Ja een extra groot pakket geduld kun je morgen omstreeks 12 uur afleveren
Alvast bedankt ![]()
Je kunt het inderdaad niet vergeten , je kan even aan wat anders denken en dan is het alweer terug... grrrrr
We gaan er het beste vanhopen...
Enne de pregnyl daar heb ik geen tijdstip voor gekregen , ik had het wel een beetje uitgerekend met wat ik van anderen daarover hoorde dat was rond half 7 op woensdag ( avond) en vrijdag rond 9 uur de inseminatie.
Ik heb vanmiddag een test gedaan, of ik niet per ongeluk spontaan zwanger zou zijn; nee dus (helaas) ik zit nl. op dag 34 van mijn eerste cyclus na de IUI zonder teogevoegde hormonen en mijn lijf doet het gewoon lekker in slowmotion denk ik. Wachten dus op tante Roos...
Misschien gunstig als we dinsdag in de IVF kliniek zijn, want ik geloof dat je moet wachten op de volgende menstruatie voordat je met de pil kunt beginnen om je cylcus helemaal stil te leggen. We zien wel. De spanning begint hier weer een beetje toe te nemen. Mijn ventje maakt zich zorgen over zijn zaadjes en dat is voor het eerst. Dat is even wennen voor mij, normaal is hij mijn rots, nu moet ik het even overnemen denk ik...
Annemiek; gefeliciteerd meissie , heb eindelijk een lach op mijn gezicht.
Ik ben dr nu aldoor heen en zit ondertussen nog maar op dag 7 van de ww ![]()
Ik heb nog zeker een week te gaan.....
Ik heb last van jankbuien , vreetbuien en rare gevoelens in mijn buik....
En maar hopen.....
Ik durf niet eens zwaar te tillen , bang dat ik als er iets zit het eruit pers
stomme gedachten kronkel dat weet ik ook wel....
Maar ja wat doe je eraan???
quote:Inderdaad vertrouw ik mijn lichaam niet meer zo en dat is ontzettend moeilijk. Vooral als ik vriendinnen hoor over het feit dat ze hun eisprong precies voelen en dat er dan onmiddellijk geklust moet worden en vervolgens is het ook meteen (of bijna meteen) raak........Mijn cylcus varieert tussen de 28 en 34 dagen en ik heb nog steeds geen idee wanneer die eisprong is (tussen dag 15 en 21...) Maar inmiddels heb ik het een beetje een plaatsje kunnen geven en is al mijn hoop gevestigd op de moderne medische wetenschap. Ik ben nerveus, opgewonden, ongduldig, verdrietig, vrolijk opgefokt allemaal op 1 dag. Hoe moet dat binnenkort met een flinke dosis ingespoten hormonen? Dan stuiter ik helemaal over de afdeling (op mijn werk) ! Tja.......
Op donderdag 4 december 2003 00:53 schreef Xanthe het volgende:
Katinka ; het blijft een teleurstelling dat je lichaam je zo in de steek laat he? Je wilt zo graag en je lichaam vertikt het.
Maar we blijven hopen dat het lukken gaat....Annemiek; gefeliciteerd meissie , heb eindelijk een lach op mijn gezicht.
Ik ben dr nu aldoor heen en zit ondertussen nog maar op dag 7 van de ww
Ik heb nog zeker een week te gaan.....
Ik heb last van jankbuien , vreetbuien en rare gevoelens in mijn buik....
En maar hopen.....
Ik durf niet eens zwaar te tillen , bang dat ik als er iets zit het eruit persstomme gedachten kronkel dat weet ik ook wel....
Maar ja wat doe je eraan???
Annemiek! Van harte gefliciteerd! Dat zijn nog eens berichten! Leuk joh!
Wat een schatje dat ventje van jou. Ik had gisteravond al een berichtje gemaakt, maar nu zie ik hem er niet op staan...verkeerd knoppie gedrukt zeker...ik werd ook al beschulidgd van hacker! Toen was ik mijn naam enzo vergeten..........
Liefs Katinka
Ik denk dat ik vanaf zondag op de gevaren zone zit en dat dan elk moment de rode monsters zouden kunnen komen....
Ik heb nog steeds zin in vanalles , ik eet gerust iets van speculaas afgewisseld met augurken.
Mijn cyclus is normaal ongeveer net zoals die van jou qua tijd dan ![]()
Rond de 17 ( kan dus 1 of 2 dagen eerder of later zijn) de eisprong.
Vroeger heb ik er nooit bij stil gestaan of ik m voelde , maar sinds we in het ziekenhuis liepen en we de echo's kregen ben ik er achter gekomen dat ik m soms wel voel.
Deze keer met de pregnyl heb ik m niet gevoeld , heb ik ook gemeld in het ziekenhuis en ik baalde eigenlijk best wel dat ze niet nog een echo gemaakt hebben.
Sinds vandaag voel ik niets meer in mijn buik , behalve mijn darmen die door al dat rare eten wat van streek zijn. Ik weet niet of dat nou een goed of slecht teken moet zijn.
Ik weet niet eens of ik uberhaupt iets mag verwachten qua gevoelens in mijn buik op in dit stadium....
Nou ik kruip terug op de bank en ga mijn vingers nog maar eens tellen om te kijken of ik echt echt echt geen dagen vergeten ben ![]()
Zelfs nu heb ik nog steeds een honger gevoel om naar van te worden.
quote:Wat moet dat een spannende tijd zijn voor je op dit moment. Hopelijk zijn die tekenen die je nu hebt gewoon vals alarm en kun je straks toch een prachtige positieve test laten zien. Klein frummeltje, blijf maar lekker zitten bij mama Xanthe hoor
Op zaterdag 6 december 2003 09:47 schreef Xanthe het volgende:
krampjes in mijn baarmoeder , pukkels in mijn gezicht en pijn aan de grens van mijn borsten / oksels...
Ik denk dat ik over een paar dagen ongi ben
Zijn de klachten waar ik van te voren altijd mee te kampen heb.....
quote:Dank je slaapmeisje.
Op zondag 7 december 2003 00:29 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Wat moet dat een spannende tijd zijn voor je op dit moment. Hopelijk zijn die tekenen die je nu hebt gewoon vals alarm en kun je straks toch een prachtige positieve test laten zien. Klein frummeltje, blijf maar lekker zitten bij mama Xanthe hoor
In mijn hoofd wil het ook niet positief blijven , na zoveel jaren klussen kan het toch niet zo zijn dat ik in 1x via het ziekenhuis wel zwanger zou zijn?
7 jaar veel teleurstellingen gehad.
Maar wat zou het fantastisch zijn!
Ik zou me geen mooier kerst kado kunnen voorstellen en een beter begin van het nieuwe jaar.....
quote:Hoi Xanthe, hou je het nog een beetje uit? Hoeveel daagjes nog wachten tot je mag testen?
Op zondag 7 december 2003 10:07 schreef Xanthe het volgende:[..]
Dank je slaapmeisje.
Het is allemaal zo ontzettend dubbel , de krampjes zijn ineens weer weg.
Mijn borsten nog iets gevoelig maar niet zoals gisteren en op een andere plek.
Ondertussen hebben we dag 10 bereikt , nu word het met de dag spannender.
Niet wetende of je lichaam je nou voor de gek houd of dat er echt niets in je buik wil groeien.In mijn hoofd wil het ook niet positief blijven , na zoveel jaren klussen kan het toch niet zo zijn dat ik in 1x via het ziekenhuis wel zwanger zou zijn?
7 jaar veel teleurstellingen gehad.Maar wat zou het fantastisch zijn!
Ik zou me geen mooier kerst kado kunnen voorstellen en een beter begin van het nieuwe jaar.....
quote:VEEEEEEEL geld, maar een kind is nog VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL duurder
Op zondag 7 december 2003 13:50 schreef Xanthe het volgende:
Donderdag zou ik mogen testen , dat is dag 14 na de inseminatie.
Maar in het ziekenhuis zeiden ze wacht t/m vrijdag over 2 weken en dan een paar dagen na het weekend...
Paar dagen na het weekend is dus letterlijk de dinsdag , maar dat duurt nog meer dan een week!!!!
Dus ik denk dat ik vrijdag of zaterdag voor mezelf aanhoud , maar dat kan natuurlijk altijd nog veranderen naar mate de ongesteldheid uitblijft
Zal eens ga kijken wat testen tegenwoordig nog kosten.
quote:Had ook al even online gekeken , tis alweer een paar jaartjes geleden dat ik een test gekocht heb ( voor de euro).
Op zondag 7 december 2003 14:31 schreef Loena-tik- het volgende:[..]
VEEEEEEEL geld, maar een kind is nog VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL duurder
Ik koop altijd eigen merk testjes bij de Trekpleister kost ongeveer 6 euro ofzo( hoor mij nou altijd) is een goed testje, beter dan Clear bleu iig( schijnt niet zo snel positief uit te slaan en dat moeten we natuurlijk niet hebben, hihihihi)
Maar goed zal inderdaad wel gewoon een eigen merk worden ![]()
Als ik tenminste niet snel ongi ga worden......
quote:LOL Jij had me dus al door.....
Op zondag 7 december 2003 16:18 schreef easy-going het volgende:
Xanthe, deze lurkster duimt voor jou dat je dit jaar nog geld uit mag geven aan testen ja, meervoud, 1 voor de 2 streepjes, en de 2e voor de bevestiging omdat je het niet kan geloven![]()
Het liefst zou ik vandaag al testen , maar ik zal echt nog even geduld moeten hebben....
Liefs,
Slaapmeisje
In welk ziekenhuis zit die fertiliteits kliniek waar je waarschijnlijk heen gaat?
Als je met lotgenoten kontakt zou willen hebben , er zijn mailing lijsten op freya.nl voor mensen die net beginnen , maar ook mensen die weten met welke behandelingen ze gaan starten/zijn gestart tot groepen waar men niet meer aan behandelen toe komt.
Ik zit zelf op 2 van die lijsten en vaak is het wel fijn om met hen te mailen want ze weten wat je door maakt.
Tja en dan over mezelf , ik hoop dat mijn lichaam zo reageert omdat ik inderdaad zwanger ben.
Een klein stemmetje ergens achter in mijn hoofd zegt dat ook , maar ja dat stemmetje heb ik eerder horen praten en dan was het niet zo...
Dus of ik er echt op moet vertrouwen???????
De symptomen zijn sinds vanmiddag wel een aanwijzing dat het wel heel goed mogelijk is.
De pijn zit nu boven op mijn borsten , strak , gespannen , blauwig , opgezet gevoel.
Het lijkt ook alsof ze op die plaatsen steviger aan voelen.
De buikpijn is er nog steeds , de afscheiding ook nog steeds.
Ik heb vanmiddag maar een setje testen gekocht , dan heb ik ze vast in huis ![]()
En ik heb ff gekeken wat baby gympies nou kosten.
10 jaar geleden zei ik al , als ik oooit zwanger word geef ik mijn vriend baby gympies ![]()
Ik heb een paar puma's maatje 18 achteruit laten zetten , deze week halen anders worden ze terug gezet.
Het ging ook wel maf in de winkel hoor ; Welke maat zoekt u mevrouw?
Ik leek wel een enthousiast klein kind en riep uitbundig zo klein mogelijk
![]()
Ze hadden hier 1 paar van , maar ja nu meteen al aanschaffen is wat voorbarig.
Ik heb de situatie uitgelegd en hij was meteen zo aardig om ze dus achteruit te leggen.
Maar ondertussen nog steeds zo bang dat ik toch ongi word....
Maar dat mag de huidige pret niet drukken ![]()
Bijna dag 12 !!!!!!
Ik ging voor een vervolgecho omdat in maart bij mij PCO kenmerken te zien waren op de echo (hele serie follikeltjes/cystes langs de rand van mijn eileider). Deze echo zou dan wat meer duidelijkheid moeten geven of het erger was geworden of niet. Gelukkig is het hetzelfde gebleven en dat is een heel goed teken, maar dat had de echoscopiste ook wel op een prettiger manier mogen vertellen. Ach ja, ik ben er alweer overheen. Er zijn nou eenmaal veel botte mensen op de wereld, maar als je zo kwetsbaar op een tafel ligt voor een inwendige echo , komt het allemaal even wat harder aan.
De fertiliteitskliniek zit op een steenworp afstand van mij vandaan in Almere. Het zit dus niet in een ziekenhuis, maar in een gezondheidscentrum. Zodra alle uitslagen binnen zijn (vriendje moet vrijdag voor de tweede keer zijn zaadjes inleveren en ik moet nog bloed laten aftappen) dan kunnen we worden doorverwezen. Ik heb echt nog geen idee wat voor behandeling we kunnen verwachten, maar ik had de site van Freya zowieso al gebookmarked en houd hem in de gaten.
Wij zijn gestart vorig jaar in Groningen , maar hier liep alles erg tegen.
Vaak maanden overgeslagen omdat ze het druk hadden , of je nog op een uitslag zat te wachten die dan net op een tijdstip kwam dat ze je er niet meer tussen konden zetten....
Conclusie was uit eindelijk dat ik af moest vallen en dan voor de laparoscopie mocht gaan.
Ik heb toen kontakt opgenomen met Delfzijl en daar kon ik meteen voor de laparoscopie en hier ben ik nu dus onder behandeling.
Alles gaat hier ook ontzettend snel!
Als je nagaat dat ik in september daar gekomen ben en meteen die maand nog voor de laparoscopie kon gaan , maar helaas werd ik ziek.
Dus die kwam een maandje later.
Nog een maand later zijn we al gestart! Dit is dus mijn 3e cyclus die ik heb sinds ik in dit ziekenhuis loop.
Ik hoop voor jou dat het ook zo snel gaat in Almere!
Tja ik vind het zelf nu ook wel hoopvoller worden hier.
Ik zou het echt het allermooiste cadeau voor kerstmis vinden!
Maar ja ik ben zo bang dat mijn lichaam me weer eens voor de gek houd.
Echt sjago ben ik nog steeds niet , word ik anders een week voor de ongesteldheid al.
Heb veel lol , maak stomme grapjes , ik voel me dus eigenlijk heel erg goed!!!!
Vandaag hield ik het niet meer , ik heb een test gedaan.
Eigen merk van de DA maar die was natuurlijk negatief.
Ik ben ook gewoon te vroeg.....
nog een paar uurtjes en we hebben dag 13 al in zicht.
Ik ben er zo erg mee bezig niet leuk meer!!!!
Maar ik kan het gewoon niet uit mijn hoofd krijgen.
Vanuit lurkstand even een hartje onder de riem van mij. Zit al vanaf de eerste pagina mee te hopen en sinds enkele pagina s heel hard mee te duimen dat het raak is!!
Ik kan me er enerzijds helemaal niks bij voorstellen, aangezien ik niet in die positie zit, maar anderzijds kan ik het me allemaal zo goed voorstellen. Ik hoop dat alles goedkomt en blijf meelurken als je het niet erg vind. Ik wens je in elk geval de meest geweldige kerst toe............!
Voor nu een
Weer een kruisje erbij op de kalender
dag 13 , nu maar hopen dat dit niet een ongeluks getal gaat worden.....
Morgen goed door zien te komen , donderdag moet ik voor controle van de operatie terug naar het ziekenhuis.
Wie weet kan ik daar eventueel nog een test laten doen....
Iets in me zegt dat ik zwanger ben.....
Maar mijn verstand is bang dat mijn gevoel me weer eens voor liegt
quote:Spannend Xanthe, Loena leeft helemaal met je mee, smul
Op woensdag 10 december 2003 00:37 schreef Xanthe het volgende:
Ik heb geen probleem met lurkers hoor en ik blijf hier wel lekker door typen wat ik voel en wat er door me heen gaatWeer een kruisje erbij op de kalender
dag 13 , nu maar hopen dat dit niet een ongeluks getal gaat worden.....
Morgen goed door zien te komen , donderdag moet ik voor controle van de operatie terug naar het ziekenhuis.
Wie weet kan ik daar eventueel nog een test laten doen....Iets in me zegt dat ik zwanger ben.....
Maar mijn verstand is bang dat mijn gevoel me weer eens voor liegt
Nog heel even afwachten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |