Ga je er nog dingen aan veranderen/ tunen of hou je em in de huidige staat?
Zoalssie nu is, issie erg mooi, een beetje lager zou em nog mooier maken, maar zo issie al
Vrijdag a.s. komt het Clifford alarm er in, en alle 4 de velgen moeten gemaakt of vervangen worden Ben nl. bij de velgenboer geweest, we hebben ze allemaal gecheckt, en er zit dus in elke velg een slag. Heel irritant
Repareren kost nl. ook al 400 euro en dan heb je nog geen garantie dat het weer 100% wordt.
Flink balen dus, hoe krijgt ie het voor elkaar. Maar 1 ding geleerd: als je een auto koopt met LM velgen, laat dat ding op een brug zetten, en laat de wielen snel draaien. Met het oog kun je vaak zien of de velg al goed is. Oh en zoek een kaarsrechte weg op met goed wegdek (m.a.w. niet in Spanje dus) zodat je het tijdens het rijden ook merkt!
Maaruh het wensen lijstje: opnieuw spuiten, ander audio systeem, stoelen opnieuw bekleden of vervangen, brembo's of een ander vet rem systeem, single of upgraded dual turbo's, ander fuel systeem, blowoff valve, nieuw shortblock, dashbord en omgeving vervangen door nieuw, andere downpipe en uitlaat, enz.
quote:waarom wil jij een nieuw shortblock?
Op zondag 16 november 2003 13:22 schreef StefanP het volgende:
Yep, ik heb een heel verlanglijstje, maar eerst moeten er nog een paar noodzakelijke dingen gebeuren... en daarna veel sparenVrijdag a.s. komt het Clifford alarm er in, en alle 4 de velgen moeten gemaakt of vervangen worden
Ben nl. bij de velgenboer geweest, we hebben ze allemaal gecheckt, en er zit dus in elke velg een slag. Heel irritant
Repareren kost nl. ook al 400 euro en dan heb je nog geen garantie dat het weer 100% wordt.
Flink balen dus, hoe krijgt ie het voor elkaar. Maar 1 ding geleerd: als je een auto koopt met LM velgen, laat dat ding op een brug zetten, en laat de wielen snel draaien. Met het oog kun je vaak zien of de velg al goed is. Oh en zoek een kaarsrechte weg op met goed wegdek (m.a.w. niet in Spanje dus) zodat je het tijdens het rijden ook merkt!
Maaruh het wensen lijstje: opnieuw spuiten, ander audio systeem, stoelen opnieuw bekleden of vervangen, brembo's of een ander vet rem systeem, single of upgraded dual turbo's, ander fuel systeem, blowoff valve, nieuw shortblock, dashbord en omgeving vervangen door nieuw, andere downpipe en uitlaat, enz.
quote:Probeer hier eens voor je velgen ?
Op zondag 16 november 2003 13:22 schreef StefanP het volgende:
Yep, ik heb een heel verlanglijstje, maar eerst moeten er nog een paar noodzakelijke dingen gebeuren... en daarna veel sparenVrijdag a.s. komt het Clifford alarm er in, en alle 4 de velgen moeten gemaakt of vervangen worden
Ben nl. bij de velgenboer geweest, we hebben ze allemaal gecheckt, en er zit dus in elke velg een slag. Heel irritant
Repareren kost nl. ook al 400 euro en dan heb je nog geen garantie dat het weer 100% wordt.
Flink balen dus, hoe krijgt ie het voor elkaar. Maar 1 ding geleerd: als je een auto koopt met LM velgen, laat dat ding op een brug zetten, en laat de wielen snel draaien. Met het oog kun je vaak zien of de velg al goed is. Oh en zoek een kaarsrechte weg op met goed wegdek (m.a.w. niet in Spanje dus) zodat je het tijdens het rijden ook merkt!
Maaruh het wensen lijstje: opnieuw spuiten, ander audio systeem, stoelen opnieuw bekleden of vervangen, brembo's of een ander vet rem systeem, single of upgraded dual turbo's, ander fuel systeem, blowoff valve, nieuw shortblock, dashbord en omgeving vervangen door nieuw, andere downpipe en uitlaat, enz.
Ik heb gister de celica gepoetst. Helemaal klaar voor de winter, en voor een minimeet met fotoshoot eigenlijk
quote:First post! en dat nog wel in PTA
Op maandag 17 november 2003 18:54 schreef flyguy het volgende:
nog ongeveer 600 dagen dan hoop ik ook de turbo's horen fluiten ......................
Misschien iets meer info? 600 dgn is nogal even verwijderd van hier, en een turbo zit al op de eerste de beste diesel.
mja, verder een zeer strakke wagen, heb je al wat ervaring met snelle jappen, ofniet?
2 december moet ik voor me 2e keer op voor me rijbewijs, en als ik slaag hoop ik dat er voor et eind van dit jaar een '94 Eclipse voor de deur staat Tjah, je moet goedkoop beginnen he
verder succes met je project
Geen ervaring met Japanners verder...
quote:Wat gaan de eerste mods zijn??
Op dinsdag 18 november 2003 14:33 schreef StefanP het volgende:
Als het goed is zo'n 330pk. Maar hij is niet gedyno'd hoor, dus het kunnen er net zo goed ietsje minder zijn. Hij is nog niet door een expert nagekeken of gemodGeen ervaring met Japanners verder...
Wastegate shimmen en een flink ander luchtfilter?
Die zijn het goedkoopst volgens mij.
quote:nou we zitten in een supra topic en ik heb het over turbo'S dus neem een wilde gok
Op maandag 17 november 2003 21:22 schreef Tjabbo het volgende:[..]
First post! en dat nog wel in PTA
Welkom.Misschien iets meer info? 600 dgn is nogal even verwijderd van hier, en een turbo zit al op de eerste de beste diesel.
quote:wat bedoel je hier precies mee, als ik vragen mag
Op dinsdag 18 november 2003 18:11 schreef flyguy het volgende:[..]
en turbo'S heb je in productiewagens alleen in japan zoals je vast wel weet)
quote:ik vraag wat je bedoelt met die zin... niet welke auto je bedoelt.
Op dinsdag 18 november 2003 18:20 schreef flyguy het volgende:
oke ik bedoel een supra TT dat jullie er nu al achter zijn
quote:inderdaad. want zoals ik het opvat zouden alleen jappen geblazen motoren maken. en dat is niet zo.
Op dinsdag 18 november 2003 18:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
ik vraag wat je bedoelt met die zin... niet welke auto je bedoelt.
Daarnaast zitten we in het topic over "stefan's" supra, als je het zo letterlijk nemen wilt, en is de supra ook NA leverbaar geweest.
Als je nu eens wat meer info kon geven. die diesel was natuurlijk een garpje, dat zal je nu wel doorhebben. Dit topic gaat over een MKIV, maar je kunt ook wel MKII of MKIII kopen met turbo. (en na modificatie met twin turbo's)
Maar goed, we wachten dus op de supra die je al hebt??? of nog moet gaan kopen??? of wachten tot je je rijbewijs hebt over 2 jaar?
Je bent 17 ???, en wilt direct een 300+bhp auto gaan rijden? begin maar eens met een starlet. (welke je trouwens ook af fabriek met turbo krijgen kunt. zoek maar eens op "starlet glanza")
kortom, we snappen geen bal van je verhaal.
(No offence trouwens )
btw aub geen verhaal over eerst een minder prestatieauto verhaal want dat kost uiteindelijk toch meer geld.
nog 2 jaar
Maar kijk nou bv. naar een Mitsubishi Eclipse, of een Nissan 180,200 of 240sx? Dat zijn mooie wagens om mee te beginnen, en ik zelf ga voor de Eclipse. (110kw/150pk op auto van 1200kg) Ik wil hem gaan tunen etc, maar voordat ik dat doe ga ik eerst die auto onder me hand zien te krijgen.... je rijd jezelf zeer snel kapot of kreupel met een opgevoerde bak...
maarjah, das mij mening, je kan er wat van opsteken, of het gewoon negeren, boeid me niet
ik wil het gelijk goed doen en ik weet dat het veel geld kost en zo (vooral verzekeren, de meeste willen je tussen de 18 en 24 met zo'n auto niet eens hebben )
maar ja ik wil niet iemand zijn die wijs doet met een golf gti'tje of een ricer met een civicje
quote:en ze hebben daar groot gelijk in en ook hele goede redenen voor!
Op woensdag 19 november 2003 17:41 schreef flyguy het volgende:
(vooral verzekeren, de meeste willen je tussen de 18 en 24 met zo'n auto niet eens hebben)
quote:neem maar van mij aan dat het jezelf niet lukt om op je 18de of 20ste of 23ste een auto met 200+ pk te gaan verzekeren.
Op woensdag 19 november 2003 17:41 schreef flyguy het volgende:
ik weet het allemaal maar ja een 150 pk eclipse met 1200 kg dan heb je al halve supra prestatiesik wil het gelijk goed doen en ik weet dat het veel geld kost en zo (vooral verzekeren, de meeste willen je tussen de 18 en 24 met zo'n auto niet eens hebben
)
maar ja ik wil niet iemand zijn die wijs doet met een golf gti'tje of een ricer met een civicje
daar komen je ouders voor het eerst als handig om de hoek zeilen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |