Tof dus. En 29 juni in de Melkweg. Heb net kaartjes besteld.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Ze staan eind deze maand in het voorprogramma van dEUS. Ben benieuwd hoe het live is.
Ik hoorde dat het erg goed was, Elbow blijft een hele fijne band, had last asleep weer eens op. Wonderschoonquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Ze staan eind deze maand in het voorprogramma van dEUS. Ben benieuwd hoe het live is.
Kut. Is dat morgen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 06:58 schreef Q. het volgende:
Morgen dus. Nog meer mensen die gaan?
vast wel, die heb ik ook, alhoewel het de eerste keer is dat ik ze ga zien...zal toch even het laatste album opzetten vanavond...heb ik niet zoveel naar geluisterdquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:04 schreef bigshadow het volgende:
Ja, ik ben er bij, gelukkig. En ik heb hoge verwachtingen, mag dat?![]()
Ja, allleen zo vervelend dat een groot deel van het publiek weer zonodig hun week moest doornemen, erg storendquote:
mee eens ja! en ik stond natuurlijk weer net in het stuk waar iedereen langs moest lopen om bier te halenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:52 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, allleen zo vervelend dat een groot deel van het publiek weer zonodig hun week moest doornemen, erg storend![]()
Ja, ik blijf hopen dat ze eens beseffen dat ze voor een kroeg geen kaartjes hoeven te kopen. Muisstil hoeft niet natuurlijk, maar bij dit soort concerten mag het zeker minder zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:57 schreef nr.126 het volgende:
Een typisch Amsterdams donderdagavondouwehoerconcert dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |