Opmerkelijk om zo'n grote verjaardag op een festival te vieren ...
Brand los met jullie reacties !
quote:Ja best wel apart. Vorige keren in Nederland waren in 'gewone' zalen!
Op zaterdag 8 november 2003 09:01 schreef Nesto het volgende:Opmerkelijk om zo'n grote verjaardag op een festival te vieren ...
Maar wat ik van het vorige Arrow Classic Rock festival heb begrepen is dat het een best wel goed festival was.
quote:Achja, in de showbizzwereld zeggen ze zoveel
Op zaterdag 8 november 2003 12:28 schreef Seborik het volgende:
Grappig. Ik dacht dat het concert eerder dit jaar in de Ahoy eenmalig was.
De Stones zijn ook al diverse malen gestopt, Tina Turner kon ook ineens weer een wereldtour aan. etc....
quote:Och, ik heb verschillende oudere boekjes liggen, oa 1 van na Talk uit 94 waarin stond dat Yes nu definitief te einde was
Op zaterdag 8 november 2003 12:28 schreef Seborik het volgende:
Grappig. Ik dacht dat het concert eerder dit jaar in de Ahoy eenmalig was.
Hoe zit dat met de dvd van de 35-anneversary tour? Ik heb 'm al zien liggen, maar ben nog aan 't twijfelen of ik Symphonic of toch deze moet gaan kopen.. Iemand die 'n oordeel kan vellen over deze schijfjes?
quote:De Symphonic Live dvd is een compleet concert opgenomen 22 november 2001 in de Heineken Music Hall.
Op woensdag 31 december 2003 13:00 schreef webfreak het volgende:
Hoe zit dat met de dvd van de 35-anneversary tour? Ik heb 'm al zien liggen, maar ben nog aan 't twijfelen of ik Symphonic of toch deze moet gaan kopen.. Iemand die 'n oordeel kan vellen over deze schijfjes?
YesSpeak is in z'n geheel een documentaire doorspekt met korte fragmenten van een optreden uit de Full Circle Tour.
Ieder bandlid mag op deze dvd z'n zegje doen over zijn carrière bij Yes en er wordt wat verteld over de geschiedenis van de band.
Op het eind van het tweede schijfje staat een volledig audio-only concert in DTS.
Het geheel is een interessante documentaire waarin vooral de komische Rick Wakeman opvalt
[Dit bericht is gewijzigd door Nesto op 02-01-2004 13:16]
Overigens : Ik ben nu een beetje into Yes aan het raken. Ik heb alles tot en met Topographic . Ik heb wel alles in de remaster versie gekocht met bonustracks ed. Dit gaat door t/m Going for the one.
En daarna? Is men van plan de rest ook te remasteren en te voorzien van bonusgeweld?
Weet onze grote Yes fan daar iets meer van?!!
quote:Ik meen dat Going For The One voorlopig de laatste remaster is, of ze moeten nog het idee krijgen om Tormato ook mee te nemen (niks mis met dat album.).
Op dinsdag 6 januari 2004 13:34 schreef Billytm het volgende:
Overigens : Ik ben nu een beetje into Yes aan het raken. Ik heb alles tot en met Topographic . Ik heb wel alles in de remaster versie gekocht met bonustracks ed. Dit gaat door t/m Going for the one.En daarna? Is men van plan de rest ook te remasteren en te voorzien van bonusgeweld?
Weet onze grote Yes fan daar iets meer van?!!
Denk niet dat ze die gaan remasteren
[Dit bericht is gewijzigd door code4u op 13-01-2004 21:53]
quote:Dan word die (misschien) in beslag genomen en mag je die aan het eind van de avond als je weer naar huis gaat afhalen.
Op dinsdag 13 januari 2004 21:44 schreef code4u het volgende:
Op de site van arrowrock zie ik staan dat film- en fotocamera's met telelens en flits niet zijn toegestaan. Ik wil uiteraard wel graag wat foto's maken, maar wat gebeurt er als ze je met een digitaal foto toestelletje betrappen? Iemand enig ervaring met zulke gelegenheden?
quote:Dat dacht ik zelf ook, maar ik wil geen risico lopen met m'n camera. Als ik die in moet leveren en tegen de avond weer op mag halen, dan vraag ik me af of die er dan nog steeds is... Ik denk dat ik het maar gewoon probeer. Het is een klein toestelletje, dus die kan ik wel ergens verstoppen.
Op dinsdag 13 januari 2004 21:52 schreef fripper het volgende:
Een digitaal foto toestelletje valt in de categorie huis-, tuin- en keukentoestel, die dus wel mogen. Je mag wel leuke foto's maken voor je zelf , maar geen professionele foto's voor de handel. Denk ik.
quote:Daarom word ook iedereen bij de ingang gefouilleerd
Op dinsdag 13 januari 2004 21:57 schreef fripper het volgende:
Zal in zo'n mensenmassa ook vast niet opvallen.
quote:Dat is inderdaad minder ... Nog maar even kijken wat ik moet doen ... Misschien toch maar een wegwerp cameraatje kopen dan
Op dinsdag 13 januari 2004 21:59 schreef calvobbes het volgende:
Daarom word ook iedereen bij de ingang gefouilleerd
quote:Blijkbaar valt dat wel mee ; nieuws van Notes from the Edge :
Op vrijdag 9 januari 2004 14:10 schreef Nesto het volgende:[..]
Ik meen dat Going For The One voorlopig de laatste remaster is, of ze moeten nog het idee krijgen om Tormato ook mee te nemen (niks mis met dat album.).
In 1980 begon toen de grote bezettingswisseling waarbij allereerst Jon Anderson en Rick Wakeman vertrokken, toen kwam het album Drama. Na dat album vertrok Steve Howe ook en daarna volgde het Trevor Rabin tijdperk.Denk niet dat ze die gaan remasteren
quote:
January 21, 2004 - On February 24 Rhino will release the next (and possibly final) batch of reissues from the Yes catalog. Below are the bonus tracks included with these releases.Tormato
ABILENE [3:56]
Atlantic [UK] single #K11184 (8/78)
B-side of Dont Kill The Whale in the UKMONEY [3:12]
Recorded at RAK Studios, London (3/31/78)
First issued on YesYears, Atco #91644 (8/6/91)PICASSO [2:13]
[Previously Unissued]SOME ARE BORN [5:50]
[Previously Unissued]YOU CAN BE SAVED [4:18]
Previously Unissued]HIGH [4:30]
[Previously Unissued]DAYS (Demo) [1:00]
[Previously Unissued]COUNTRYSIDE [3:12]
[Previously Unissued]EVERYBODYS SONG (Early demo of Does It Really Happen) [6:38]
[Previously Unissued]ONWARD (Backing Track) [4:00]
Hidden Track
DramaINTO THE LENS (I AM A CAMERA) (Single Version) [3:44]
Atlantic single #3767 (10/80)RUN THROUGH THE LIGHT (Single Version) [4:26]
Atlantic single #3801 (01/81)HAVE WE REALLY GOT TO GO THROUGH THIS* [3:43]
SONG NO. 4 (SATELLITE)* [7:41]
*Recorded at the TOWN HOUSE, London (4/15-16/80)
[Previously Unissued]TEMPUS FUGIT (Tracking Session) [5:02]
Recorded at the TOWN HOUSE, London (5/25/80)
[Previously Unissued]WHITE CAR (Tracking Session) [1:12]
Recorded at the TOWN HOUSE, London (5/80)
[Previously Unissued]DANCING THROUGH THE LIGHT** [3:27]
GOLDEN AGE** [5:55]
IN THE TOWER** [2:52]
FRIEND OF A FRIEND** [3:50]
**From the Paris Sessions (11/79)
Produced by Roy Thomas Baker
Performed by Jon, Steve, Chris, Rick & Alan
90125LEAVE IT (Single Remix) [3:52]
Remixed by Steve Lipson
Atco single #7-99787 (2/84)MAKE IT EASY [6:08]
First issued on YesYears, Atco #91644 (8/6/91)IT CAN HAPPEN (Cinema Version) [6:01]
First issued on YesYears, Atco #91644 (8/6/91)ITS OVER [5:39]
[Previously Unissued]Above tracks:
Performed by Tony Kaye, Trevor Rabin, Chris Squire & Alan White
Recorded at Sunpark Studios, London (1/81)
Engineered by Nigel Luby & Trevor Rabin
Produced by YesOWNER OF A LONELY HEART (Extended Remix) [7:03]
[Previously Unissued]LEAVE IT (A Capella Version) [3:19]
Mixed by Steve Lipson
Atco single #7-99787 (2/84)
quote:Zozo, da's toevallig. Deze albums gaan zeker aan mijn verzameling toegevoegd worden. Ze vermelden er wel bij dat het waarschijnlijk hierbij blijft.
Op woensdag 21 januari 2004 23:32 schreef fripper het volgende:
Blijkbaar valt dat wel mee ; nieuws van Notes from the Edge :
quote:Het nieuws staat trouwens hier: http://yesworld.com/ywnews.html#Reissues
On February 24 Rhino will release the next (and possibly final) batch of reissues from the Yes catalog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |