abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 december 2003 @ 19:38:30 #176
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_15588995
quote:
Op zondag 21 december 2003 19:34 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

uit het stuk "Supraman VS Skyline man" ???
pi_15589003
Heh heh, dat artikel ken ik gewoon, eng gewoon

http://www.mkiv.co.nz/ - articles - supra vs skyline of zoiets

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 21 december 2003 @ 19:40:13 #178
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_15589033
Stefan, wat nog enger is, we posten hetzelfde over hetzelfde op hetzelfde tijdstip.

En we weten het gewoon uit het hoofd

pi_15589093
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 17:55 schreef StefanP het volgende:

[..]

27 dec worden ze erop gezet, ze zijn er al maar ik kan niet eerder

Ik wil em wel ff brengen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_15589179

Hi5 Tjabbo

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_15589351
quote:
Op zondag 21 december 2003 19:38 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

uit het stuk "Supraman VS Skyline man" ???

quote:
Op zondag 21 december 2003 19:38 schreef StefanP het volgende:
Heh heh, dat artikel ken ik gewoon, eng gewoon

http://www.mkiv.co.nz/ - articles - supra vs skyline of zoiets

damm zal wel niets meer posten over een supra
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_15589532
Ik heb een grafhekel aan alles dat uit Japan komt maar deze is toch wel heeeeeeeeel erg vet !
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_15744554
[begin opschepmodus]

Vandaag een leuke ervaring opgedaan toen ik van Apeldoorn naar Tilburg ging... ik reed rustig over de snelweg met zo'n 115, en werd op een bepaald moment door een glimmende zwarte BMW ingehaald. Als autoliefhebber keek ik natuurlijk even, en ja hoor, een M3 logo, de uitlaten en al het andere toebehoren. Een echte ipv een bestickerde 3-serie!

Cruise control uit natuurlijk, die kans kon ik me niet laten ontgaan, en gasgegeven. Hem min of meer uitdagend ingehaald, ervoor gaan rijden, en hij hapte meteen toe. Hij mij inhalen, bijrijder grijnzen, en even wat gespeeld. Toen de weg voor ons eenmaal leeg was vol gas natuurlijk, met hem voorop. De supra hield hem goed bij en ik had er misschien zelfs rechts langsgekund, maar uit veiligheidsoverwegingen toch maar niet gedaan. Bij 230 afgeremd wegens ander verkeer, waarna we hetzelfde nog een keer deden toen de weg weer leeg was, deze keer met mij voorop. Vol gas natuurlijk, het pedaal op het metaal 120-170 ging gelijk op maar 170-240 kon hij toch niet bijhouden. Toen we zover waren ging hij ook ineens in de remmen, knipperlichten aan en naar de vluchtstrook, waar hij -voor zover ik kon zien- stopte.

Tsja, die Duitse techniek is toch niet zo goed blijkbaar, als je van zo'n sprintje al problemen krijgt... hehehe. Toch een goed gevoel, een echte M3 zoek rijden.

[eind opschepmodus]

-Mark Steyn
  zaterdag 27 december 2003 @ 16:59:14 #184
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_15744827
Boefje! zo hard mag je helemaal niet.

hehehe
cool verhaal
Duitse degelijkheid is ook niet alles.
goeje actie!

pi_15747133
Duits he.....
  zaterdag 27 december 2003 @ 18:57:05 #186
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_15747931
daar zijn autos nu voor
The more debt, the better
pi_15748349
tis 27 dec> fotos velgen
woei
pi_15748411
je komt uit den bosch???

see you at the traffic lights

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  zaterdag 27 december 2003 @ 19:16:47 #189
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_15748562
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:12 schreef GWD het volgende:
je komt uit den bosch???

see you at the traffic lights

In je bmw 5 serie zeker

zaterdag 27 december 2003 @ 19:18:52 #190
6424 MicHELLo
su·pra·na·tu·ra·´lis·me
pi_15748611
KLPD BMW M3 auto stopt op de vluchtstrook. De ene collega tegen de andere: "Je hebt zijn kenteken toch nagetrokken, want ik had geen zin om hem staande te houden."

Je kan beter tegen bekenden racen dan tegen wildvreemden. Al wil ik niet ontkennen dat ik me er ook vaak schuldig aan maak Maar het lijkt me zo lullig dat de over de 200+ km/uur zit en dat het irritant rood bordje omhoog gaat op zijn hoedenplank.

Portal to supra heaven |>- http://www.supras.nl -<|
  zaterdag 27 december 2003 @ 20:53:50 #191
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_15750853
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 16:47 schreef StefanP het volgende:
[begin opschepmodus]

Hij mij inhalen, bijrijder grijnzen, en even wat gespeeld. Toen de weg voor ons eenmaal leeg was vol gas natuurlijk, met hem voorop. De supra hield hem goed bij en ik had er misschien zelfs rechts langsgekund, maar uit veiligheidsoverwegingen toch maar niet gedaan.
[eind opschepmodus]

Als hij voorop rijd lijkt het me geen KLPD
maar je hebt wel gelijk... eerst kijken wie/ wat het is..
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_15751103
Heb je helemaal gelijk in!

Ik probeer ook altijd op de hoogte te zijn van wat er achter me rijdt en wat ik ingehaald heb, als er een twijfelachtige auto met 2 personen zit dan ga ik al niet boven de 130... in dit geval haalden zij me eerst rustig in, en kreeg ik de kans om de auto + inzittenden te bekijken. Geen camera aan de spiegel, rommel op de achterbank, en het leken me geen KLPD'ers. Het enige waar ik me eerst schuldig heb gemaakt, is ze snel in te halen en er daarna meteen voor te voegen. Daarna namen zij de benen, grijnzend en wel.

Hoe zit dat trouwens, stel dat het wel politie was, mogen zij je zomaar bekeuren als ze eerst zelf plankgas voorop rijden? Is dat uitlokking? Stel dat het nl. een keer gebeurt

-Mark Steyn
  zaterdag 27 december 2003 @ 21:14:20 #193
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_15751391
[volledig offtopic]
Dat snap ik dus niet. Als je op een rustige/lege 80 km. weg rijd, en je rijd 'iets' harder, en een auto blijft je met de zelfde snelheid op de zelfde afstand volgen... dat moet er toch een alarmbelletje gaan rinkelen?!!? Met blik op de weg/ wegmisbruikers/ rij ik zo/.... zie je dat zo vaak, 140 op een 80 km weg en niet door hebben dat iemand je volgt (wat met die snelheid toch behoorlijk opvalt...!)
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_15752525
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 21:04 schreef StefanP het volgende:
Hoe zit dat trouwens, stel dat het wel politie was, mogen zij je zomaar bekeuren als ze eerst zelf plankgas voorop rijden? Is dat uitlokking? Stel dat het nl. een keer gebeurt
is inderdaad uitlokking en mag dus niet
  zondag 28 december 2003 @ 00:19:49 #195
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_15755976
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 21:52 schreef DeFlip het volgende:

[..]

is inderdaad uitlokking en mag dus niet

Er mag zoveel niet... Het is jou woord tegen 2 ambtenaren in functie die de eed hebben afgelegd en die eerder worden geloofd dan een burger...
Geen schijn van kans dus....
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_15756252
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 21:14 schreef Xtreem het volgende:
[volledig offtopic]
Dat snap ik dus niet. Als je op een rustige/lege 80 km. weg rijd, en je rijd 'iets' harder, en een auto blijft je met de zelfde snelheid op de zelfde afstand volgen... dat moet er toch een alarmbelletje gaan rinkelen?!!? Met blik op de weg/ wegmisbruikers/ rij ik zo/.... zie je dat zo vaak, 140 op een 80 km weg en niet door hebben dat iemand je volgt (wat met die snelheid toch behoorlijk opvalt...!)
Dat soort mongolen weten niet eens dat er een binnenspiegel bestaat, laat staan in de auto hangt en laat staan nog eens gebruiken.
pi_15801783
Huh dit was strange.
Ik vandaag weer naar werk. En een collega van me komt met zijn laptop aan, sluit hem aan en start hem op.
Hij had wat vraagjes aan me. Dus ik bleef ff bij hem staan.
Was dat ding opgestart stond er opeens een auto op zijn buroblad.
Ik zo nog eens kijken.
Ik echt zo WTF dat is een Supra!
Hij snapte er niks van. Ik blaatte dwars door zijn verhaal heen.
Ik vragen hoe die aan die foto komt.

"Die heeft mijn dochter Maxime in London gemaakt, ze zat met de camera te spelen."

pi_15804077
Foute bling-bling velgjes, maar mooi kleurtje lak Is dat niet maar liefst 20" trouwens? Volgens mij wel...
-Mark Steyn
pi_15804168
quote:
Op maandag 29 december 2003 19:36 schreef StefanP het volgende:
Foute bling-bling velgjes, maar mooi kleurtje lak Is dat niet maar liefst 20" trouwens? Volgens mij wel...
Ik vind de velgjes wel grappig, staan wel goed. Maarja das persoonlijk natuurlijk.
Vind de zilveren sticker op zijn zijkant ook mooi. En dat soort spoiler bovenaan zijn achteruit ook wel cool
  maandag 29 december 2003 @ 19:48:44 #200
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_15804394
quote:
Op maandag 29 december 2003 19:36 schreef StefanP het volgende:
Heb jij al foto's van jou velgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')