(Swets is de vader van onze dochterquote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:30 schreef katinka het volgende:
Even dat snel reageren venster proberen;
Swetsenegger; was je berichtje zo kort bedoeld? En E.T. , waar was jij onder behandeling?
Katinka
mocht iemand hier intresse hebben, of iemand weten die intresse heeft (Ze zijn op te halen in Capelle /ad IJssel.. ik kan nog niet echt de deur uit) laat ze dan een mailtje sturen naar eloise_swets@123swets.comquote:Na een geslaagde ICSI behandeling heb ik nog het e.e.a. hormonen over waar ik wellicht iemand blij mee kan maken.
Het gaat om:
Puregon (voor de puregon-pen)
300 IE, 0,36ml; houdbaar tot 09-2005
600 IE, 0,72ml; 11-2005
600 IE, 0,72ml; 11-2005
Pregnyl:
ampullen 5000 IE, allen met extra ampul vloeistof (dus een ampul poeder en een ampul vloeistof):
1x houdbaar tot 02-2005
4x tot 08-2005
heb ook nog een ampul poeder over (heb geen vloeistof meer) houdbaar tot 08-2005
Heb ook nog 7 spuiten Decapeptyl liggen (0,5 mg/ml) houdbaar tot 09-2005
Jammer dat er van zulke initiatieven toch weer misbruik gemaakt moet wordenquote:Op zondag 29 februari 2004 13:17 schreef Dirkh het volgende:
Sorry E.T, het klopt, sinds een half uurtje kan je geen berichten meer plaatsen. Dat heeft te maken met het herhaaldelijk aanbieden van hormonen voor geld en ook van aangebroken verpakkingen. Je begrijpt dat de stichting daar geen verantwoordelijkheid voor kan nemen en heeft besloten om daar dan ook geen gelegenheid voor te scheppen.
Xanthe, dat is geen enkel probleem natuurlijk!quote:Op zondag 29 februari 2004 13:50 schreef Xanthe het volgende:
ET mocht je het nog hebben als we eens in de buurt zijn houd ik me nog aanbevolen voor de pregnyl , maar ik zet je berichtje (als je dat oke vind) in de mailing list van freya (flist en ki/iui).
Ik wacht dus nog even op jouw goedkeuring.
Hoe het met mij gaat.
Lichamelijk voel ik me een wrak , geestelijk heb ik het idee dat de zwaarste klap geweest is.
Maar de tijd zal het leren , probeer me op de volgende IUI te concentreren en die gaan we voorlopig even zonder menopur doen en alleen met Pregnyl.
Veel sterkte!quote:Op zondag 29 februari 2004 13:50 schreef Xanthe het volgende:
Hoe het met mij gaat.
Lichamelijk voel ik me een wrak , geestelijk heb ik het idee dat de zwaarste klap geweest is.
Maar de tijd zal het leren , probeer me op de volgende IUI te concentreren en die gaan we voorlopig even zonder menopur doen en alleen met Pregnyl.
Dan mag je ze allemaal wel aan de kant zetten.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:13 schreef E.T. het volgende:
[..]
Xanthe, dat is geen enkel probleem natuurlijk!
Laat even weten of je ze allemaal wilt hebben of anders hoeveel en dan hou ik dat gewoon voor je apartDan kun je de rest op de mailinglist zetten, je kunt gewoon mijn mailadres erbij zetten, dan hoef je niet als tussenpersoon te fungeren
![]()
En getver, wat moet het ongelovelijk k*t voor je zijn om toch weer het traject in te moeten.. Heel veel sterkte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |