abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14520149
Sweet!
pi_14521613
Ja hoor.. je kunt alles importeren wat je wilt, de BPM valt wel mee aangezien supras maar tot 96 geleverd zijn in Europa. In het beste geval betaal je ongeveer 2350 euro en in het slechtste geval betaal je ongeveer 4200 euro.

Je hebt de eigendomspapieren uit het land van herkomst nodig, en dan kun je de RDW bellen en een afspraak maken. Op die dag moet je je rijbewijs, de eigendomspapieren en het bovenste deel van het verwijderingsbijdrage acceptgiro papiertje bij je hebben. BPM achteraf te voldoen bij de douane die er ook zit.

WA verzekering kun je bij het ADAC regelen als je hem uit DL terug wil rijden ipv transporteren, moet je wel een en ander regelen bij het gemeentehuis. Staat in een post ergens in het archief hier in PTA als je zoekt naar importeren.

Daar komt het in het kort op neer. Bij een auto van buiten de EU nog meer.

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 10 november 2003 @ 13:10:10 #28
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_14522277
heb je nog leuke sites waar ze te koop staan behalve autotrader.com waar heel veel mooie staan
en mobile.de
uit amerika imorteren lijkt me zinloos zo veel xtra kosten voor verscheping of niet
  maandag 10 november 2003 @ 13:20:02 #29
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_14522566
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:10 schreef foetre het volgende:
heb je nog leuke sites waar ze te koop staan behalve autotrader.com waar heel veel mooie staan
en mobile.de
uit amerika imorteren lijkt me zinloos zo veel xtra kosten voor verscheping of niet
Vraag eens op supras.nl forum
pi_14522581
Leuke bak
Rijden der eigenlijk veel van rond hier
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 10 november 2003 @ 13:38:17 #31
66186 foetre
pi_14523102
een zwitserse site weet iemand die schijnt goed te doen daar
  maandag 10 november 2003 @ 14:09:16 #32
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_14524087
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:38 schreef foetre het volgende:
een zwitserse site weet iemand die schijnt goed te doen daar
Jij is nie ken sow goe nederlansch taal?
pi_14524280
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:09 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Jij is nie ken sow goe nederlansch taal?

Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  maandag 10 november 2003 @ 14:21:22 #34
66186 foetre
pi_14524458
valt mee hoor,,,
de autoprijzen in zwitserland zijn gewoon
"MOEILIJK GOED TE VERTOEVEN" zegt men
pi_14525132
Ik heb onlangs een Supra MK4 in Roosendaal gezien met lakkleur zilver. Vond hem niet echt mooi, ik vond zelfs tegenvallen.

[offtopic]
Al eens afgevraagd waarom een Skyline GTR-R34 duurder is dan een Supra MK4?

Juist, betere prestaties.
[/offtopic]

pi_14525528
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:42 schreef Scepsis het volgende:
Ik heb onlangs een Supra MK4 in Roosendaal gezien met lakkleur zilver. Vond hem niet echt mooi, ik vond zelfs tegenvallen.

[offtopic]

[/offtopic]

omfg. sukkel
pi_14526351
quote:

[offtopic]

[/offtopic]

begint ie weer hoor

Dat de Skyline duurder is heeft helemaal nix met de prestatie's te maken, de Skyline is iig exclusiever dus in principe kostbaarder + je MOET em wl importeren enz. enz. enz. allemaal factoren waardoor hij duurder kan zijn tevens is het niet belangrijk hoe duur 1 auto is.

als je die skyline zo fantastisch vind en die suup niet, begin je toch lekker 1 topic: Scepsis Skyline blaat topic....

[Dit bericht is gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 10-11-2003 15:48]

pi_14526776
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

begint ie weer hoor

Dat de Skyline duurder is hoeft helemaal nix met de prestatie's te maken, de Skyline is iig exclusiever dus in principe kostbaarder + je MOET em wl importeren enz. enz. enz. allemaal factoren waardoor hij duurder kan zijn tevens is het niet belangrijk hoe duur 1 auto is.

als je die skyline zo fantastisch vind en die suup niet, begin je toch lekker 1 topic: Scepsis Skyline blaat topic....

Ik krijg zo'n beetje 't schijt van die gozer. (blijkbaar ben ik dus ook niet de enige)
Misschien dat een mod hem kan aanspreken?

zo genoeg BS.

Steef, ik schrok me de tring man
Hij's wel vet hoor hé.

Maar als ik 't zo goed snap ben je dus ook @ PTAMeet dan hé?

maandag 10 november 2003 @ 15:52:03 #39
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_14527124
quote:

[offtopic]

[/offtopic]

Er is al een Skyline vs Supra topic. Post daar dan, loser!
Dit gaat over de supra van stefan, niet over een zilveren die jij niet mooi vindt. en verder, wat tommy zegt
pi_14527971
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:39 schreef t0n het volgende:

[..]

Maar als ik 't zo goed snap ben je dus ook @ PTAMeet dan hé?

Als de velg gefixt of vervangen is wel, tot die tijd is het beter als er niet meer in gereden wordt
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_14528048
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:20 schreef StefanP het volgende:

[..]

Als de velg gefixt of vervangen is wel, tot die tijd is het beter als er niet meer in gereden wordt

Reserve wiel dude
pi_14586273
AAAAAAHHHH de supra mkiv.

Mooie bak man, echt waar. DE supra mkiv is de grootste wolf in schaapskleren. Met een paar tuningsmiddelen is een porsche of een ferrari kansloos.

Als je wilt gaan tunen of stylen, kan ik misschien van hulp zijn. Weet veel over die bakkie, weet je. Ken mensen die ook spullen kunnen leveren ervoor.

Mooie velgen trouwens....

groetjes,

Selcuk

EDIT: spam en dat mag niet

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 12-11-2003 19:13]

pi_14586437
quote:
Op woensdag 12 november 2003 19:03 schreef elturkoluvn200sx het volgende:
AAAAAAHHHH de supra mkiv.

Mooie bak man, echt waar. DE supra mkiv is de grootste wolf in schaapskleren. Met een paar tuningsmiddelen is een porsche of een ferrari kansloos.

Als je wilt gaan tunen of stylen, kan ik misschien van hulp zijn. Weet veel over die bakkie, weet je. Ken mensen die ook spullen kunnen leveren ervoor.

Mooie velgen trouwens....

groetjes,

Selcuk

EDIT: spam en dat mag niet

Bedankt voor uw bewezen bijdrage.

En zal ik maar niks vertellen over die Skyline, want ik wil liever niet dat iemand in zijn broek gaat doen van schrik als hij in een Skyline rijdt.

-Einde bericht, ik reageer verder niet meer op in dit topic.

EDIT: generalisering

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 12-11-2003 19:15]

pi_14586540
quote:
Op woensdag 12 november 2003 19:09 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Bedankt voor uw bewezen bijdrage.

En zal ik maar niks vertellen over die Skyline, want ik wil liever niet dat iemand in zijn broek gaat doen van schrik als hij in een Skyline rijdt.

-Einde bericht, ik reageer verder niet meer op in dit topic.

EDIT: generalisering

Dat komt dan mooi uit!
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_14588417
Beste scepsis,

De skyline is een fantastische sportauto. Ik zou zelfs niet eens weten welke ik meer prefreer, de skyline of de supra.

De supra IS de grootste wolf in schaapskleren, want met een dikke turbo, benzine upgrade, computer en koeling is de supra in staat tot 1000pk heel te blijven.MET de standard blok en kop. Geen een enkele andere fabrieksauto evenaart dit. Dit is een feit.

De skyline heeft de betere specificaties. Een van de beste 4WD systemen ter wereld. Een kop die tot 10.000 rpm kan toeren en zeker in staat om boven de 1000 pk te komen.
MAAR bij de skyline moet boven de 550 pk grotere ingrepen gedaan worden aan blok en kop. De transmissie is bijna gelijk van beiden ( GETRAG ).

Ik vind het zinloos om te twisten over de betere auto. Ik weet wel dat ik het belangrijk vind om de stuur aan de juiste zijde te hebben en bij pech bij de Toyota dealer ( over de hele wereld ) een bijv. een zekering kan bestellen. Daarom heb ik liever een supra.

De skyline is wel de snelste van de beiden. Wat wil je met 4wd. In Japan wordt de skyline ook hoger aangezien dan de supra wat betreft de 400m. DE supra krijgt meer waardering voor zijn circuit eigenschappen.

Laten we alstublieft geen Japanse Sportauto's afkraken.

Scepsis de Nissan Skyline is wel degelijk top, hoor.
Om zo een auto te bezitten moet je genoeg poen hebben, waarschijnlijk het dubbele dan een supra. Als je wat kunt missen, hoor ik het wel

PS

Wel eens nagedacht hoe je een kaartje in een parkeergarage invoerd??

pi_14611112
Heeft iemand misschien de Nederlandse (of andere Europese) verkoop brochures van de supra? Ik wil nl. bezwaar aantekenen tegen de BPM over het targa dak en het leren interieur, en zo'n brochure kan vast wel bevestigen dat die standaard waren op alle Nederlandse supras...
-Mark Steyn
pi_14619327
quote:
Op donderdag 13 november 2003 18:18 schreef StefanP het volgende:
Heeft iemand misschien de Nederlandse (of andere Europese) verkoop brochures van de supra? Ik wil nl. bezwaar aantekenen tegen de BPM over het targa dak en het leren interieur, en zo'n brochure kan vast wel bevestigen dat die standaard waren op alle Nederlandse supras...
ik heb er meerdere, zal ff voor je kijken.

je hebt mail

[Dit bericht is gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 13-11-2003 23:28]

vrijdag 14 november 2003 @ 08:50:20 #48
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_14624116
quote:
Op donderdag 13 november 2003 23:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

ik heb er meerdere, zal ff voor je kijken.

je hebt mail

Hij wel.
Je ging ze nog voor me scannen. ghehe. MSN?
pi_14636091
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 08:50 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Hij wel.
Je ging ze nog voor me scannen. ghehe. MSN?

ik zal daar eens aan beginnen, alleen sommige zijn 1 beetje te groot voor de scanner, daar verzin ik nog wel wat op
  vrijdag 14 november 2003 @ 18:11:58 #50
6424 MicHELLo
su·pra·na·tu·ra·´lis·me
pi_14639374
Stuur mij ze ook eens op, alsjeblieft Tommy?
Portal to supra heaven |>- http://www.supras.nl -<|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')