quote:allemaal jouw schuld, doffy.
op donderdag 13 november 2003 11:29 schreef doffy het volgende:[..]
damn, je hebt gelijk. ik had nog niet eens gezien dat mariel ook gebanned was
niet eerlijk
quote:
op donderdag 13 november 2003 12:57 schreef thabit het volgende:
allemaal jouw schuld, doffy.
quote:ik heb mijn best gedaan om taalverloedering tegen te gaan, dit wordt echter niet gewaardeerd naar is gebleken.
op woensdag 12 november 2003 19:31 schreef akkersloot het volgende:
op woensdag schreef mariel
[..]is hier nu iemand geband vanwegen het taalkundig rectificeren ?
quote:welkom terug
op donderdag 13 november 2003 19:42 schreef mariel het volgende:
ik heb mijn best gedaan om taalverloedering tegen te gaan, dit wordt echter niet gewaardeerd naar is gebleken.
quote:dank je. heb je nog soep voor me warmgehouden?
op donderdag 13 november 2003 20:01 schreef akkersloot het volgende:[..]
welkom terug
quote:van welke newbie verwacht jij dan dat ik een kloon ben?
op donderdag 13 november 2003 11:17 schreef mobious het volgende:
speknek zou zo maar kloon-van kunnen zijn, er zijn namelijk maar vijf users geband.
quote:was hier nu iemand gebent vanwege het taalkundig rectificeren ?
op donderdag 13 november 2003 20:34 schreef mariel het volgende:
dank je. heb je nog soep voor me warmgehouden?
quote:ja. de officiele klacht luidde overigens "indirecte bijdrage"
op donderdag 13 november 2003 21:25 schreef akkersloot het volgende:[..]
was hier nu iemand gebent geband vanwege het taalkundig rectificeren ?
quote:vs
koekepan3
woebe
pos
aantal posts op forum 13
gem. aantal posts/dag 1
frontpage reacties 0
geregistreerd op 05 februari 2003
quote:rara, wie is de kloon
speknek
erik
aantal posts op forum 25508
gem. aantal posts/dag 25
frontpage reacties 569
geregistreerd op 21 december 2000
quote:welkom terug weer! het hele akkefietje wordt door sommigen mij in de schoenen geschoven, geloof ik. raar, maar goed. maar de ban van jou en speknek waren iig niet terecht, valt me tegen dat ze daar niet even wat beter naar keken...
op donderdag 13 november 2003 19:42 schreef mariel het volgende:
ik heb mijn best gedaan om taalverloedering tegen te gaan, dit wordt echter niet gewaardeerd naar is gebleken.
quote:kloon-guessing
op donderdag 13 november 2003 20:41 schreef speknek het volgende:[..]
van welke newbie verwacht jij dan dat ik een kloon ben?
laten we het zo zeggen, als iemand 2 users heeft aangemaakt, beschouw ik ze beiden als kloon van elkaar. dus als een newbee kloon van jou geband is en dientengevolge jij ook, dan beschouw ik jou als kloon van je later aangemaakte (rel-)kloon.
in ieder geval: welkom terug speknek en mariel! (blijkbaar zijn jullie lieve users )
speknek, wat een posts! heb je wel een leven?
quote:ik heb er wel enkele theorien over, maar gezien ik geen oorlogs-situatie met de crew wil zal ik die voor me houden.
op vrijdag 14 november 2003 10:49 schreef doffy het volgende:[..]
welkom terug weer! het hele akkefietje wordt door sommigen mij in de schoenen geschoven, geloof ik. raar, maar goed. maar de ban van jou en speknek waren iig niet terecht, valt me tegen dat ze daar niet even wat beter naar keken...
quote:zou ik dan toch een aaibaarheids-gehalte hebben?
op vrijdag 14 november 2003 10:54 schreef mobious het volgende:in ieder geval: welkom terug speknek en mariel! (blijkbaar zijn jullie lieve users
)
quote:ah goed, nouja 5 users was een grappige overdrijving, het waren wel iets meer unieke mensen, maar ala.
op vrijdag 14 november 2003 10:54 schreef mobious het volgende:
kloon-guessing
quote:hee ik kan stoppen wanneer ik wil! ik.. ik.. ik wil alleen niet!
speknek, wat een posts! heb je wel een leven?
quote:geen idee.. weet niet eens wat het was (wel gezien)
op zondag 16 november 2003 15:50 schreef youssef het volgende:
is dat mientopic nu gewoon verwijdert?
als jullie het liever niet willen (het is engelse tekst en ik weet dat er al veel vaker over gepraat is hier) dan hoeft het van mij niet hoor.
maar het laat min of meer zien dat hoe complex iets ook is de basiselementen voldoen aan actie-reactie en dat bewustzijn ook verhoogd wordt via hersenactiviteit, wat consequenties heeft voor het idee van iets wat boven de hersenen staat en dat veroorzaakt.
ik hoop op een reactie.
met vriendelijke groeten,
leen
zijn twee verschillende onderwerpen, de een heeft een kwalleng en de andere heeft een koraalgen , de een licht op als er een klein beetje licht op valt de de andere licht op in het donker, het ene bedrijf is tawainees, het andere amerikaans, de een exporteert, de andere verkoopt alleen binnen de vs................
details......
quote:inderdaad, details.
op zondag 23 november 2003 15:32 schreef ryanvlensjes het volgende:
lichtgevende vis
en
genetisch gemanipuleerde vis gloeit in donkerzijn twee verschillende onderwerpen, de een heeft een kwalleng en de andere heeft een koraalgen , de een licht op als er een klein beetje licht op valt de de andere licht op in het donker, het ene bedrijf is tawainees, het andere amerikaans, de een exporteert, de andere verkoopt alleen binnen de vs................
details......
men is weer erg interessant offtopic aan 't babbelen over het wezen van religie, en heeft daarmee opnieuw een vrij specifiek topic vernökt.
quote:dat kan ongetwijfeld. maar als jij er nog even wat '
op donderdag 27 november 2003 17:27 schreef dennismoore het volgende:
kan er een slotje op bijbel en homofilie ?men is weer erg interessant offtopic aan 't babbelen over het wezen van religie, en heeft daarmee opnieuw een vrij specifiek topic vernökt.
overigens heb ik jou nog geen serieuze pogingen zien doen het zakie weer op de rails te krijgen (of je moet een paar er tussen geplempte url's als serieus zien). en daarom wellicht ook niet inziet dat zo'n 'vrij specifiek topic' wellicht iets 'te' specifiek is, en al gauw uitgekletst is als het zo 'vrij specifiek' blijft. het maakt deel uit van een veel bredere discussie, en je kan zeggen wat je wilt; het loopt tenminste wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |