Het eerste dat hij doet als hij 's ochtends beneden komt is of mijn PC aanzetten of die van mijn vriendin (of beiden) en als ik even niet oplet zit hij op mijn stoel en vernaggelt hij met de muis mijn desktop (op de één of andere manier weet hij altijd de icoontjes uit mijn quicklaunch te verplaatsen of deleten).
Behalve de computer heeft mijn 2-jarige zoon ook grote belangstelling voor de vaatwasser, magnetron, DVD-speler en DVD-roms. Regelmatig zit hij op de bank met zijn vette vingers een schijfje onklaar te maken.
Waarom kan dat kind niet gewoon met zijn duplo of houten treinbaan spelen? Wat moet ik hier tegen doen??
quote:Hihi.... grappig kereltje....waarschijnlijk het eerste slachtoffer van de nieuwe economie
Op zaterdag 8 november 2003 11:41 schreef Kozzmic het volgende:
...maar is hij nog maar net 2...Het eerste dat hij doet als hij 's ochtends beneden komt is of mijn PC aanzetten of die van mijn vriendin (of beiden) en als ik even niet oplet zit hij op mijn stoel en vernaggelt hij met de muis mijn desktop (op de één of andere manier weet hij altijd de icoontjes uit mijn quicklaunch te verplaatsen of deleten).
Behalve de computer heeft mijn 2-jarige zoon ook grote belangstelling voor de vaatwasser, magnetron, DVD-speler en DVD-roms. Regelmatig zit hij op de bank met zijn vette vingers een schijfje onklaar te maken.
Waarom kan dat kind niet gewoon met zijn duplo of houten treinbaan spelen? Wat moet ik hier tegen doen??
quote:Hij heeft bakken vol speelgoed...
Op zaterdag 8 november 2003 11:44 schreef Jozzy het volgende:
Misschien moet je em eens speelgoed geven, dat kind verveeld zich dood.
Even een aanvulling, hij weet dus precies hoe hij de videorecorder moet bedienen (inclusief een band uit de kast halen en erin stoppen), hoe hij de vaatwasmachine uit zet (nooit aan) en hoe de DVD-speler op play moet (bij eject krijgt hij wel een tik op zijn vingers, dus dat laat hij wel uit zijn hoofd).
quote:Een computer van duplo of hout maken?
Op zaterdag 8 november 2003 11:41 schreef Kozzmic het volgende:Waarom kan dat kind niet gewoon met zijn duplo of houten treinbaan spelen? Wat moet ik hier tegen doen??
quote:foto's maken!
Op zaterdag 8 november 2003 11:41 schreef Kozzmic het volgende:
Wat moet ik doen??
quote:Misschien had ik er nog even bij moeten vermelden dat dit het allereerste Fok!kind betreft, oftewel een kind dat is geboren uit 2 ouders die elkaar via Fok! hebben leren kennen.
Op zaterdag 8 november 2003 11:44 schreef Posdnous het volgende:
De nieuwe Bill Gates
In de woonkamer staan 2 computers.
Er is een kindeke geboren op aard...
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 08-11-2003 11:50]
quote:Ehm als hij niet op eject drukt omdat hij dan een tik krijgt waarom pas je dat dan niet toe op alles wat hij niet mag
Op zaterdag 8 november 2003 11:48 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Hij heeft bakken vol speelgoed...
Even een aanvulling, hij weet dus precies hoe hij de videorecorder moet bedienen (inclusief een band uit de kast halen en erin stoppen), hoe hij de vaatwasmachine uit zet (nooit aan) en hoe de DVD-speler op play moet (bij eject krijgt hij wel een tik op zijn vingers, dus dat laat hij wel uit zijn hoofd).
quote:Misschien wil ie op MSN een breezerchicky scoren?
Op zaterdag 8 november 2003 11:49 schreef Kozzmic het volgende:In de woonkamer staan 2 computers.
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 11:50 schreef SunChaser het volgende:[..]
Misschien wil ie op MSN een breezerchicky scoren?
quote:Dat krijg je ervan
Op zaterdag 8 november 2003 11:49 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Misschien had ik er nog even bij moeten vermelden dat dit het allereerste Fok!kind betreft, oftewel een kind dat is geboren uit 2 ouders die elkaar via Fok! hebben leren kennen.
In de woonkamer staan 2 computers.
Er is een kindeke geboren op aard...
Ik ben benieuwd wanneer we het eerste gebrabbel op Fok! kunnen verwachten.
ow wacht, daar staat het al vol mee...
quote:Hij is 2 ?
Op zaterdag 8 november 2003 11:45 schreef Ifyafeelme het volgende:
Wees blij dat hij verslaafd is aan een computer en niet aan drugs.
Waarschijnlijk is het een periode waar hij in zit waarbij de computer zijn beste vriend is, zorg er wel voor dat zijn sociale skills hierdoor niet verslechteren.
quote:Hij heeft al een account:
Op zaterdag 8 november 2003 11:52 schreef chocolatemoeze het volgende:
Maak ff een account voor hem aan, kan er weinig mis gaan
quote:oeeeeeeeeeeee
Op zaterdag 8 november 2003 11:54 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hij heeft al een account:
http://forum.fok.nl/profile.php?id=16466
die is laag
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 11:54 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hij heeft al een account:
http://forum.fok.nl/profile.php?id=16466
http://forum.fok.nl/profile.php?id=30638
En nog een andere die al voor zijn geboorte was aangemaakt.
quote:Ja, dat is een goed idee.
Op zaterdag 8 november 2003 11:52 schreef dabadbass het volgende:
Een schermbeveiliging met password
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:18 schreef Duco het volgende:![]()
Papa
![]()
is
![]()
de
![]()
allerbeste
![]()
mod
![]()
!!!!!!!!!!!
|