Op het werk hebben wij altijd Skyradio aanstaan. Dit nummer (Ik weet niet hoe het heet en van wie het is) hoor ik echt zo vaak. Ik vind echt zo'n kutnummer. Waarom draaien ze dat zo vaak? Wat is er zo speciaal aan dat nummer? Is het uitgebracht bij een speciale gebeurtenis ofzo, of was het misschien een soundtrack van een film?
En je kan op de site van Sky Radio de playlist zien, en dus ook wat er op het moment speelt.
En om 0:27 kan je em weer horen
quote:Ik vind Sky trouwens ook geweldig bagger
00:27 - Music - John Miles (EVA)
[Dit bericht is gewijzigd door Dirrrrk op 09-11-2003 00:05]
quote:Waarom 'verboden'? Goed, ik heb er zelf ook niet zulke goede herinneringen aan, maar om het nu te 'verbieden'...
Op zondag 9 november 2003 00:04 schreef Jane het volgende:
Maar idd, het nummer zou verboden moeten worden.
quote:Ok, je hebt gelijk. Ik ben ook tegen censuur. Laat ik het er dan op houden dat het mij ook danig de strot uitkomt. Vergeet niet, ik moet er al langer naar luisteren dan de meesten hier...
Op zondag 9 november 2003 00:05 schreef MSXUser het volgende:[..]
Waarom 'verboden'? Goed, ik heb er zelf ook niet zulke goede herinneringen aan, maar om het nu te 'verbieden'...
En ze hebben daar ook echt om de 10 minuten reclame. Ik heb dan nog het liefst Radio 3FM aanstaan. Weinig reclame en leuke muziek
quote:Ik ken het gevoel ja
Op zondag 9 november 2003 00:07 schreef Jane het volgende:
Vergeet niet, ik moet er al langer naar luisteren dan de meesten hier...
-edit- Ik heb hem omdat hij in de Top 2000 stond, btw
quote:En nog geen ontslag genomen?
Op zaterdag 8 november 2003 23:59 schreef Svensational het volgende:Op het werk hebben wij altijd Skyradio aanstaan.
Ik heb een seizoen lang op het werk Sky Radio gehad een aantal jaren geleden. Ik dacht echt dat ik geestelijk dood was. Als ik Romeo met I'm coming home nog één keer hoor, gooi ik de betreffende geluidsbron van 3-hoog naar beneden
Zet die knop van de radio eens op 96.8 FM
quote:Ja hoor, hij is d'r op nu
Op zondag 9 november 2003 00:03 schreef Dirrrrk het volgende:
00:27 - Music - John Miles (EVA)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |