abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14496606
quote:
Op zondag 9 november 2003 02:56 schreef DaBeetle het volgende:
pfff... wat een probleem. Kben 28 en 1m65.
En ik zeg altijd maar: klein is fijn!!!! Oh en n mooi Gronings spreekwoord... Wie t kleine niet eert is t grote niet weerd
Ja, en kleine lulletjes brengen geen zoden aan de dijk.
pi_14500406
quote:
Op zondag 9 november 2003 06:17 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ja, en kleine lulletjes brengen geen zoden aan de dijk.

. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
pi_14502293
quote:
Op zondag 9 november 2003 01:44 schreef MaRySe het volgende:
Ik wil wel ruilen
Oh, je bent al 1,75..

Hm.. voor jongens is dat op zich wel klein,
en voor meisjes groot..

De gemiddelde Nederlandse vrouw is 1.70/1.71m, dus 1.75 is NIET lang voor een vrouw. Dat denken meisjes alleen maar omdat ze per se kleiner willen zijn dan mannen.
pi_14502459
quote:
Op zondag 9 november 2003 05:31 schreef gekke_sandra het volgende:
Haha dus, omdat het volgens jou raar klinkt dat je langer wil zijn dan de gemiddelde vrouw... ben je "nou eenmaal" geëmancipeerd. Klein of groot, dun of dik, normaal of raar, dat heeft niks met geëmancipeerd zijn te maken. Dat ben je of dat ben je niet.
Jij denkt dat ik heb gezegd dat mijn emancipatie het gevolg is van mijn ideale lengte, maar ik bedoelde juist het omgedraaide. Mijn ideale lengte is het gevolg van mijn emancipatie.
Ik hoor maar al te vaak dat een meisje, dat niet eens lang is (bv. 1.75m), dingen zegt als: 'als ik hakken draag lijk ik al helemaal een reus'. Waarom is het erg om dezelfde lengte te hebben als jongens? Omdat hij dan niet meer jouw beschermer is? Omdat je er ondergeschikt uit wil zien als je hand in hand met je vriendje loopt? Er is wel degelijk een verband tussen de ideale lengte en emancipatie.
pi_14502837
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 13:58 schreef DeFlip het volgende:
Ik ben nu bijna 17 en ben pas ongeveer 1.75 ik vind dit dus nog lang niet genoeg, heeft iemand wat tips om langer te worden en die ook werken?
Tsja,
ik ben 20 (M) en 1.70...

Eigenlijk is 1m70-1m75 een hele goede lengte: je hoeft je niet op te vouwen in auto/trein/vliegtuig/etc.
En ik kan ook gewoon overal bij.

Het enige nadeel is dat veel vrouwen op lange mannen ``geilen''.
(Oplossing: emigreren naar een land waar vrouwen wel tevreden met je zijn)

Vorige week (of 2 weken geleden?) stond er een column in de Metro, die gast had een zoon die ws niet langer dan 1m65 zou worden, terwijl het gemiddelde (M) over een tijdje 1m89 is.

edit: generalisatie genuanceerd

[Dit bericht is gewijzigd door klnvntrbyt op 09-11-2003 15:58]

dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  zondag 9 november 2003 @ 15:53:52 #81
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_14502861
Het is wel zo dat je als lange vrouw zijnde opeens wel minder keus hebt uit mannen. Een vriendin van mij is 186 cm. Voor haar valt 50% van de mannen gewoon af, omdat ze kleiner zijn dan zij (en dat is voor haar kennelijk onoverkomelijk). Zelf ben ik 168 cm, en daardoor ben ik wel 'compatible' met haast iedere man. Niet dat ik mijn vpartner op lengte selecteer hoor: ik heb zowel vriendjes van 1.93 als van 1.68 gehad. Op een bepaald punt valt dat lengte-issue gewoon weg, voor mijdan in ieder geval. Dus TS; als dat het is waar je je druk over maakt (dus dat vrouwen je niet willen om je lengte) dan is dat niet nodig, vind ik.
pi_14507248
quote:
Op zondag 9 november 2003 15:53 schreef Aventura het volgende:
Dus TS; als dat het is waar je je druk over maakt (dus dat vrouwen je niet willen om je lengte) dan is dat niet nodig, vind ik.
aah dankje ik voel me als stukken beter om dat te horen van een vrouw, maarre wat je zei over dat die probleem langzaam wel vervaagd is op een langere termijn als jullie elkaar al wat beter kennen maar stel nou dat je een meisje tegenkomt in de disco ofzo dan is dat toch nog steeds wel een probleem(pje) of vervaagd dat ook na wat geschuurd te hebben of wat alcohol te hebben geconsumeerd (die meisje dan)
pi_14507289
kben 15 en 160 ong
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
  zondag 9 november 2003 @ 19:14:06 #84
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_14507374
quote:
Op zondag 9 november 2003 19:10 schreef Alter_Ego het volgende:
kben 15 en 160 ong
Op je 15de groei je nog hoor.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
  zondag 9 november 2003 @ 19:58:05 #85
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_14508325
quote:
Op zondag 9 november 2003 15:53 schreef Aventura het volgende: Het is wel zo dat je als lange vrouw zijnde opeens wel minder keus hebt uit mannen. Een vriendin van mij is 186 cm. Voor haar valt 50% van de mannen gewoon af
Dat soort vrouwen zijn dus nou geweldig, als eens meisje voor mij onder de 1.80 komt hoeft het al niet meer. Ik heb ze liever iets van 1.90-95 alleen die bestaan bijna niet.
have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
  zondag 9 november 2003 @ 20:41:18 #86
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_14509458
quote:
Op zondag 9 november 2003 01:37 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

Huh jij bent.. (tsja klein.)
Maar bij jou heb ik op school gezeten!!

.
pi_14511848
quote:
Op zondag 9 november 2003 15:53 schreef Aventura het volgende:
Het is wel zo dat je als lange vrouw zijnde opeens wel minder keus hebt uit mannen. Een vriendin van mij is 186 cm. Voor haar valt 50% van de mannen gewoon af, omdat ze kleiner zijn dan zij (en dat is voor haar kennelijk onoverkomelijk). Zelf ben ik 168 cm, en daardoor ben ik wel 'compatible' met haast iedere man. Niet dat ik mijn vpartner op lengte selecteer hoor: ik heb zowel vriendjes van 1.93 als van 1.68 gehad. Op een bepaald punt valt dat lengte-issue gewoon weg, voor mijdan in ieder geval. Dus TS; als dat het is waar je je druk over maakt (dus dat vrouwen je niet willen om je lengte) dan is dat niet nodig, vind ik.
Tja... ik heb met mijn lengte toch geregeld vriendinnetjes gehad van in de 1.80. Das bijna n kop groter dan ik. Maar daaruit blijkt wel dat lengte echt niks uitmaakt.Ook niet als je als man wat kleiner bent. Stoeprandjes, roltrappen, keukentrapjes.... t helpt allemaal... En als je ligt merk je er weinig van hoor
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return!
pi_14511968
Lang zijn is ook niet alles hoor

Ben zelf 2 meter en 19 jaren jong, maar met die lengte val je eigenlijk altijd wel redelijk op, je rug vindt het ook niet altijd even oke, en omdat je zo groot bent heb je ook weer grote voeten waar iedereen over valt cq op gaat staan (vooral op stap)

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  zondag 9 november 2003 @ 22:41:13 #89
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_14512105
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:31 schreef DaBeetle het volgende:

[..]

Tja... ik heb met mijn lengte toch geregeld vriendinnetjes gehad van in de 1.80. Das bijna n kop groter dan ik. Maar daaruit blijkt wel dat lengte echt niks uitmaakt.Ook niet als je als man wat kleiner bent. Stoeprandjes, roltrappen, keukentrapjes.... t helpt allemaal... En als je ligt merk je er weinig van hoor

idd, het hoeft geen probleem te zijn hoor! Snap ook niet dat die lange vriendin van mij zo picky is...Als je verliefd bent dan maakt dat alles toch weinig meer uit.
pi_14512152
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:36 schreef febster het volgende:
Lang zijn is ook niet alles hoor

Ben zelf 2 meter en 19 jaren jong, maar met die lengte val je eigenlijk altijd wel redelijk op, je rug vindt het ook niet altijd even oke, en omdat je zo groot bent heb je ook weer grote voeten waar iedereen over valt cq op gaat staan (vooral op stap)

Ik ben dan 1.90 lang (en 16 jaar) en kom precies dezelfde onhandigheden tegen.

Lang zijn is (zoals de meeste mensen denken) echt niet altijd een pretje. Met een schoenmaat van 47 is het lastig schoenen te kopen (al heb ik het geluk dat ik nogal b-bal kleding style heb en dus b-bal schoenen draag die uiteraard grotere maten hebben ).

pi_14516232
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:41 schreef Aventura het volgende:

[..]

idd, het hoeft geen probleem te zijn hoor! Snap ook niet dat die lange vriendin van mij zo picky is...Als je verliefd bent dan maakt dat alles toch weinig meer uit.

Ik denk dat ze daarmee probeert te voorkomen dat ze verliefd wordt op n kleinere vent. Ach ja... en je moet er maar tegenkunnen nagekeken te worden op straat en vage opmerkingen krijgen. Kennelijk is de combi vrouw kop groter dan man maatschappelijk niet echt normaal. Maar ja... Ik trek me sowieso nergens wat van aan
pi_14517005
Pfew, ik heb zo te horen wel mazzel dat ik met 1,96 met maat 45/46 rondloop.
  maandag 10 november 2003 @ 10:52:43 #93
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_14518762
Veel tofu eten en genoeg slapen
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_14518862
hm, doet me denken aan die vrouw een tijdje geleden die al haar botten liet breken en weer aangroeien enzo, zodat ze ook langer zou worden.

is later nog overleden ook

And when you kill a man, you're a murderer Kill many, and you're a conqueror Kill them all...Ooh...Oh you're a god!
pi_14527757
quote:
Op zondag 9 november 2003 15:29 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

De gemiddelde Nederlandse vrouw is 1.70/1.71m, dus 1.75 is NIET lang voor een vrouw. Dat denken meisjes alleen maar omdat ze per se kleiner willen zijn dan mannen.

Het voelt gewoon héél groot!
Ik vind het eigenlijk wel leuk,
een vriendje op oog-hoogte..
pi_14533594
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:13 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Het voelt gewoon héél groot!
Ik vind het eigenlijk wel leuk,
een vriendje op oog-hoogte..

Ach een vriendin van n kop groter vind ik niet erg... als ze n beetje goed nek massages kan geven
  dinsdag 11 november 2003 @ 15:52:09 #97
70858 ForumFool
De Dwaas op het Forum (ok)?
pi_14555684
quote:
Op maandag 10 november 2003 09:25 schreef Hagedis het volgende:
Pfew, ik heb zo te horen wel mazzel dat ik met 1,96 met maat 45/46 rondloop.
HA, ik overtref je qua verhouding... mijn voeten zijn eleganter.
2.04 meter, maat 44/45
KLIK OP MIJN HOME-PAGE ICOON VOOR INSTANT HIPHOP RAGGA RADIO... DRUK 'ESC' BIJ RECLAME! VEEL LUISTER PLEZIER ALLEN!
pi_14555873
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:52 schreef ForumFool het volgende:

[..]

HA, ik overtref je qua verhouding... mijn voeten zijn eleganter.
2.04 meter, maat 44/45

Ach ja de wereld is niet eerlijk verdeelt. Ik ben 1.80 en heb maat 43 van schoenen en maat 36 kleding. Onmogelijk dus....... voor een meisje.
Wel heb ik al de ideale man van 2 meter gevonden dus dat is al iets.
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:30:43 #99
39128 S_
Shame on you
pi_14558574
Veel melk drinken schijnt ook te helpen
pi_14560367
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:30 schreef S_ het volgende:
Veel melk drinken schijnt ook te helpen
ben ik zeker de uitzondering op de regel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')