Uh-huh?quote:Op maandag 15 maart 2004 16:23 schreef Ultimora het volgende:
[..]
klasgenoot van mij heeft zelfs in die supra gereden zonder dat Stefan dat wist![]()
waarschijnlijk heeft die ff een ticket geboekt naar spanje toen je postte dat je ook heen zou gaan.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:47 schreef StefanP het volgende:
[..]
Uh-huh?![]()
*pat op sleutels in zak
hoe bevalt de jouwe?quote:Op maandag 15 maart 2004 22:27 schreef MicHELLo het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd
Heb jij ook een supra?? Zoja, pica'squote:Op maandag 15 maart 2004 22:31 schreef MicHELLo het volgende:
De mijne gaat dit jaar onder het mes, er komt een Turbonetics T04 60:1 single turbo erop die 450 pk op de wielen moet geven. Het is even een tussenstap naar nog groter en beter.
En ik ga niet naar Spanje, veels te gevaarlijk daar![]()
waarom een single turbo?quote:Op maandag 15 maart 2004 22:31 schreef MicHELLo het volgende:
De mijne gaat dit jaar onder het mes, er komt een Turbonetics T04 60:1 single turbo erop die 450 pk op de wielen moet geven. Het is even een tussenstap naar nog groter en beter.
En ik ga niet naar Spanje, veels te gevaarlijk daar![]()
Waarom een tussenstap? kijken of het zaakje het houdt?quote:Op maandag 15 maart 2004 22:31 schreef MicHELLo het volgende:
De mijne gaat dit jaar onder het mes, er komt een Turbonetics T04 60:1 single turbo erop die 450 pk op de wielen moet geven. Het is even een tussenstap naar nog groter en beter.
En ik ga niet naar Spanje, veels te gevaarlijk daar![]()
yep das duidelijkquote:Op maandag 15 maart 2004 22:39 schreef MicHELLo het volgende:
Met een single turbo heb je een gelijkere verloop van het vermogen, de twin turbo die erop zit is sequentieel. Eerst gaat de eerste turbo aan de bij wat meer toeren de tweede. Je zal dan zien dat de curve van het vermogen in het begin laag is en pas bij veel toeren maximaal is.
Ik kan wel een twin setup erop doen, maar dan moet het een true twin turbo setup worden. Dat betekent dat ze beide tegerlijkertijd gaan werken maar dat zijn dure kitjes en zeer ingewikkeld.
simpel gezien heb je dus 2 turbo's een kleine die snel "opspint" zodat je geen turbo-gat (lag) heb en een 2de grote die het overneemt op hogere toeren voor meer boost.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:14 schreef MicHELLo het volgende:
@Tommy: die sequentiële turbo setup is louter gemaakt om er comfortabel mee te rijden. Rij je rustig, gebruikt hij maar 1 turbo.....trap je hem helemaal in geeft hij allesEn het bespaart je tweede turbo ook aanzienlijk
Anders kijk je even op de 1e pagina voor de foto's e.d.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:19 schreef zinloos het volgende:
Maaruh, wat voor auto heb je nou?Gezien het topic denk ik toch wel een suup, maar wat voor 1?
DAMN nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:17 schreef zinloos het volgende:
De foto's van StefanP op pagina 1 had ik gezien, bedoel de foto's van de auto van MicHELLo. Of is dat een kloon ofzo??
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
DAMN nee.ik d8 dat je stefan bedoelde omdat dit zijn topic is
sorry.
MIchello heeft die auto die in zijn avatar staat. die blauwe mkiv.
een MKII is in NL niet geleverd met een turbo, er zit een 5M-GE motor in met rond de 150 pk.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:44 schreef pAin het volgende:
Damn, wat een toffe bak! Ga je er nog tupperware op gooien? Naar mijn mening niet doen, misschien qua styling andere velgen (Volk F-Zero Challenge.
Las in een ander topic dat je voor een Blitz Nur Spec uitlaat gaat. Das dus echt eenuitlaatje, alleen ikzelf had voor een HKS Superdrager gekozen, maar das maar een mening, desalnietemin een goed keus!
Heb je trouwens een Japans sprekende ECU of een Engels sprekende ECU? Als je genoeg geld hebt, fftjes bij MoTeC langs brengen.
[offtopic]
Ik zit nu ook naar een Supra (Turbo hoeft niet persee, wel een leuke bijkomstigheid) te kijken, alleen dan wel een MK II. Heeft iemand ervaring met deze auto? Ik ben er verder niet echt veel mee van plan qua tunen (alleen wat aan mn wegligging en een andere uitlaat), aangezien er, een Sub komt (GT - Turbo / WRX / STi, daar ben ik nog niet uit, wanneer ik er snel eentje wil een GT - Turbo, snel genoeg met wat modjes
). Hoe gedraagt een Supra zich op een track? Aangezien er ook IV mee rijden in de GT Nippon, deze zijn natuurlijk wel stevig getuned en zeer ervaren rijders, maar voor een rooky, is zon ding makkelijk te houden op de track? Heeft hij genoeg vermogen om lekker mee te komen met andere amateur racers, aangezien daar BMW's toch wel de zware favoriet zijn.
Zou tof zijn als iemand antwoord kan geven op deze vraag. Helaas heb ik het geld niet voor een MK III of IV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |