Wat geweldig!! Van Harte alvast!! En voor de zekerheid duimen we hier nog ff door
[Dit bericht is gewijzigd door Loena-tik- op 15-01-2004 18:16]
En vet balen want moeders voor moeders doet niets meer in mijn regio
als ik wel mee wil doen moet ik 85km. gaan rijden naar een andere plaats.
Wel een beetje heel ver ![]()
Maar dames....
Het is dus echt echt echt echt zo... en ik kan het nog niet geloven.
off topic: maarre, wie heeft er nou strax recht op jouw knuffelbeest
Maar ben je nu zwanger door de IUI of toch spontaan?
Anieweej, er komt een babietje bij !!!
quote:Euh.... Ik koop gewoon een heleboel nieuwe
Op vrijdag 16 januari 2004 09:34 schreef easy-going het volgende:off topic: maarre, wie heeft er nou strax recht op jouw knuffelbeest
![]()
Maar zonder gekheid aangezien we ruimte gebrek hebben en per 1 oktober 2005 uit dit huis kunnen komt de kleine het eerste jaar bij ons op de slaapkamer te liggen , dus we delen m wel ![]()
Dan mag de baby mijn knuffel en heb ik de baby als knuffel
quote:Spontaan.
Op vrijdag 16 januari 2004 09:36 schreef Syrena het volgende:
YEEEEESSSS !!! Geweldig!!!Maar ben je nu zwanger door de IUI of toch spontaan?
Anieweej, er komt een babietje bij !!!
Maar we moeten wel extra rekening houden met de kans op een miskraam , we hebben medicatie gebruikt en die verhoogd de kans op een miskraam...
Verder was mijn moeder gisteren jarig , de dag van het vage streepje ![]()
En daar gaan we morgen heen, ik heb een boekje gehaald met als text "help ik word oma/opa" dus die krijgt ze eerst ipv. het cadeautje.
Tja alles is nog voorbarig er kan nog zoveel fout gaan , maar ik begin toch wel wat te genieten hoor.
Heb alleen af en toe wat buikpijn en dat vind ik erg eng....
Wat betreft het bloedprikken vandaag , de waarde van de HCG was 100 , ze wilden me maandag terug zien om nogmaals te prikken.
Ik snap er niets van , helemaal geen enthousiast ja je bent zwanger.....
Maar goed die test van vanmorgen loog toch echt niet....
Hoe was het maandag?
Hier gaat het wel weer goed , heb natuurlijk wel mijn angsten dat het fout gaat.
Zeker toen ik gister avond donker bruine afscheiding had , waarschijnlijk "oud" bloed.
Vanmorgen mijn 1e echo gehad en ze hebben zich verteld ik ben nog maar 5,6 weken zwanger (dacht dus 1 week langer) op de echo was alleen nog maar een stipje te zien en nog geen hartje. Maar 5 mm is die gup nu.
Die maandag bij het bloedprikken had ik 299.8 HCG in mijn bloed duidelijk zwanger dus , maar dat wist ik al.
5 februari krijg ik weer een echo en verwacht word dat dan het hartje wel klopt.
Spannend tot die tijd , want als ik die heb zien kloppen heb ik pas echt een beetje vertrouwen.
Al probeer ik er wel van te genieten , het rare is dat je soms zo'n moment hebt van YESSSSSS ik ben zwanger , maar het volgende moment gaat de hele wereld er aan voorbij en vergeet je het zelf ook bijna , het zal met de tijd nog wel anders worden , als je buikje gaat groeien en het voor de buiten wereld ook duidelijk word en als je het hartje hebt zien kloppen of de klein hebt gevoeld.
Waren die 9 maanden maar voorbij! Ik verlang zo naar dat kleintje...
Tja en helaas moet er die 9 maanden aan vooraf gaan
Met mij gaat het momenteel niet zo geweldig. Ik had echt gehoopt de oproep voor de eerste IVf poging in januari te krijgen, maar de maand is al bijna om...Ik zweef tussen een gevoel van wanhoop en ongeduld.....Waarom duurt het allemaal zo lang? Als we deze week geen oproep krijgen, wordt het al weer een maand later, omdat ik op dag 21 moet starten met spuiten.
Anyway, geniet er de volle 9 maanden van zou ik zeggen. Misschien spreek ik je over een paar maanden nog eens, als het bij ons (hopelijk) ook gelukt is.
quote:Katinka , ik gun het je zo!
Op zaterdag 24 januari 2004 14:28 schreef katinka het volgende:
Xanthe, veel geluk en geniet er zoveel mogelijk van! Ik kan me voorstellen dat je naar dat andere topic bent overgestapt; net zoals jij snapt dat het voor mensen hier moeilijk is. Niet dat ik het je niet gun, maar als je het zelf ook zo graag wilt blijft het zwaar. Ik zoek het niet op, ik lees ook nooit bij die andere topics. Zelfbescherming he?Met mij gaat het momenteel niet zo geweldig. Ik had echt gehoopt de oproep voor de eerste IVf poging in januari te krijgen, maar de maand is al bijna om...Ik zweef tussen een gevoel van wanhoop en ongeduld.....Waarom duurt het allemaal zo lang? Als we deze week geen oproep krijgen, wordt het al weer een maand later, omdat ik op dag 21 moet starten met spuiten.
Anyway, geniet er de volle 9 maanden van zou ik zeggen. Misschien spreek ik je over een paar maanden nog eens, als het bij ons (hopelijk) ook gelukt is.
Waarom bel je het ziekenhuis niet gewoon om te vragen van hoe en wat? Voor hetzelfde geld is die broef wel verzonden maar niet aangekomen! Gewoon bellen hoor , kom op jij wacht nu al een tijd op ze en de maand is praktisch om.
Het is geestelijk allemaal al zo zwaar!
Maar als je behoefte hebt om met lotgenoten te mailen er is een IVF mailing list op de freya site.
(Hoef je geen lid van te zijn
)
Meis hou je me op de hoogte?
Dus heb ik je goede raad (nog bedankt hiervoor) vandaag direct opgevolgd en gebeld naar de fertiliteitskliniek. En wat blijkt? We staan vanaf 19 november op de wachtlijst ipv 24 oktober (scheelt toch weer 3 weken!). Op het moment staan we nummer 20. We zitten er in iedergeval in januari niet bij. Zelfs voor februari kon ze me niks beloven. Inmiddels ben ik weer gekalmeerd, maar oeioei............Als ik het er niet mee eens was moest ik de gyne bellen, zij kon helaas niks voor me doen.
Ik heb het nog eens nagekeken in mijn aantekeningen en op 24 oktober heeft de gyne tegen ons gezegd dat de wachtlijst in zou gaan vanaf die dag, met terugwerkende kracht. Ik ben het er dus niet mee eens en ga woensdag de gyne proberen te bellen. Ben trouwens niet van plan er een drama van te maken (we hebben ze toch nodig he?), maar ze mag me wel even uitleggen hoe dat nu kan. Mijn geduld is echt al heel zwaar op de proef gesteld en nog een maand wachten zou ik echt afschuwelijk vinden.
Trouwens, ik weet van die maillijst op Freya hoor. ik vind het alleen niet zo lekker werken met dat mailen. Een forum is overzichtelijker en je kunt makkelijker dat wat je aanspreekt vinden (ik heb een hele goeie belgische, maar soms kom ik hier omdat de behandelingen in Belgie wel wat verschillen van Nederland)
Ik duim voor jou dat je een vlekkeloze zwangerschap zult hebben.
Liefs
Katinka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |