor jullie.
Op donderdag 29 januari 2004 08:15 schreef Xanthe het volgende:
Goeiemorgen Katinka, sinds ik wel .....PIEP... ben , ben ik steeds zo vroeg eruit , tis gewoon verschrikkelijk...
Moe moe moe , veel slapen , maar s'ochtends lekker door slapen zit er niet in.
Opgelucht dat je even gebeld hebt? Klinkt toch beter die 28 oktober.
Heb je trouwens ondertussen een verzekering die het voor jullie wel vergoed?
Qua verzekering; Ik zit goed bij Amicon, eigen risico 360 euro voor de eerste poging. Het was toch al te laat om te wisselen, want je mag er dan de eerste 2 jaar geen gebruik van maken. En ik ga niet 2 jaar wachten dat snap je. Dus wat dat betreft voorlopig geen problemen.
En ja, blij dat ik gebeld heb en iemand trof die het iets beter snapte. Al wordt het nog steeds eind februari en dus maart voor we serieus aan de slag zijn (hoop ik).
Dus een kindje voor ons in 2004 gaat zeer waarschijnlijk al niet meer lukken (als het uberhaupt...) en dat is gewoon k****
[Dit bericht is gewijzigd door katinka op 29-01-2004 23:06]
Dat wilde ik maar even kwijt
.
Je zou die kunnen aanbieden aan mensen die de eerste behandeling nog in moeten gaan en de kosten dus zelf moeten opbrengen. Kijk hier maar eens.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:39 schreef Xanthe het volgende:
Ik heb nog voor zo'n 1200 euro aan medicatie in huis staan (Menopur en Pregnyl).
Probleem is dat ik het niet kan bewaren voor een eventueel kindje want zolnag is het niet houdbaar.
Wij hebben twee ICSI behandelingen gehad.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:26 schreef katinka het volgende:
Dankjewel ET,
Je hebt het over Puregon he? Kreeg jij dat bij IVF, of bj IUI? Ik krijg nu nl. geen Puregon maar Gonal-F. Ik weet eigenlijk niet waarom...
Groet
Katinka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |