Doordeweeks, 1 uur, weekend, 3 uur, blabla...we weten het allemaal wel zolangzamerhand.
En ik ben niet bepaald perfectionistisch en kan vrij goed tegen kritiek al zeg ik het zelf, maar ik vind het vervelend om dingen aan anderen te laten zien (horen) waarvan ik weet dat het beter kan.
Hmm... das misschien toch wel perfectionistisch he
quote:Eigenlijk wel.
Op zondag 9 november 2003 04:11 schreef Tijn het volgende:
Hmm... das misschien toch wel perfectionistisch he
Het is een beetje het verschil tussen de zanger die zijn stemoefeningen doet voordat hij bij de jury komt voor zijn auditie, of de dronken tor, die de piano in de pub ziet staan en spontaan een oud nummer van David Bowie begint te spelen en zingen.
Ik ben fan van de tweede optie.
Sowieso ben ik meer de dronken tor die zonder geslapen te hebben vannacht, snel een kwartiertje voor de auditie doorkijkt wat 'ie moet doen
quote:Het 'Bekentenis'-topic
Op zondag 9 november 2003 04:14 schreef Tijn het volgende:
Oh en je hebt zeker geen samples online (of de mogelijkheid tot het zetten hiervan) van je geweldige E-15 creaties? Ik ben stiekem toch wel ERG benieuwd
Nee dus.
quote:Een man moet op een gegeven ogenblik dat soort zaken los kunnen laten, ik kben tenslotte geen vrouw ofzo.
Op zondag 9 november 2003 04:22 schreef Tijn het volgende:
Je bandje, wat doe je?!
Maar ik moet er wel bij zeggen, dat ik er nooit aan gedacht heb om er mijn brood mee te verdienen. (Het feit dat ik totaal geen talent heb, helpt wel) Dat maakt natuurlijk verschil. Daarom kan ik zoiets ook zonder al te veel spijt doen.
quote:Misschien zou het idee zijn om 'em online te zetten, zodat wij ook kunnen meegenieten.
Op zondag 9 november 2003 04:33 schreef Tijn het volgende:
Ik luister mn pruts-stuk nu voor de 80e keer ofzo en ik begin 'em leuk te vinden
Nou wil ik het weten ook.
quote:Je bent al dan niet bewust ontzettend geinspireerd door Depeche Mode, zo te horen (een iets modernere uitvoering misschien, maar de vergelijking staat). Als je em af zou willen maken, zou ik pleiten voor een wat mineur getint bridge/refrein achtig iets erdoor, beginnend met de mineur versie van je eerste accoord. Ik denk dat dat dat onwijs gaaf zou kunnen werken. (Alhoewel ik waarschijnlijk een hele slechte raadgever ben in deze.
Op zondag 9 november 2003 04:37 schreef Tijn het volgende:
Euh... okay. Khad 'em zelfs al online staan, want ik had 'em in het muziek-ideeen-topic gepostNiet dat het een muzikaal idee is ofzo, maar ach, ik post daar eigenlijk altijd dingen als ik geen echte mensen in de buurt heb om het te laten horen
Met Depeche Mode heb ik eigenlijk niet zo erg veel, hoewel ik op zich geen hekel heb aan jaren '80 electro-sounds. Kheb eigenlijk nooit eerder iets als dit gemaakt (nou, das niet helemaal waar, maar tis iig niet iets wat ik vaak doe). Meestal is het gitaarrock wat ik poog op te nemen, welke variant daar dan ook van. Maar voor de afwisseling is dit best leuk
Maar aan deze brug ga ik dan morgen wel even timmeren, want ik merk dat mn typevaardigheid nu dusdanig achteruit gaat dat ik maar beter kan gaan slapen
Truste! En bedankt voor je commentaar
quote:Bikkel.
Op zondag 9 november 2003 04:57 schreef Lamon het volgende:
Whooi, vijf uur?!
En ik groet PingPong even.
quote:Gedoogd.
Op maandag 10 november 2003 01:15 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Reeks!!
quote:
Op maandag 10 november 2003 01:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is overigens deel 20, stelletje prutsers. De volgende moet ik maar weer zelf openen.
quote:[shmoopymode]Toch
Op maandag 10 november 2003 01:30 schreef Kielef het volgende:[..]
Kiek uut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |