quote:Klopt, ik heb gewoon niet genoeg tijd om de skills te ontwikkelen die sommige andere spelers die de hele dag gamen wel hebben. De mogelijkheid om op skill level te selecteren lijkt me een van de pluspunten van Live. Dat en het feit dat M$ de servers in eigen beheer heeft zodat cheaters effectief kunnen worden bestreden. Niets is zo dodelijk voor een online game als cheaters die het voor iedereen verpesten.
Op donderdag 13 november 2003 08:47 schreef Menyo het volgende:
Zeer herkenbaar, daar ik geen echte gamer ben maar het wel leuk vind om af en toe een spelletje te spelen, word ik altijd dik ingemaakt.Dat vind ik ook het grote voordeel van Live!, je kan goed selecteren op skill level e.d. Waardoor zelfd ik met MM3 nog wel eens wil winnen.
Jij hebt dus ook die pack gekocht met Halo en MM3? Bevalt het een beetje, ik ga hem zelf ook binnenkort halen.
Ik had dus voor 200 euro de xbox met 6 spellen ![]()
daarnaast nog wel een controller en dvd kit gekocht voor vriendin
Ik kan je wel adviseren om niet die live trial te geburiken. Als je zeker weet dat je gaat liveen moet je gewoon het hele pakketje kopen. Scheelt je veel gedoe, voor uitleg moet je ff mijn post bekijken een paar bladen terug. Ik kan het wel weer opnieuw uitleggen, maar lijkt me een beetje overbodig.
Het is inderdaad zeer relaxed dat MS hun eigen servers heeft. Daardoor denk ik ook dat Counter Strike zo'n hit gaat worden.
(zie ook mijn topic over counter strike)
quote:Beter! Ik haal er denk ik KOTOR bij.
Op donderdag 13 november 2003 09:00 schreef Menyo het volgende:
Ik had dus voor 200 euro de xbox met 6 spellen
[
quote:Hoe bedoel je Live Trial? Die kun je toch gewoon na 2 maanden verlengen of niet? Ik zal je post eens opzoeken, in dit topic hé?
Ik kan je wel adviseren om niet die live trial te geburiken. Als je zeker weet dat je gaat liveen moet je gewoon het hele pakketje kopen. Scheelt je veel gedoe, voor uitleg moet je ff mijn post bekijken een paar bladen terug. Ik kan het wel weer opnieuw uitleggen, maar lijkt me een beetje overbodig.
quote:Ik ga eerst eens kijken of het me lukt een FPS met een controler te spelen. Halo wordt mijn eerste op een console.
Het is inderdaad zeer relaxed dat MS hun eigen servers heeft. Daardoor denk ik ook dat Counter Strike zo'n hit gaat worden.
(zie ook mijn topic over counter strike)
Ik zal het voor alle lezers nog een keer vertellen. Luister goed ![]()
Als je wilt live!en kom je er al snel achter dat je ook die headset wilt. Begrijpelijk, want dat is cool. ![]()
Maar bij die trial krijg je geen headset, dus je registreert je en dan moet je volgend jaar 7 X 12 = 84 euro betalen. Een jaarabbo kan je pas na een extra jaar weer nemen. Maar daarnaast moet je ook die headset nog los kopen. Dat kost nog eens 30 euro, in totaal dus 114 euro voor het 1ste jaar.
Koop je die live kit, dan betaal je 60 voor je abbo + headset. Ben je helemaal klaar. Die trial versie is voor de meeste mensen dus simpelweg 54 euro duurder dan de kit.
Wat ik nu heb gedaan, ik heb mijn 2 monts trial opgezegd (moet je zelf doen, wordt automatisch verlengd). En moet straks weer opnieuw registreren. Ben dan wel mijn friends list en mijn gamertag kwijt.
quote:Dat zuigt inderdaad. Misschien inderdaad beter de Kit halen. Ik heb al een "Trial" van Live gehad bij Bastard thuis en dat beviel me wel.
Op donderdag 13 november 2003 09:13 schreef Menyo het volgende:
Laat maar staat in het live! topic.Ik zal het voor alle lezers nog een keer vertellen. Luister goed
Als je wilt live!en kom je er al snel achter dat je ook die headset wilt. Begrijpelijk, want dat is cool.
Maar bij die trial krijg je geen headset, dus je registreert je en dan moet je volgend jaar 7 X 12 = 84 euro betalen. Een jaarabbo kan je pas na een extra jaar weer nemen. Maar daarnaast moet je ook die headset nog los kopen. Dat kost nog eens 30 euro, in totaal dus 114 euro voor het 1ste jaar.
Koop je die live kit, dan betaal je 60 voor je abbo + headset. Ben je helemaal klaar. Die trial versie is voor de meeste mensen dus simpelweg 54 euro duurder dan de kit.
Wat ik nu heb gedaan, ik heb mijn 2 monts trial opgezegd (moet je zelf doen, wordt automatisch verlengd). En moet straks weer opnieuw registreren. Ben dan wel mijn friends list en mijn gamertag kwijt.
Slecht geregeld van M$ overigens.
quote:Wereldspel,...
Op donderdag 13 november 2003 09:05 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Beter! Ik haal er denk ik KOTOR bij.
Ga je voor de dark of light side ?
quote:Ziet er wel cool uit
Op donderdag 13 november 2003 09:51 schreef Smots het volgende:
Whahahahaha!
Ik heb gisteren Voodoo Vince zitten te spelen.
[afbeelding]
Wat een grappige game is dat, zeg.
De site van V.V.
V.V. in het Nederlands
Ontwikkelaar Beep Industries
Reviews van V.V.
Screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Ja maar ik weet niet of ik het zou spelen ook al zou ik het krijgen
Op donderdag 13 november 2003 09:58 schreef Bastard het volgende:[..]
Ziet er wel cool uit
quote:Kopen doe ik het niet.. maar als ik hem krijg.. speel ik wel ff hoor
Op donderdag 13 november 2003 10:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja maar ik weet niet of ik het zou spelen ook al zou ik het krijgen
quote:Ziet er niet alleen cool uit (kwaliteit van de graphics kan zich bijna meten van die van een high-end PC), maar speelt ook erg lekker.
Op donderdag 13 november 2003 09:58 schreef Bastard het volgende:[..]
Ziet er wel cool uit
1) Microsoft gaat wellicht 15 november strooien met een verrassing, maar waar mensen dit op gebaseerd hebben weet ik niet
2) Er komt een guide boek voor Halo uit genaamd "Halo Deluxe Strategy Guide"
Nou, dat laatste is gewoon "Halo - Deluxe Strategy Guide", deluxe is bij strategy guides toch geen onbekende toevoeging. En dus niet "Halo Deluxe - Strategy Guide".
Kortom, ik verwacht geen Halo Online via Live. Die gasten bij Bungie hebben wel wat beters te doen dan spellen bijwerken (zie bijvoorbeeld de PC port van Halo, die aan een andere studio is uitbesteed). Halo 2 maken, bijvoorbeeld
Hij heeft de mogelijkhijd van multiplayer al, je kan via die rare proggies ook al online spelen. Wat is dan de moeite om een soort downloadable content te maken waardoor de kopers van dat nieuwe pack ook heel blij zijn?
quote:Omdat de originele code van een spel de functie moet bevatten om dingen van Live te kunnen downloaden.
Op donderdag 13 november 2003 11:17 schreef Menyo het volgende:
Hoe moeilijk moet het eigenlijk zijn om zo'n spel geschikt te maken voor Live!?Hij heeft de mogelijkhijd van multiplayer al, je kan via die rare proggies ook al online spelen. Wat is dan de moeite om een soort downloadable content te maken waardoor de kopers van dat nieuwe pack ook heel blij zijn?
Live is in november 2002 online gegaan, Halo kwam in november 2001 uit. Dat is dus de moeite.
Bovendien kan je online spelen met die andere progjes omdat het niets meer is dan een simulatie van een System Link-game. Het is bedoeld om met 2 Xboxen die aan elkaar gekoppeld zijn te spelen, alleen verlengt dat programmaatje het over het internet. Je kunt het dus alleen doen als je genoeg bandbreedte hebt, gezien die System Link-games uitgaan van een minimale doorvoersnelheid van enkele megabytes per seconde (betekent dus dat de 'netwerkdata' niet gecomprimeerd hoeft te worden). Bij low-end ADSL abonnementjes levert dat dus veel lag op.
quote:Video Review heb ik tijdje geleden al bekeken, ik wilde hem eigenlijk voor de PC halen (en meteen een nieuwe PC). Uiteindelijk toch besloten om geen nieuwe PC te halen om de welbekenden redenen.
Op donderdag 13 november 2003 09:49 schreef Chocobo het volgende:
Wereldspel,...Check ook die videoreview van IGN... dan weet je wat je kan verwachten,... tis wel een heel soort ander rpg dan je gewent bent denk ik. Veel leeswerk ook,.. althans,.. als je dat zou willen maar je wilt toch niks missen toch ?
quote:Ik denk ergens ertussen in...ik ga gewoon op mijn gevoel af. Meestal betekend dat "goed" proberen te zijn, maar als mensen irritant beginnen te worden krijgen ze een lightsaber is hun hol.
Ga je voor de dark of light side ?
quote:dacht 189... weet niet zeker hoor...
Op donderdag 13 november 2003 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
Weet iemand trouwens wat die Halo/MM3 bij de Media Markt kost?
quote:Ik ook niet...en hun site zuigt!
Op donderdag 13 november 2003 13:34 schreef Retarded het volgende:
dacht 189... weet niet zeker hoor...
quote:Bellen
Op donderdag 13 november 2003 13:39 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik ook niet...en hun site zuigt!
quote:Nedgame.com halo 19.99 + verzenden 22.49
Op donderdag 13 november 2003 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
Weet iemand trouwens wat die Halo/MM3 bij de Media Markt kost?
Amazon.com mm3 25,58 + verzenden 33,23
quote:Ik bedoelde die pack Gijs. "Los" kost de XBox ook nog 199 euro dus daar schiet ik niks mee op.
Op donderdag 13 november 2003 15:13 schreef Bastard het volgende:
Nedgame.com halo 19.99 + verzenden 22.49Amazon.com mm3 25,58 + verzenden 33,23
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |