abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17411160
Richard_ , heel veel sterkte...
Was dit trouwens de eerste keer met een positieve zwangerschapstest...?

zaterdag 28 februari 2004 @ 16:57:46 #227
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_17411369
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:30 schreef katinka het volgende:
Even dat snel reageren venster proberen;

Swetsenegger; was je berichtje zo kort bedoeld? En E.T. , waar was jij onder behandeling?

Katinka
(Swets is de vader van onze dochter )
Ik was in het Dijkzigt in Rotterdam onder behandeling. (waar ontzettende horken, maar ook ontzettend lieve artsen rondlopen.. Je weet alleen van te voren nooit welke je treft bij een controle... Het toppunt was een assistent die met die echokop aan de gang was alsof ie in een pan erwtensoep stond te roeren .. Je moet op zulke momenten echt even de lol er maar van inzien )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_17412098
ET als je de medicatie terug brengt naar de apotheek word het vernietigd.
Misschien zou je kunnen vragen in het ziekenhuis waar je bent behandeld of zij het nog voor iemand kunnen gebruiken die het zelf moet betalen?
Weet niet hoelang het nog houdbaar is?
Anders wil ik het ook wel vragen in de IUI lijst waarin ik zit (van Freya) of iemand daar iets aan heeft.
In dat geval moet ik wel weten over welke hoeveelheden het gaat en wat je er voor moet hebben.
(Gebruik zelf Pregnyl dus eventueel heb ik daar zelf wel belang bij)

Hoe is het spuiten gegaan Katinka?

pi_17417071
Katinka , nee dit was nu al de 3e keer wij hebben nu 4 ivf pogingen achter de rug, poging 1 stopte na ongeveer 4 weken spontaan poging 2 ging perfect maar toen ze 3maanden zwanger was bleek er een erfelijke ziekte te zijn en na een vlokkentest was het zeker dat ons kindje het zou hebben we hebben het dus af moeten breken (dat doet pas echt pijn) poging 3 was de eerste in maastricht met pgd maar er waren geen gezonde embryo,s om terug te plaatsen,en tja poging 4 weet je al Het zit ons dus niet mee
  zondag 29 februari 2004 @ 12:53:34 #230
3011 E.T.
pi_17424162
het berichtje dat ik op de site van Dirk wilde plaatsen: (het plaatsen gaat alleen niet daar?)
quote:
Na een geslaagde ICSI behandeling heb ik nog het e.e.a. hormonen over waar ik wellicht iemand blij mee kan maken.

Het gaat om:
Puregon (voor de puregon-pen)
300 IE, 0,36ml; houdbaar tot 09-2005
600 IE, 0,72ml; 11-2005
600 IE, 0,72ml; 11-2005

Pregnyl:
ampullen 5000 IE, allen met extra ampul vloeistof (dus een ampul poeder en een ampul vloeistof):
1x houdbaar tot 02-2005
4x tot 08-2005
heb ook nog een ampul poeder over (heb geen vloeistof meer) houdbaar tot 08-2005

Heb ook nog 7 spuiten Decapeptyl liggen (0,5 mg/ml) houdbaar tot 09-2005
mocht iemand hier intresse hebben, of iemand weten die intresse heeft (Ze zijn op te halen in Capelle /ad IJssel.. ik kan nog niet echt de deur uit) laat ze dan een mailtje sturen naar eloise_swets@123swets.com
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_17424389
Ach Richard_...ik wordt er stil van. Het lijkt me dat het elke poging zwaarder wordt, of werkt dat niet zo? Tjonge. Wat doen jullie om het hoofd boven water te houden?

Ik wens jullie in iedergeval heel veel sterkte en nog een dik pak geduld...
pi_17424460
Sorry E.T, het klopt, sinds een half uurtje kan je geen berichten meer plaatsen. Dat heeft te maken met het herhaaldelijk aanbieden van hormonen voor geld en ook van aangebroken verpakkingen. Je begrijpt dat de stichting daar geen verantwoordelijkheid voor kan nemen en heeft besloten om daar dan ook geen gelegenheid voor te scheppen.

pi_17424513
E.T. Ik ken dat van die erwtensoep-roerders; ik heb toen een lachstuip gekregen. De kerel wist niet hoe ie het had (normaal had ik hem niet). Hij was heel geconcentreerd aan het kijken, maar kon niet vinden waar het zat. Ik wist het (natuurlijk) beter...'k Heb op een gegeven moment gevraagd of ik het ding zelf mocht bedienen en toen lukte het wel... Inderdaad soms moet je er een beetje humor inzien. Eneh, ik had al begrepen uit jouw ondertitel dat you & swetsie...

Xanthe, de spuiten (inmiddels al 2 he) zijn helemaal gelukt. Het is even prutsen om het spul in de spuit te krijgen (dat had ik nooit eerder gedaan) , maar het prikken verschilt weinig met de pen.
Met jou alles ok?
  zondag 29 februari 2004 @ 13:22:42 #234
3011 E.T.
pi_17424549
quote:
Op zondag 29 februari 2004 13:17 schreef Dirkh het volgende:
Sorry E.T, het klopt, sinds een half uurtje kan je geen berichten meer plaatsen. Dat heeft te maken met het herhaaldelijk aanbieden van hormonen voor geld en ook van aangebroken verpakkingen. Je begrijpt dat de stichting daar geen verantwoordelijkheid voor kan nemen en heeft besloten om daar dan ook geen gelegenheid voor te scheppen.
Jammer dat er van zulke initiatieven toch weer misbruik gemaakt moet worden

Mocht je iemand tegen komen die intresse zou kunnen hebben... Laat 't even weten
pi_17424643
Ja E.T., het is belachelijk en zo moeten de goede weer onder de kwade lijden.

[ Bericht 20% gewijzigd door Dirkh op 29-02-2004 13:53:46 ]
pi_17425036
ET mocht je het nog hebben als we eens in de buurt zijn houd ik me nog aanbevolen voor de pregnyl , maar ik zet je berichtje (als je dat oke vind) in de mailing list van freya (flist en ki/iui).
Ik wacht dus nog even op jouw goedkeuring.

Hoe het met mij gaat.
Lichamelijk voel ik me een wrak , geestelijk heb ik het idee dat de zwaarste klap geweest is.
Maar de tijd zal het leren , probeer me op de volgende IUI te concentreren en die gaan we voorlopig even zonder menopur doen en alleen met Pregnyl.
  zondag 29 februari 2004 @ 22:13:57 #237
3011 E.T.
pi_17434083
quote:
Op zondag 29 februari 2004 13:50 schreef Xanthe het volgende:
ET mocht je het nog hebben als we eens in de buurt zijn houd ik me nog aanbevolen voor de pregnyl , maar ik zet je berichtje (als je dat oke vind) in de mailing list van freya (flist en ki/iui).
Ik wacht dus nog even op jouw goedkeuring.

Hoe het met mij gaat.
Lichamelijk voel ik me een wrak , geestelijk heb ik het idee dat de zwaarste klap geweest is.
Maar de tijd zal het leren , probeer me op de volgende IUI te concentreren en die gaan we voorlopig even zonder menopur doen en alleen met Pregnyl.
Xanthe, dat is geen enkel probleem natuurlijk!
Laat even weten of je ze allemaal wilt hebben of anders hoeveel en dan hou ik dat gewoon voor je apart Dan kun je de rest op de mailinglist zetten, je kunt gewoon mijn mailadres erbij zetten, dan hoef je niet als tussenpersoon te fungeren

En getver, wat moet het ongelovelijk k*t voor je zijn om toch weer het traject in te moeten.. Heel veel sterkte!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 februari 2004 @ 22:18:10 #238
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_17434163
quote:
Op zondag 29 februari 2004 13:50 schreef Xanthe het volgende:

Hoe het met mij gaat.
Veel sterkte!
pi_17439693
quote:
Op zondag 29 februari 2004 22:13 schreef E.T. het volgende:

[..]

Xanthe, dat is geen enkel probleem natuurlijk!
Laat even weten of je ze allemaal wilt hebben of anders hoeveel en dan hou ik dat gewoon voor je apart Dan kun je de rest op de mailinglist zetten, je kunt gewoon mijn mailadres erbij zetten, dan hoef je niet als tussenpersoon te fungeren

En getver, wat moet het ongelovelijk k*t voor je zijn om toch weer het traject in te moeten.. Heel veel sterkte!
Dan mag je ze allemaal wel aan de kant zetten.
Iets in me geeft me het idee dat ik niet weer zo snel zwanger zal worden.
Misschien door mijn eerdere ervaring met Ezra? Maar toen zaten we nog niet in het traject.
Ik vind het zo ontzettend eng!
Ben zelfs een beetje bang om weer zwanger te worden , puur vanwege de angst dat het dan misschien weer fout zou kunnen gaan.
Ik wil dit kleintje in elk geval wel een naam mee geven , vind het persoonlijk gemeen dat Ezra wel een naam heeft en we bij deze over gup , deze baby , deze keer e.d. praten.
Nog even over na denken....

Ik zie als een berg op tegen het weg brengen van het potje waar een deeltje van onze kleine in zit.
Ik denk dat ik dat deeltje er gewoon uit ga halen.
Het word opgestuurd voor onderzoek , maar de kans dat ze er iets in vinden is erg klein is ons gisteren al gemeld.
Dan houd ik het liever zodat ik in elk geval een klein stukje kan begraven.

