abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14482469
Nu er van beide al nieuw materiaal te vinden is via Kazaa etc. vraag ik me af wie de rechtmatige "winnaar" is van de wederopstanding.

In eerste instantie was ik pro Velvet Revolver omdat Slash/Duff/Matt en Izzy(voor de helft dan) erin zitten. Dat is voor mij meer GNR dat Axl met z'n begeleidingsband. Maar ik vindt wat ik tot nu toe gehoord heb niet mega spannend. En nou heb ik dus ook de nieuwe GNR geluisterd en dat doet me meer aan de oude GNR denken, en vindt ik het betere nummers. Meer een ouderwets GNR gevoel.

Het lijkt er voor mij dus op dat Axl toch meer (bewust of onbewust) invloed had binnen GNR. Eerst was ik nogal huiverig tegenover de nieuwe GNR maar nu heb ik beide gehoord, en ben eigenlijk meer positief over GNR dan VR.

Wat vinden jullie?

PS. Ik weet dat de intentie van VR niet is om een nieuwe GNR te zijn maar toch.... je kan er niet echt aan ontsnappen.

pi_14482493
is chinese democracy eindelijk uit dan?
pi_14482552
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 15:48 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
is chinese democracy eindelijk uit dan?
Nee maar je kunt al aardig wat tracks (live weliswaar) vinden op Kazaa e.d.
pi_14482634
lijkt de nieuwe GNR opde oude? goh dan geeft buckethead zeker geen solo's
  zaterdag 8 november 2003 @ 23:28:39 #5
58507 koudair
Only god can judge me
pi_14492335
hoe wel GnR tot nu toe maar 6 nieuwe nummers (oh my god, silkworms, Chinese Democracy, Rhiad and the Bedouins, The Blues en Madagascar) hebben laten horen ...kies ik toch voor hun
  zaterdag 8 november 2003 @ 23:40:22 #6
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_14492588
Guns n roses,alleen al omdat velvet revolver erg slap en saai klinkt.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_14497414
Mmm, lijkt erop dat GNR meer succes zal hebben dan VR.

Ik vindt zelf de stem van Scott Weiland nogal nietszeggend, en daardoor de muziek ook wat saai.

Axl's stem daarintegen

pi_14505903
Ik denk dat axl nooit meer gaat optreden. Het optreden op de mtv music awards vorig jaar was om te huilen zo slecht. Hij haalde bij lange na niet de noten. En de tour in de VS eindigde na 3 shows alweer in riots.
Velvet Revolver zie ik wel succes hebben als ze scott clean en uit de gevangenis kunnen houden.
Feit is dat noch axl noch slash en duff weer de hoogte zullen halen als met GNR toendertijd tenzij ze weer samen iets gaan doen.
Trouwens dat nieuwe GNR materiaal vind ik dus totaal niks weg hebben van de oude GNR sound. Was ook een van de redenen dat slash en duff ermee kapten. Axl wou een meer industriele sound en de rest niet. Buiten het feit dat axl niet de meest stabielste en prettigste persoon is om mee te werken
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
pi_14509293
Wat ik van Velvet Revolver heb gehoord klonk best goed, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de nieuwe GNR. Wat ik daarvan heb gehoord aan live-spul klinkt toch wel erg lekker - hoewel Axl inderdaad niet meer kan zingen zoals vroeger... Ik kreeg vandaag trouwens van een vriend van me (GNR fan) te horen dat er diverse tracks op Live Era ge-overdubbed zijn! O.a Mr Brownstone schijnt een nieuwe zangpartij van Axl te hebben uit 1997 - de muziek is wel gewoon die van de originele GNR...
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')