Katinka wat een spannende tijd zeg!
Go eitjes , go eitjes , go eitjes!!! Wie weet dat ik ze zo nog een beetje heb aangemoedigd
Slaapmeisje , fijn om te horen dat jouw eitjes zo goed waren!
Scheelt weer
HSG en laparoscopie.... HSG was puur om zeker te zijn dat de eierstokken wel doorgankelijk waren.
Mochten ze dit toch willen doen en ze willen ook een laparoscopie doen , vraag dan of ze het dan in 1 keer kunnen doen.
Ik heb dus vorig jaar en een HSG gehad en een aantal maanden later een laparoscopie waarbij ze ook nog een soort HSG hebben gedaan.
Laparoscopie heb ik vrijwillig gedaan omdat ik dus hormonen moest gaan spuiten en als je verklevingen mocht hebben aan je baarmoeder dan kunnen deze verergeren door de hormonen daarom doet mijn ziekenhuis dus meestal wel een laparoscopie voor die tijd.
IUI op zich is goed te doen , vraag eventueel ook aan je behandelend arts of hij het slechts 6 keer doet of ook vaker.
Sommige artsen doen het maar 6 maal en gaan dan al snel over op IVF oid. terwijl bij 10 keer meer resultaat geboekt word.
Weet niet bij wie je verzekerd bent , maar bij sommige verzekeraars word medicatie ook nog vergoed ,maar dient je arts dit aan te vragen.
Mocht je eventueel prijzen willen weten van de medicatie dan hoor ik het wel...
Soms wel lekker om op de zaken vooruit te gaan lopen want dan heb je tenminste het gevoel dat je weer vooruit gaat en dichter bij je kansen komt!
Weet je al waneer je meer te weten komt?
Wij hopen ook dat het cervixslijm door de zwangerschap nog neutraler is en probeer dus alweer flink om spontaan zwanger te worden!
Volgende week hebben we weer een afspraak....