De ergste buikpijn is over , nog lichte krampjes , hele lichte , voel ik.....
pi_17471596
Hey Xanthe,

Ik kan me je onzekerheid heel goed voorstellen, dat is heel logisch hoor. Maar misschien heb je het mis, je lichaam heeft nu net ontdekt hoe het moet...Maareh, rustig aan hoor, 1 ding tegelijk...

Sterkte met alles.

pi_17475766
Het kwakkeld hier enorm.
Telkens aan eht eind van de middag , begin van de avond word de buikpijn heftiger.
Huishouden e.d. is niet mogelijk en na een week van Jeroen afhankelijk geweest te zijn , wil
ik de draad nu helemaal graag weer oppakken omdat hij weer aan het werk is.
Het voelt niet goed dat hij eerst een drukke dag heeft op zijn werk en daarna er voor 100% voor mij moet zijn , eten koken , afwassen enzo....
Morgen om 8.30 de echo , hopelijk is alles schoon , maar gisteravond kwam er weer de nodige troep uit , dus ben bang dat het niet zo is....
Hopelijk zit dat gevoel mer tussen mijn oren en heb ik het fout.....

Hoe gaat het met jou katinka?
Weet je al wanneer ze de punctie gaan doen?
pi_17487572
Goh, wat rot allemaal. Ik hoop dat je morgen een positievere dag hebt...
Eneh, voor wat betreft de dingen die je ventje allemaal moet doen nu, vind hij het zelf een groot probleem? Of zie jij het als een probleem? Want op zich zal hij zich lichamelijk wel ok voelen en een tijdje wat meer moeten doen, zodat jij kunt herstellen zal hij wel niet zo erg vinden?
Al het gedoe heeft zich in jouw lichaam afgespeeld en dat heeft even tijd nodig...
Succes morgen.

Oh, met mij gaat het trouwens wel goed. Heb het razenddruk op mijn werk; dus dat leid me behoorlijk af. Misschien moet ik een beetje gas loslaten...Ik ben nu 6 dagen aan het spuiten en ik ben benieuwd wanneer mijn menstruatie zal komen. Pas dan kan ik bellen en wordt de punctie gepland. Het duurt dus nog wel even...
pi_17495405
Ben je al weer terug Xanthe?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_17497235
Net terug , voel me belabberd van de narcose , ben dus toch gecurteerd en zei in een ander topic al dat ik plat ging , want voel me zo moe en misselijk....
pi_17541475
gaat het inmiddels weer een beetje beter met je?
pi_17550411
Ja de volgende dag voelde ik me al een heel stuk beter.
Heb geen last meer van buikpijn enzo en mijn energie kwam weer terug , dat had mijn lichaam daarvoor nodig voor de miskraam natuurlijk.
Heb vrijdag dus wat achterstallig huishouden gedaan en gisteren rustig aan gedaan.

Weet jij al meer? Heb je bijwerkingen van de medicatie?
pi_17558294
Blij dat het weer beter met je gaat. Ja ik weet inmiddels meer; mijn menstruatie is vrijdag begonnen, dus ik mag morgen beginnen met een spuitje Gonal-F erbij (naast de Lucrin). Vrijdag moet ik komen voor een uitgangsecho en bloedprikken. Ik heb nog geen bijwerkingen, maar dat zal komende weken wel veranderen denk ik. Van de Gonal-F verwacht ik nl. iets meer spektakel...(tijdens de IUI had ik van de puregon al behoorlijke stemmingswisselingen, vandaar).
We zullen zien, de spanning begint nu wel een klein beetje toe te nemen...
pi_17564681
Zo het echte werk gaat bijna beginnen!!!!
Kan me voorstellen dat de spanning nu toe neemt hoor!

Ik zit nu te twijvelen of ik wel aan het werk moet de komende week.
Was vandaag aardig duizelig en ben ook steeds nog moe , dus had al een mail gestuurd , maar ze kunnen niet terug vallen op dr ouders (iets dat normaal altijd kon) dus begin me zelfs schuldig te voelen daarover....
Ff kijken hoe ik me morgen ochtend voel....
pi_17584278
En, hoe is het vandaag? Ben je gaan werken, of ben je nog maar even thuis gebleven?
pi_17629697
Oeps ik had niet gezien dat er een reaktie hier stond...
Ben niet gaan werken heb lekker nog even een weekje tijd
voor mezelf gekozen.

Vandaag wel goed nieuws gekregen van het ziekenfonds mijn medicatie word het komende
half jaar vergoed door het ziekenfonds!
Ben daar wel blij om!

Hoe is het nu met jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')