quote:Pulp Fiction en Reservoir Dogs zijn allebei op DVD en voor 50 piek liggen ze bij de Bruna. Ik ga zelf binnekort Resevoir Dogs halen
Op donderdag 07 juni 2001 13:06 schreef Smots het volgende:
Pulp Fiction is een vette film, maar ze moeten die film potverdomme nou eens een keer in een fatsoenlijke editie op DVD knetteren.Met alle extra's die bij de Criterion-laserdisc zaten bijvoorbeeld......
quote:Helemaal mee eens. de dvd sucks..nu nog maar ff alleen met de video.
Op donderdag 07 juni 2001 13:06 schreef Smots het volgende:
Pulp Fiction is een vette film, maar ze moeten die film potverdomme nou eens een keer in een fatsoenlijke editie op DVD knetteren.Met alle extra's die bij de Criterion-laserdisc zaten bijvoorbeeld......
quote:Goh! we zijn het eens....
Op vrijdag 08 juni 2001 11:32 schreef Arcee het volgende:
Ik vond Reservoir Dogs lang zo boeiend niet als Pulp Fiction. Jackie Brown ook niet. Ik vind Pulp Fiction veruit de beste van hem.
quote:Bedoel je niet Natural Born Killers?
Op vrijdag 08 juni 2001 11:40 schreef Aneurism het volgende:
Hij heeft ook een film gemaakt over een twee geliefden die bonnie en clyde wouden nadoen
True romance is trouwens één van mijn favoriete films. De ander films van QT kan ik ook wel waarderen, maar om hem een goed acteur te noemen gaat me toch te ver. Tis wel erg houterig allemaal.
quote:Natural Born Killers is niet door Tarantino gemaakt, maar door Oliver Stone. Tarantino heeft het verhaal geloof ik wel geschreven.
Op vrijdag 08 juni 2001 12:30 schreef k_man het volgende:[..]
Bedoel je niet Natural Born Killers?
quote:Tarantino heeft maar heel weinig films zelf geregisseerd.
Op vrijdag 08 juni 2001 13:52 schreef Onis het volgende:[..]
Natural Born Killers is niet door Tarantino gemaakt, maar door Oliver Stone. Tarantino heeft het verhaal geloof ik wel geschreven.
quote:Klinkt koel
In this film noir tale, a prostitute (Thurman) who was shot by her pimp (Bill), ends up in a coma for nine years. She wakes up pissed off, soon setting out to seek revenge.
Warren Beatty speelt dan Bill, en Warren Beatty is koel
(Bulworth was wreed)
quote:ik bedoelde jou niet, maar gewoon over het algemeen genomen. Ik zie het echt zo bij mij op school, toen de hype begon van vond iedereen gelijk de film hardstikek goed, vinnik ook. Maar de redenen waarom zijn gewoon dom.
Op donderdag 07 juni 2001 15:04 schreef lunatix13 het volgende:[..]
Just for the record: ik ben geen puber meer, ben al 22 jr OUD.
Ben al toe aan pensioen
Mijn opa vind de Matrix trouwens ook goe (issie stoer of nie?)!En daarnaast: kwaliteit moet gewoon gewaardeerd worden, iedereen kiest daarvoor zijn eigen woorden.
Ben trouwens zelf 18.
Tarantino heeft op dit moment 2 projecten lopen. De eerste is genaamd Kill Bill. De hoofdrol zal worden ingenomen door Uma Thurman en de opnames schijnen aankomende herfst te beginnen. Het tweede project is de WWII film Glorious Bastards. Volgens vele bronnen is QT hier op dit moment al mee bezig in Frankrijk.
Verder circuleert er nog een roddel dat Tarantino bezig zou zijn met een script voor The Vega Brothers. Hint: Michael Madsen was Vic Vega in Reservoir Dogs, John Travolta was Vincent Vega in Pulp Fiction.
Bron: xi-online
(net genoten van Resevoir Dogs)
quote:Nee hoor, er zijn miljoenen anderen die exact hetzelfde vinden als jij.
Op donderdag 07 juni 2001 12:14 schreef lunatix13 het volgende:
Even over Quentin Tarantino: Ben ik de enige die Quentin Tarantino films de beste films ooit vind (samen met de Matrix natuurlijk)???
quote:OEH!
Op zondag 15 juli 2001 22:44 schreef Purno het volgende:
Hint: Michael Madsen was Vic Vega in Reservoir Dogs, John Travolta was Vincent Vega in Pulp Fiction.Bron: xi-online
Don't get me started on intertextuality in Tarantino's films....
quote:Weet ik, maar ze moeten alle extra's erbij stoppen die ook op de Laserdisc te vinden waren.
Op vrijdag 08 juni 2001 11:50 schreef Todo het volgende:[..]
Pulp Fiction en Reservoir Dogs zijn allebei op DVD en voor 50 piek liggen ze bij de Bruna. Ik ga zelf binnekort Resevoir Dogs halen
HRRRWOAGH!!
quote:Bij IMDB staat niets over Tarantino
Op vrijdag 08 juni 2001 11:23 schreef Antikal het volgende:
Ik las laatst ergens dat Robert Rodriguez een nieuwe film gaat maken: "One Upon A Time In Mexico".
Hierin zouden gaan spelen:
quote:1: Ik
chathustra - dinsdag 20 november 2001 14:33--------------------------------------------------------------------------------
1: Wie ken hem.......
2: Wie houdt van hem.......
3: Wie aanbidt hem.............
Over filmproducenten gesproken.......
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 20-11-2001 14:43]
Ik had ooit ergens een quote van Samuel L Jackson gelezen over de inhoud van het koffertje waarin hij heel droog zei dat er twee lampjes inzaten om die 'gloed' te krijgen in de film
Ik vind dat er zo'n lekker sfeertje in die films hangt. Gewoon criminelen hoe ze in het 'echt' zijn, beetje lullen over dingen die ze meemaken en zieke grapjes maken en ondertussen hun zaakjes regelen (We should have gotten shotguns for this kinda deal), en ook hoe het vaak fout gaat (aw man I shot Marvin in the face).
En natuurlijk draagt de muziekkeus ook heel erg bij aan de sfeer, al denken de meeste mensen alleen aan George Baker en Dick Dale
Jammer dat het vaak wordt nagedaan...
quote:Dat weet ik, smarty-pants.
Op vrijdag 08 juni 2001 11:50 schreef Todo het volgende:[..]
Pulp Fiction en Reservoir Dogs zijn allebei op DVD en voor 50 piek liggen ze bij de Bruna. Ik ga zelf binnekort Resevoir Dogs halen
quote:
Op maandag 16 juli 2001 10:09 schreef Smots het volgende:[..]
Weet ik, maar ze moeten alle extra's erbij stoppen die ook op de Laserdisc te vinden waren.
Dat was echt een kneitergeile editie..
Maar liefst vier discs!HRRRWOAGH!!
quote:Zoek de 7 verschillen...
Op dinsdag 20 november 2001 17:19 schreef Smots het volgende:[..]
Dat weet ik, smarty-pants.
Bij de DVD van Pulp fiction zitten alleen niet de kneitergeile extra features die wèl op de laserdisc staan.
Ik mis het interview van een dik uur met meneer Q.T. zelf, vier geknipte scènes, achter de scènes, een 'making of' featurette, trailers, TV-spots (13 stuks maar liefst), stills van rekwisieten en de publicity campaign.
Om maar wat te noemen..............
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 17:34 schreef PokerFace het volgende:[..]
[..]Zoek de 7 verschillen...
quote:En de Delfonics!
Op dinsdag 20 november 2001 16:03 schreef MadScientist het volgende:
En natuurlijk draagt de muziekkeus ook heel erg bij aan de sfeer, al denken de meeste mensen alleen aan George Baker en Dick Dale
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |