quote:Ah dank je wel! Ik wou het net nog vragen in de slowchat maar zag dat je het voor vandaag gezien hield
Op donderdag 4 december 2003 20:05 schreef PeuRac het volgende:
Hey Stefan, ff tussendoorK heb met die schade man gesproken vandaag (kwam langs om een auto te taxeren)
Je moet je verzekerings (agent) bellen, er is een formule voor om te bepalen hoeveel waarde vermindering jouw auto nu heeft.
als de schade mooi gerepareerd wordt kun je, je auto nog goed verkopen ook nog
Vandaag is het formulier met begeleidende brief naar de verzekeraar gegaan... de hersteller zou er een gloedjenieuwe deur in zetten, dus met het wordt hopelijk 100% mooi gemaakt. Maar ja, desondanks blijft het nu een 'schade auto'...
In ieder geval bedankt voor je tip, ik ga er zeker nog achteraan, ook als het via de verzekeraar niet lukt... rechtsbijstand of de juridische hulp van de ANWB of zoiets eens proberen...
Sorry voor het offtopic gelul, hier een goedmakertje ![]()

[Dit bericht is gewijzigd door StefanP op 04-12-2003 22:24]
quote:Ik heb iets gemist geloof ik... wat is er aan de hand dan?
Op donderdag 4 december 2003 22:24 schreef StefanP het volgende:[..]
Ah dank je wel! Ik wou het net nog vragen in de slowchat maar zag dat je het voor vandaag gezien hield
Vandaag is het formulier met begeleidende brief naar de verzekeraar gegaan... de hersteller zou er een gloedjenieuwe deur in zetten, dus met het wordt hopelijk 100% mooi gemaakt. Maar ja, desondanks blijft het nu een 'schade auto'...
In ieder geval bedankt voor je tip, ik ga er zeker nog achteraan, ook als het via de verzekeraar niet lukt... rechtsbijstand of de juridische hulp van de ANWB of zoiets eens proberen...
Sorry voor het offtopic gelul, hier een goedmakertje
quote:sow. dat wac schrikken. ik dacht ook dat je suup in elkaar zat.
Op donderdag 4 december 2003 23:32 schreef StefanP het volgende:
Een of andere dodo die zijn rijbewijs bij een pak Brinta cadeau kreeg, heeft maandagochtend een aanrijding veroorzaakt met mijn 206'je... godzijdank niet de suup. Zie vorige slowchat voor meer info
quote:jij hier
Op donderdag 4 december 2003 23:35 schreef Tjabbo het volgende:[..]
sow. dat wac schrikken. ik dacht ook dat je suup in elkaar zat.
ff de slowchat niet volgen en direct van dit soort taferelen...
ik kon het al niet in de huidige slowchat vinden.... maar idd gelukkig niet de suup.
quote:psst... het is die van maandag
Op donderdag 4 december 2003 23:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
jij hier
ik kon het al niet in de huidige slowchat vinden.... maar idd gelukkig niet de suup.
Alles vandaag dus besteld!
Toyota Nederland: fok jullie, Toyota VS laat eens te meer zien in welk land je moet zijn voor klantenservice
-2 delige electical manual
-3 delige engine manual
volgens mij een volledig gescande owners manual, allemaal in mooi gif formaat.
Als je het wilt (of iemand anders) dan staat mijn mailadres wel in mijn profiel.
5) Aan de slag maar weer daar komt de baas met een zweepje!
quote:Toyota Nederland is inderdaad klote als het gaat om de wat meer exotische modellen. Voor mijn Celica CS ben ik ook altijd een godsvermogen kwijt aan originele onderdelen
Op maandag 8 december 2003 20:05 schreef StefanP het volgende:Toyota Nederland: fok jullie, Toyota VS laat eens te meer zien in welk land je moet zijn voor klantenservice
Welke toyota dealers heb je aangeschreven in de VS?
De dealer hier kan het sowieso op z'n buik schrijven, ik moest een zekeringetje hebben vorige week, nou ze moesten een half uur -ja, echt- zoeken voordat ze wisten wat er in moest (de oude zekering ontbrak). En toen wisten ze het nog niet eens, want ze moesten gokken. Nou vraag ik je, wat heb je aan zo'n dealer? Ik had het zelf al opgezocht maar toch eventjes gevraagd voor de zekerheid... te triest voor woorden.
edit: zondag a.s. is er een meeting geregeld via het automaxx forum, er komen wat autoliefhebbers naar Apeldoorn. Zelf ben ik er ook een uurtje of zo, ik ben er toch en een vriend van me vroeg of ik langs wou komen. Even reclame maken, iedereen die van auto's houdt is welkom ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door StefanP op 11-12-2003 20:25]
Ik ben helemaal waus van de Supra maar had hem nog nooit van zo dichtbij gezien, dat was nog even spannend... het kon natuurlijk enorm tegenvallen maar dat deed het niet, het overtrof zelfs mijn verwachtingen. Na een stukje rijden in die wagen wist ik het zeker, die wagen en ik zijn voor elkaar bedoeld....
Makkelijk te rijden in de stad en een beest als je rechtervoet weet wat te doen. Heerlijk.
Toen de deal proberen te maken, zelf rij ik een Jeep Cherokee uit 2000, en die wil ik inruilen...... of ik maar even 9.000 euri wil bijleggen... ofwel ik krijg 20.900 voor mijn Jeep... pfff ik wil die Supra graag maar om nou gelijk mezelf in de vingers te snijden... nee.
Zelf de Jeep verkopen en er 25 à 26.000 voor te vangen is mogelijk maar die heisa heb ik geen behoefte aan. Dus ik verzin of nog een list of deze wordt het helaas niet.
Fotootjes van die dag:

(argh....)
quote:Mooie bak, alleen standaard ziet een supra er niet zo spannend uit vind ik. Weet trouwens wel waar je aan begint, want je ruilt een auto uit 2000 in voor een oudere auto en je moet nog bijleggen.
Op zondag 14 december 2003 10:04 schreef Chief het volgende:
Goed... zoals ik vorige week al zei ben ik dus inderdaad vorig weekend naar die Supra gaan kijken. Het was een rit van 2 uur; Dordrecht - Enschede maar meer dan de moeite waard.
Zo'n auto hoort ook niet (helemaal) standaard te blijven natuurlijk hehehe, Veilside bijvoorbeeld maakt lukke voorbumpers e.d.., die velgen vervangen en je bent al een heel eind. Voor mij hoeft het geen compleet circus te worden.
quote:wat is dat plek eigenlijk want ik zie nog een mercedes SL en BMW Z4 daar achter staan.
Op zondag 14 december 2003 10:04 schreef Chief het volgende:
Goed... zoals ik vorige week al zei ben ik dus inderdaad vorig weekend naar die Supra gaan kijken. Het was een rit van 2 uur; Dordrecht - Enschede maar meer dan de moeite waard.
quote:Als je deze koopt zorg dan idd alsjeblieft dat je wat geld overhoudt voor andere velgen iig.
Op zondag 14 december 2003 10:20 schreef Chief het volgende:
Ik ben toe aan iets heel anders... al sinds '92 rij ik niet anders dan Jeep (Wranglers en nu Cherokee). Om de kwaltiteit van Toyota maak ik me geen zorgen, ook al is die auto 6 jaar ouder.Zo'n auto hoort ook niet (helemaal) standaard te blijven natuurlijk hehehe, Veilside bijvoorbeeld maakt lukke voorbumpers e.d.., die velgen vervangen en je bent al een heel eind. Voor mij hoeft het geen compleet circus te worden.
Supra
quote:Als eerste, dat is smaak onderhevig. ik vind zelf veilside ook vaak wel erg mooi.
Op zondag 14 december 2003 12:18 schreef flyguy het volgende:
veilside en mooie dingen voor de supra? neeej en als je een supra hebt moet je hem wel hebben om zijn echte potentie +700 pk
daarnaast schijnt je je niet te realiseren wat dat kost, 700pk.
niet alleen aanschaf, maar ook onderhoud en dat soort dingen.
Buiten dat vind ik het een belachelijke opmerking dat je zo'n ding alleen zou hebben voor de pk's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |