abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14477207
iemand kraftwerk gezien tijdens de mtv awards, ik lees er verder in de recenties her en der helemaal niks over. ik heb na hun optreden die hele handel gelijk uitgezet, een zinloze parade van overbodige sterren, die erg vermoeiend word omdat het aanbod aan nominaties wel erg smal is. kraftwerk zette daar een dikke punt, fantastisch. (the darkness bleef live trouwens behoorlijk overeind, viel me op)
pi_14477222
Ik vond Kraftwerk in verhouding met de rest van de artiesten
Heb ook niet alles gezien, maar dit gelukkig nog wel
"Jij draait niet om de wereld, de wereld draait om jou"
  zaterdag 8 november 2003 @ 10:10:39 #3
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_14477369
Kraftwerk is echt bagger. En the Darkness ook oid.
  zaterdag 8 november 2003 @ 10:19:07 #4
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_14477442
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:10 schreef Doezelhaar het volgende:
hahaha en dat zegt iemand met "Gorillaz" als onderschrift
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_14477524
worden we nu in de maling genomen???? er is veel bagger maar kraftwerk behoort zeker niet tot die categorie.
pi_14477547
Kraftwerk? Is er ineens een opleving van oude Duitse muziek?
pi_14477671
voor mij niet, ik luister al jaren naar kraftwerk en ze hebben een nieuwe plaat uit die best te pruimen is.
pi_14477746
Kraftwerk

Gemist

Ja tvoi sluga . . . Ja tvoi Rabotnik . . .
pi_14477760
Waren dat die groene gasten?
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_14477765
Waarschijnlijk wel. Als het electro was zeker.
pi_14477778
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:57 schreef Alcatraz het volgende:
Waarschijnlijk wel. Als het electro was zeker.
Cool, dat vond ik wel erg lekker klinken namelijk.
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_14477786
die groene gasten ja.

electro, zo zou je het kunnen noemen, gaat wel iets verder vind ik.

zaterdag 8 november 2003 @ 11:03:05 #13
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_14477813
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:19 schreef Flurry het volgende:

[..]

hahaha en dat zegt iemand met "Gorillaz" als onderschrift

En je punt is?
pi_14477821
Kraftwerk ís een muziekstroming. Het klinkt lekker omdat het een soort electropop is die zich na al die jaren nog met de simpelste geluidseffecten laat maken. Ik zie ze zelf als pioniers en grondleggers van de allervroegste techno. De techno uit de tijd dat het nog dat lekkere strakke abstracte had Ik heb het dan over eind 80er begin 90er jaren. Daarna kwam eigenlijk al snel het met geluidjes volgepropte acid en bleven de techno- en kraftwerkliefhebbers achter.
Ja tvoi sluga . . . Ja tvoi Rabotnik . . .
  zaterdag 8 november 2003 @ 11:05:26 #15
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_14477841
"we are the darkness... we are the darkeness..."
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  zaterdag 8 november 2003 @ 11:50:55 #16
67663 fractalis
we (all) search
pi_14478363
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 11:04 schreef Dentaku het volgende:
Kraftwerk ís een muziekstroming. Het klinkt lekker omdat het een soort electropop is die zich na al die jaren nog met de simpelste geluidseffecten laat maken. Ik zie ze zelf als pioniers en grondleggers van de allervroegste techno. De techno uit de tijd dat het nog dat lekkere strakke abstracte had Ik heb het dan over eind 80er begin 90er jaren.
Precies, duidelijke uitleg voor de mensen die deze gasten nog niet kennen. Vind het trouwens erg jammer dat ik hun show gemist heb, maar MTV kennende wordt alles toch 100 keer herhaald!
Reprogram. Restructure. Resistance is futile. You will be assimilated.
  zaterdag 8 november 2003 @ 12:12:46 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_14478768
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 11:50 schreef fractalis het volgende:

[..]

Precies, duidelijke uitleg voor de mensen die deze gasten nog niet kennen. Vind het trouwens erg jammer dat ik hun show gemist heb, maar MTV kennende wordt alles toch 100 keer herhaald!

zet gewoon MTV aan, het komt vanzelf langs....

btw ik vond de show wel heel wijs maar de muziek helemaal nix. Komt ook omdat ik er niet zo van hou

The Darkness vind ik helemaal bagger. Alleen hun entrance was wel vet gedaan maar wat een schijtnummer is dat met z'n hoge geblaat.

Daarnaast waren de MTV awards helemaal rot. Veel te smal genomineerdenveld. Het is wel duidelijk naar wat voor een kutmuziek europa luistert....

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_14478839
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:10 schreef Doezelhaar het volgende:
mee eens. Alhoewel the Darkness het live nog heel aardig deed; maar tis gewoon niet mijn type muziek verder...
pi_14480270
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:59 schreef rheingold het volgende:
die groene gasten ja.

electro, zo zou je het kunnen noemen, gaat wel iets verder vind ik.

Het is electro
. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
pi_14480936
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 11:03 schreef Doezelhaar het volgende:

En je punt is?

kraftwerk is toch wel de godfather van hedendaagse elektronische muziek hoor
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_14481040
Kraftwerk was echt bagger! Wat ongelooflijk gaaaaaap! nummer was dat! Ze waren vroeger veeeel beter!
Die awards worden trouwens steeds voorspelbaarder. Het zal eens niet Justin zijn....
"Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every one of you motherfuckers! Got that?"
pi_14500629
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 14:24 schreef miss_bo het volgende:
Kraftwerk was echt bagger! Wat ongelooflijk gaaaaaap! nummer was dat! Ze waren vroeger veeeel beter!
Die awards worden trouwens steeds voorspelbaarder. Het zal eens niet Justin zijn....
Die awards zijn echt van waarde nul.
. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
pi_14500696
Heeft er iemand de nieuwe CD van Kraftwerk al gehoord? Tour De France Soundtracks heet 'ie.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_14501122
kweet niet of et onder de zelfde muziekstijl valt, maar ik vind Daft Punk ook erg goed
  zondag 9 november 2003 @ 14:31:09 #25
27648 Weakling
available in strong mint
pi_14501178
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:11 schreef Glacius het volgende:
Heeft er iemand de nieuwe CD van Kraftwerk al gehoord? Tour De France Soundtracks heet 'ie.
Yup, ouderwets goed ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')