abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16288123
Dat kan niet missen hoor!!! Dat is echt NIET negatief!

Wat geweldig!! Van Harte alvast!! En voor de zekerheid duimen we hier nog ff door

Screw them.
We're going home.
  donderdag 15 januari 2004 @ 18:13:57 #177
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16290755
WOWIE!!! Echt een streep hoor!!! Zelfs duidelijker dan bij mijn testje twee weken geleden!!! Echt zwanger, geweldig!!! Gefeliciteerd hoor Xanthe!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  donderdag 15 januari 2004 @ 18:14:08 #178
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16290762
Volgens mijn man deel ik elke zwangerschap de helft van mijn hersencellen met mijn kind, zie hier het resultaat

[Dit bericht is gewijzigd door Loena-tik- op 15-01-2004 18:16]

Hyves!
  donderdag 15 januari 2004 @ 18:14:54 #179
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16290793
Ging in mijn enthousiasme niet helemaal goed
Hyves!
  Jubileum moderator donderdag 15 januari 2004 @ 19:53:01 #180
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16293593
Wow!! Dat is een nog duidelijkere streep dan ik had toen ik zwanger was van Iris! Wat een geweldige streep, gefeliciteerd hoor!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2004 @ 22:11:04 #181
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16298045
Xanthe, wat een prachtige streep heb je daar zeg. Joepieeeee geen stomme onderzoeken, behandelingen en medicijnen meer en gewoon lekker zwanger zijn
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_16306394
JOEPIEEEEEEEEEE!!!!!!!
Een dikke vette plus op de digitale clear blue!!!!!!!

En vet balen want moeders voor moeders doet niets meer in mijn regio
als ik wel mee wil doen moet ik 85km. gaan rijden naar een andere plaats.
Wel een beetje heel ver

Maar dames....
Het is dus echt echt echt echt zo... en ik kan het nog niet geloven.

pi_16306461
Yes Xanthe, Gefeliciteeeeerd. Weet je dat ik gewoon kippevel kreeg toen ik het net las. Helemaal geweldig
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16306787
Een kleine update op de site incl. de eerste stoere gympen ;

http://www.xs4all.nl/~peetj01/Taz/zwanger.html

pi_16306894
Kijk, dat is nou eens een plus. Lekker duidelijke testen die Clearblue zo te zien.

off topic: maarre, wie heeft er nou strax recht op jouw knuffelbeest

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16306932
YEEEEESSSS !!! Geweldig!!!

Maar ben je nu zwanger door de IUI of toch spontaan?

Anieweej, er komt een babietje bij !!!

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_16307017
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 09:34 schreef easy-going het volgende:

off topic: maarre, wie heeft er nou strax recht op jouw knuffelbeest

Euh.... Ik koop gewoon een heleboel nieuwe

Maar zonder gekheid aangezien we ruimte gebrek hebben en per 1 oktober 2005 uit dit huis kunnen komt de kleine het eerste jaar bij ons op de slaapkamer te liggen , dus we delen m wel
Dan mag de baby mijn knuffel en heb ik de baby als knuffel

pi_16307050
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 09:36 schreef Syrena het volgende:
YEEEEESSSS !!! Geweldig!!!

Maar ben je nu zwanger door de IUI of toch spontaan?

Anieweej, er komt een babietje bij !!!

Spontaan.
We hebben in november een IUI gehad en die is mislukt.
We zouden toen in december een IUI krijgen maar toen zijn ze de eisprong mis gelopen.
Gelukkig hadden we in de dagen ervoor en de de dag na de eisprong zelf
nog geklust en dit is het resultaat.
En dat terwijl ik dus niet zwanger zou worden op de natuurlijke weg

Maar we moeten wel extra rekening houden met de kans op een miskraam , we hebben medicatie gebruikt en die verhoogd de kans op een miskraam...

FOK!fossiel vrijdag 16 januari 2004 @ 10:45:10 #189
2628 Karin
pi_16308161
Ow wat geweldig Xanthe! Van harte gefeliciteerd!!
pi_16308302
O Xanthe zie je wel het was een streep!! Meid echt van harte. En die gympen zijn geweldig
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16321875
Ik zie het nu pas, Xanthe zwanger. Gefeliciteerd!!!! Zo lang gewacht, dat wordt vast een superkindje!
mooi he, alles
pi_16327838
Heel langzaam begint het tot me door te dringen.
Ik heb vandaag een zwangerschaps dagboek gekocht , durf er alleen nog niet in te schrijven omdat ik bang ben dat het toch nog mis gaat....

Verder was mijn moeder gisteren jarig , de dag van het vage streepje
En daar gaan we morgen heen, ik heb een boekje gehaald met als text "help ik word oma/opa" dus die krijgt ze eerst ipv. het cadeautje.

Tja alles is nog voorbarig er kan nog zoveel fout gaan , maar ik begin toch wel wat te genieten hoor.
Heb alleen af en toe wat buikpijn en dat vind ik erg eng....

Wat betreft het bloedprikken vandaag , de waarde van de HCG was 100 , ze wilden me maandag terug zien om nogmaals te prikken.
Ik snap er niets van , helemaal geen enthousiast ja je bent zwanger.....
Maar goed die test van vanmorgen loog toch echt niet....

pi_16529693
Ik lees net alles over jou en wil je heel erg graag feliciteren, maar je hebt hier sinds de 16e niet meer geschreven! Gaat alles wel goed met je?

Hoe was het maandag?

pi_16530983
Hey Katinka!
Hoe is het bij jullie allemaal?
Ik ben eigenlijk ne het melden hiervan naar een ander topic gegaan.
Tenslotte ging het in dit topic om de behandeling en daar passen de bij komende spanningen en spannende moment ook bij vond ik.
Maar voor degene die hier nog wel wilden posten is het moeilijk om te zien dat iemand zwanger is , jaloesie om iets dat je zelf graag zou willen.
Natuurlijke gevoelens als je met behandelingen bezig bent.
Dus vandaar...., maar ben nu wel te volgen in zwangerschap en bevalling

Hier gaat het wel weer goed , heb natuurlijk wel mijn angsten dat het fout gaat.
Zeker toen ik gister avond donker bruine afscheiding had , waarschijnlijk "oud" bloed.
Vanmorgen mijn 1e echo gehad en ze hebben zich verteld ik ben nog maar 5,6 weken zwanger (dacht dus 1 week langer) op de echo was alleen nog maar een stipje te zien en nog geen hartje. Maar 5 mm is die gup nu.
Die maandag bij het bloedprikken had ik 299.8 HCG in mijn bloed duidelijk zwanger dus , maar dat wist ik al.
5 februari krijg ik weer een echo en verwacht word dat dan het hartje wel klopt.
Spannend tot die tijd , want als ik die heb zien kloppen heb ik pas echt een beetje vertrouwen.
Al probeer ik er wel van te genieten , het rare is dat je soms zo'n moment hebt van YESSSSSS ik ben zwanger , maar het volgende moment gaat de hele wereld er aan voorbij en vergeet je het zelf ook bijna , het zal met de tijd nog wel anders worden , als je buikje gaat groeien en het voor de buiten wereld ook duidelijk word en als je het hartje hebt zien kloppen of de klein hebt gevoeld.
Waren die 9 maanden maar voorbij! Ik verlang zo naar dat kleintje...
Tja en helaas moet er die 9 maanden aan vooraf gaan

pi_16544017
Xanthe, veel geluk en geniet er zoveel mogelijk van! Ik kan me voorstellen dat je naar dat andere topic bent overgestapt; net zoals jij snapt dat het voor mensen hier moeilijk is. Niet dat ik het je niet gun, maar als je het zelf ook zo graag wilt blijft het zwaar. Ik zoek het niet op, ik lees ook nooit bij die andere topics. Zelfbescherming he?

Met mij gaat het momenteel niet zo geweldig. Ik had echt gehoopt de oproep voor de eerste IVf poging in januari te krijgen, maar de maand is al bijna om...Ik zweef tussen een gevoel van wanhoop en ongeduld.....Waarom duurt het allemaal zo lang? Als we deze week geen oproep krijgen, wordt het al weer een maand later, omdat ik op dag 21 moet starten met spuiten.

Anyway, geniet er de volle 9 maanden van zou ik zeggen. Misschien spreek ik je over een paar maanden nog eens, als het bij ons (hopelijk) ook gelukt is.

pi_16544933
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:28 schreef katinka het volgende:
Xanthe, veel geluk en geniet er zoveel mogelijk van! Ik kan me voorstellen dat je naar dat andere topic bent overgestapt; net zoals jij snapt dat het voor mensen hier moeilijk is. Niet dat ik het je niet gun, maar als je het zelf ook zo graag wilt blijft het zwaar. Ik zoek het niet op, ik lees ook nooit bij die andere topics. Zelfbescherming he?

Met mij gaat het momenteel niet zo geweldig. Ik had echt gehoopt de oproep voor de eerste IVf poging in januari te krijgen, maar de maand is al bijna om...Ik zweef tussen een gevoel van wanhoop en ongeduld.....Waarom duurt het allemaal zo lang? Als we deze week geen oproep krijgen, wordt het al weer een maand later, omdat ik op dag 21 moet starten met spuiten.

Anyway, geniet er de volle 9 maanden van zou ik zeggen. Misschien spreek ik je over een paar maanden nog eens, als het bij ons (hopelijk) ook gelukt is.

Katinka , ik gun het je zo!
Maar ik kan je vertellen zwangerschap brengt ook veel zorgen met zich mee , zeker als je er zolang op hebt moeten wachten als wij en er zoveel moeite voor moet doen.

Waarom bel je het ziekenhuis niet gewoon om te vragen van hoe en wat? Voor hetzelfde geld is die broef wel verzonden maar niet aangekomen! Gewoon bellen hoor , kom op jij wacht nu al een tijd op ze en de maand is praktisch om.
Het is geestelijk allemaal al zo zwaar!
Maar als je behoefte hebt om met lotgenoten te mailen er is een IVF mailing list op de freya site.
(Hoef je geen lid van te zijn )
Meis hou je me op de hoogte?

pi_16614114
Uiteraard hou ik je op de hoogte. Ik kan me je zorgen helemaal voorstellen trouwens; Als je er zoveel moeite voor hebt moeten doen is een miskraam natuurlijk helemaal een drama, dus dat wil je niet! Mocht het bij ons ooit lukken, zullen die negen maanden ook niet ontspannen en zorgeloos zijn, zoals een normale zwangerschap. Doordat ik een DES-dochter ben heb ik ook nog eens een verhoogde kans op vroeggeboorte, waardoor me soms de moed helemaal in de schoenen zakt...Maar, we zullen doorgaan! Niet oneindig, maar laat poging 1 IVF maar komen...........

Dus heb ik je goede raad (nog bedankt hiervoor) vandaag direct opgevolgd en gebeld naar de fertiliteitskliniek. En wat blijkt? We staan vanaf 19 november op de wachtlijst ipv 24 oktober (scheelt toch weer 3 weken!). Op het moment staan we nummer 20. We zitten er in iedergeval in januari niet bij. Zelfs voor februari kon ze me niks beloven. Inmiddels ben ik weer gekalmeerd, maar oeioei............Als ik het er niet mee eens was moest ik de gyne bellen, zij kon helaas niks voor me doen.
Ik heb het nog eens nagekeken in mijn aantekeningen en op 24 oktober heeft de gyne tegen ons gezegd dat de wachtlijst in zou gaan vanaf die dag, met terugwerkende kracht. Ik ben het er dus niet mee eens en ga woensdag de gyne proberen te bellen. Ben trouwens niet van plan er een drama van te maken (we hebben ze toch nodig he?), maar ze mag me wel even uitleggen hoe dat nu kan. Mijn geduld is echt al heel zwaar op de proef gesteld en nog een maand wachten zou ik echt afschuwelijk vinden.

Trouwens, ik weet van die maillijst op Freya hoor. ik vind het alleen niet zo lekker werken met dat mailen. Een forum is overzichtelijker en je kunt makkelijker dat wat je aanspreekt vinden (ik heb een hele goeie belgische, maar soms kom ik hier omdat de behandelingen in Belgie wel wat verschillen van Nederland)

Ik duim voor jou dat je een vlekkeloze zwangerschap zult hebben.

Liefs
Katinka

pi_16617470
Wat rot voor je.
Is toch belachelijk dat ze het 1 zeggen en het ander doen?
Ze heeft een afspraak gemaakt met jullie en die moet ze nakomen.
Dan kun je wel zeggen geen drama ervan maken , maar voor jullie persoonlijk is dit toch ook een drama?
Je kan het ook van de andere kant zien , ga nog even genieten nu het nog kan , de IVF procedure is zo zwaar....
Nou heb ik niet zo'n zin om terug te lezen en weet ik dus niet of jij nou degene was met eicel donor , dat scheelt in dat geval een hoop....
Het moeten prikken , daarna de punctie ze zijn zwaar , maar je houd je hoofd boven water omdat je weet waarom je het doet.
Dan de terug plaatsing , ook zo zuper spannend... slaat het aan of niet....
Ik voel me wat dat betreft wel geprezen...... dat ik dat (nog) niet heb hoeven te ondergaan......
pi_16673174
Hey Xanthe, jij was er al vroeg bij vanochtend. Ik heb gebeld vandaag en het klopt toch; we staan vanaf 28 okt op de wachtlijst (maandag had de persoon verkeerd gekeken). Wel duurt het iets langer dan verwacht; de 3e week van februari krijgen we waarschijnlijk de brief voor de oproep.
Het hangt heel erg af van de hoeveelheid zwangeren uit de serie voor ons namelijk, daarom kunnen ze het niet heel precies zeggen. Ik wacht liever nu wat langer, dan dat we (als het niet meteen lukt) tussendoor nog weer met een wachtlijst te maken krijgen.
Ik ga dus nog maar even genieten van 'de geneugten des levens'.....misschien pakken we nog wel een last minutje ofzo richting skipistes.
pi_16677509
Goeiemorgen Katinka , sinds ik wel .....PIEP... ben , ben ik steeds zo vroeg eruit , tis gewoon verschrikkelijk...
Moe moe moe , veel slapen , maar s'ochtends lekker door slapen zit er niet in.
Opgelucht dat je even gebeld hebt? Klinkt toch beter die 28 oktober.
Heb je trouwens ondertussen een verzekering die het voor jullie wel vergoed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')