quote:uit het stuk "Supraman VS Skyline man" ???
Op zondag 21 december 2003 19:34 schreef ThaFreak het volgende:[..]
http://www.mkiv.co.nz/ - articles - supra vs skyline of zoiets
En we weten het gewoon uit het hoofd
quote:Ik wil em wel ff brengen
Op zaterdag 20 december 2003 17:55 schreef StefanP het volgende:[..]
27 dec worden ze erop gezet, ze zijn er al maar ik kan niet eerder
Hi5 Tjabbo
quote:
Op zondag 21 december 2003 19:38 schreef Tjabbo het volgende:[..]
uit het stuk "Supraman VS Skyline man" ???
quote:damm zal wel niets meer posten over een supra
Op zondag 21 december 2003 19:38 schreef StefanP het volgende:
Heh heh, dat artikel ken ik gewoon, eng gewoonhttp://www.mkiv.co.nz/ - articles - supra vs skyline of zoiets
Vandaag een leuke ervaring opgedaan toen ik van Apeldoorn naar Tilburg ging... ik reed rustig over de snelweg met zo'n 115, en werd op een bepaald moment door een glimmende zwarte BMW ingehaald. Als autoliefhebber keek ik natuurlijk even, en ja hoor, een M3 logo, de uitlaten en al het andere toebehoren. Een echte ipv een bestickerde 3-serie!
Cruise control uit natuurlijk, die kans kon ik me niet laten ontgaan, en gasgegeven. Hem min of meer uitdagend ingehaald, ervoor gaan rijden, en hij hapte meteen toe. Hij mij inhalen, bijrijder grijnzen, en even wat gespeeld. Toen de weg voor ons eenmaal leeg was vol gas natuurlijk, met hem voorop. De supra hield hem goed bij en ik had er misschien zelfs rechts langsgekund, maar uit veiligheidsoverwegingen toch maar niet gedaan. Bij 230 afgeremd wegens ander verkeer, waarna we hetzelfde nog een keer deden toen de weg weer leeg was, deze keer met mij voorop. Vol gas natuurlijk, het pedaal op het metaal 120-170 ging gelijk op maar 170-240 kon hij toch niet bijhouden. Toen we zover waren ging hij ook ineens in de remmen, knipperlichten aan en naar de vluchtstrook, waar hij -voor zover ik kon zien- stopte.
Tsja, die Duitse techniek is toch niet zo goed blijkbaar, als je van zo'n sprintje al problemen krijgt... hehehe. Toch een goed gevoel, een echte M3 zoek rijden.
[eind opschepmodus]
hehehe
cool verhaal
Duitse degelijkheid is ook niet alles. goeje actie!
see you at the traffic lights
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:12 schreef GWD het volgende:
je komt uit den bosch???see you at the traffic lights
In je bmw 5 serie zeker
Je kan beter tegen bekenden racen dan tegen wildvreemden. Al wil ik niet ontkennen dat ik me er ook vaak schuldig aan maak Maar het lijkt me zo lullig dat de over de 200+ km/uur zit en dat het irritant rood bordje omhoog gaat op zijn hoedenplank.
quote:Als hij voorop rijd lijkt het me geen KLPD
Op zaterdag 27 december 2003 16:47 schreef StefanP het volgende:
[begin opschepmodus]Hij mij inhalen, bijrijder grijnzen, en even wat gespeeld. Toen de weg voor ons eenmaal leeg was vol gas natuurlijk, met hem voorop. De supra hield hem goed bij en ik had er misschien zelfs rechts langsgekund, maar uit veiligheidsoverwegingen toch maar niet gedaan.
[eind opschepmodus]
Ik probeer ook altijd op de hoogte te zijn van wat er achter me rijdt en wat ik ingehaald heb, als er een twijfelachtige auto met 2 personen zit dan ga ik al niet boven de 130... in dit geval haalden zij me eerst rustig in, en kreeg ik de kans om de auto + inzittenden te bekijken. Geen camera aan de spiegel, rommel op de achterbank, en het leken me geen KLPD'ers. Het enige waar ik me eerst schuldig heb gemaakt, is ze snel in te halen en er daarna meteen voor te voegen. Daarna namen zij de benen, grijnzend en wel.
Hoe zit dat trouwens, stel dat het wel politie was, mogen zij je zomaar bekeuren als ze eerst zelf plankgas voorop rijden? Is dat uitlokking? Stel dat het nl. een keer gebeurt
quote:is inderdaad uitlokking en mag dus niet
Op zaterdag 27 december 2003 21:04 schreef StefanP het volgende:
Hoe zit dat trouwens, stel dat het wel politie was, mogen zij je zomaar bekeuren als ze eerst zelf plankgas voorop rijden? Is dat uitlokking? Stel dat het nl. een keer gebeurt
quote:Er mag zoveel niet... Het is jou woord tegen 2 ambtenaren in functie die de eed hebben afgelegd en die eerder worden geloofd dan een burger...
Op zaterdag 27 december 2003 21:52 schreef DeFlip het volgende:[..]
is inderdaad uitlokking en mag dus niet
quote:Dat soort mongolen weten niet eens dat er een binnenspiegel bestaat, laat staan in de auto hangt en laat staan nog eens gebruiken.
Op zaterdag 27 december 2003 21:14 schreef Xtreem het volgende:
[volledig offtopic]
Dat snap ik dus niet. Als je op een rustige/lege 80 km. weg rijd, en je rijd 'iets' harder, en een auto blijft je met de zelfde snelheid op de zelfde afstand volgen... dat moet er toch een alarmbelletje gaan rinkelen?!!? Met blik op de weg/ wegmisbruikers/ rij ik zo/.... zie je dat zo vaak, 140 op een 80 km weg en niet door hebben dat iemand je volgt (wat met die snelheid toch behoorlijk opvalt...!)
"Die heeft mijn dochter Maxime in London gemaakt, ze zat met de camera te spelen."
quote:Ik vind de velgjes wel grappig, staan wel goed. Maarja das persoonlijk natuurlijk.
Op maandag 29 december 2003 19:36 schreef StefanP het volgende:
Foute bling-bling velgjes, maar mooi kleurtje lakIs dat niet maar liefst 20" trouwens? Volgens mij wel...
quote:Heb jij al foto's van jou velgen?
Op maandag 29 december 2003 19:36 schreef StefanP het volgende:
Foute bling-bling velgjes, maar mooi kleurtje lakIs dat niet maar liefst 20" trouwens? Volgens mij wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |