quote:hahaha en dat zegt iemand met "Gorillaz" als onderschrift
Op zaterdag 8 november 2003 10:10 schreef Doezelhaar het volgende:
Kraftwerk is echt bagger. En the Darkness ook oid.
quote:Cool, dat vond ik wel erg lekker klinken namelijk.
Op zaterdag 8 november 2003 10:57 schreef Alcatraz het volgende:
Waarschijnlijk wel. Als het electro was zeker.
quote:En je punt is?
Op zaterdag 8 november 2003 10:19 schreef Flurry het volgende:[..]
hahaha en dat zegt iemand met "Gorillaz" als onderschrift
quote:Precies, duidelijke uitleg voor de mensen die deze gasten nog niet kennen. Vind het trouwens erg jammer dat ik hun show gemist heb, maar MTV kennende wordt alles toch 100 keer herhaald!
Op zaterdag 8 november 2003 11:04 schreef Dentaku het volgende:
Kraftwerk ís een muziekstroming. Het klinkt lekker omdat het een soort electropop is die zich na al die jaren nog met de simpelste geluidseffecten laat maken. Ik zie ze zelf als pioniers en grondleggers van de allervroegste techno. De techno uit de tijd dat het nog dat lekkere strakke abstracte hadIk heb het dan over eind 80er begin 90er jaren.
quote:zet gewoon MTV aan, het komt vanzelf langs....
Op zaterdag 8 november 2003 11:50 schreef fractalis het volgende:[..]
Precies, duidelijke uitleg voor de mensen die deze gasten nog niet kennen. Vind het trouwens erg jammer dat ik hun show gemist heb, maar MTV kennende wordt alles toch 100 keer herhaald!
btw ik vond de show wel heel wijs maar de muziek helemaal nix. Komt ook omdat ik er niet zo van hou
The Darkness vind ik helemaal bagger. Alleen hun entrance was wel vet gedaan maar wat een schijtnummer is dat met z'n hoge geblaat.
Daarnaast waren de MTV awards helemaal rot. Veel te smal genomineerdenveld. Het is wel duidelijk naar wat voor een kutmuziek europa luistert....
quote:mee eens. Alhoewel the Darkness het live nog heel aardig deed; maar tis gewoon niet mijn type muziek verder...
Op zaterdag 8 november 2003 10:10 schreef Doezelhaar het volgende:
Kraftwerk is echt bagger. En the Darkness ook oid.
quote:Het is electro
Op zaterdag 8 november 2003 10:59 schreef rheingold het volgende:
die groene gasten ja.
electro, zo zou je het kunnen noemen, gaat wel iets verder vind ik.
quote:kraftwerk is toch wel de godfather van hedendaagse elektronische muziek hoor
Op zaterdag 8 november 2003 11:03 schreef Doezelhaar het volgende:En je punt is?
quote:Die awards zijn echt van waarde nul.
Op zaterdag 8 november 2003 14:24 schreef miss_bo het volgende:
Kraftwerk was echt bagger! Wat ongelooflijk gaaaaaap! nummer was dat! Ze waren vroeger veeeel beter!
Die awards worden trouwens steeds voorspelbaarder. Het zal eens niet Justin zijn....
quote:Yup, ouderwets goed ...
Op zondag 9 november 2003 14:11 schreef Glacius het volgende:
Heeft er iemand de nieuwe CD van Kraftwerk al gehoord? Tour De France Soundtracks heet 'ie.
quote:Nah, Daft Punk is geen electro .. komt meer in de buurt van 'french' house.
Op zondag 9 november 2003 14:28 schreef pretty-hate-machine het volgende:
kweet niet of et onder de zelfde muziekstijl valt, maar ik vind Daft Punk ook erg goed
quote:nou, noem eens iets van kraftwerk van vroeger dat je dan geen bagger vind en waar je niet van in slaap valt???? de chemical brothers vond ik slaapverwekkend slecht, en dat terwijl ze schatplichtig zijn aan kraftwerk, exit planet dust start met samples van ohm sweet ohm. dat gedoe met de flaming lips is geen goeie zet.
Op zaterdag 8 november 2003 14:24 schreef miss_bo het volgende:
Kraftwerk was echt bagger! Wat ongelooflijk gaaaaaap! nummer was dat! Ze waren vroeger veeeel beter!
Die awards worden trouwens steeds voorspelbaarder. Het zal eens niet Justin zijn....
[Dit bericht is gewijzigd door rheingold op 11-11-2003 08:56]
quote:nee wat ze daar deden was volstrekt onduidelijk, het contrast was werkelijk ongelooflijk, kraftwerk aangekondigd door kylie minoque, pfoe.
Op zondag 9 november 2003 15:54 schreef Miwe het volgende:
Ik vond de geluidskwaliteit van de optredens ver beneden peil. Vooral de zang was af en toe niet te horen. Kraftwerk was idd wel OK. Ixnap alleen niet wat ze te zoeken hadden op de EMA's.
en kraftwerk ownt... tis niet mijn smaak, maar slecht zijn ze niet
quote:Kraftwerk is vooral actief geweest van 1970 t/m 1986.
Op zaterdag 8 november 2003 11:04 schreef Dentaku het volgende:
De techno uit de tijd dat het nog dat lekkere strakke abstracte hadIk heb het dan over eind 80er begin 90er jaren.
quote:Zolang Von Tronstahl niet op MTV gedraaid wordt zou ik daar niet over inzitten.
Op zaterdag 8 november 2003 10:33 schreef Alcatraz het volgende:
Kraftwerk? Is er ineens een opleving van oude Duitse muziek?
quote:Kraftwerk vind ik een prima band. Tegenwoordig wordt er ook best aardige electronische muziek gemaakt. Luister maar eens naar Birmingham 6, KMFDM, en Apoptygma Berzerk.
Op dinsdag 11 november 2003 10:57 schreef webfreak het volgende:[..]
Kraftwerk is vooral actief geweest van 1970 t/m 1986.
En in de jaren '70 kun je begrijpen, was dit gewoon ongekend vernieuwend.
Nog steeds overbrugt het 70's werk van Kraftwerk de tegenwoordige electronische muziek, dat maakt 't zo speciaal.
quote:What's next, de gebroeders Reinhard Voigt & Wolfgang Voigt met fijnzinnige zaagtand techno ??
Op dinsdag 11 november 2003 08:53 schreef rheingold het volgende:[..]
nee wat ze daar deden was volstrekt onduidelijk, het contrast was werkelijk ongelooflijk, kraftwerk aangekondigd door kylie minoque, pfoe.
quote:Valt wel mee vind ik, het was pas echt een ramp geweest als Xtina of Justin 'Timberfake' het zou aankondigen.
Op dinsdag 11 november 2003 08:53 schreef rheingold het volgende:[..]
nee wat ze daar deden was volstrekt onduidelijk, het contrast was werkelijk ongelooflijk, kraftwerk aangekondigd door kylie minoque, pfoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |