Dat is inderdaad mijn eigen fout, ben er vanuit gegaan dat ze wel zouden binnenkomen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:20 schreef Q. het volgende:
Oeh, dat is lullig, hoop voor je dat ze snel iets regelen. Maar waarom zo lang wachten met er achter aan gaan?
 Het is nu ook niet zo dat onze post in Nederland zo belabberd werkt
 Het is nu ook niet zo dat onze post in Nederland zo belabberd werkt   

Gastenlijstquote:
 Dus vanavond genieten van Elbow, hopelijk zonder ouwehoer-publiek zoals de vorige keer!
 Dus vanavond genieten van Elbow, hopelijk zonder ouwehoer-publiek zoals de vorige keer!

idd! ik ga wat meer vooraan staanquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:11 schreef bigshadow het volgende:
[..]
GastenlijstDus vanavond genieten van Elbow, hopelijk zonder ouwehoer-publiek zoals de vorige keer!

quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:07 schreef Q. het volgende:
Even mijn T-shirt met de tekst "I survived the big Paradiso piano-disaster" zoeken.
 haha
 haha en tof en cool en gaaf
  en tof en cool en gaaf  Elbow
 Elbow  

Wat vond je moeder er eigenlijk van??quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:27 schreef Joesse het volgende:
[..]haha
ooooh maaaan wat was het weer mooien tof en cool en gaaf
Elbow

hetzelfde! ze is helemaal weg van Guy, ze houdt enorm van zn stemquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:29 schreef Felixa het volgende:
[..]
Wat vond je moeder er eigenlijk van??
 en ze kende alle nummers
 en ze kende alle nummers  

ja! ik zag m ook staanquote:Op donderdag 26 juni 2008 07:36 schreef Q. het volgende:
Wie heeft Dolf Jansen nog gespot? Stond recht voor me.

Ja Starlings... al die trompetten!! Fantastisch!!quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:43 schreef Q. het volgende:
Rechts vooraan ja. Oeh, wat was Starlings goed zeg.. En alles.
.

Buurvrouw! Wat een toeval!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:38 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik was er ook, geweldig concert! Joesse, waar stond jij ergens met je moeder, toevallig op het balkon, links? Dolf Jansen niet gezien trouwens, maar ik zat op het balkon rechts, dus waarschijnlijk kon ik hem dan ook gewoon niet goed zien vanaf daar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |