Klinkt misschien gek want het is in principe bedoeld als een normale pijnstiller maar gekgenoeg werkt het dus ook echt goed tegen 'n kater en je merkt het al zeker binnen een klein uurtje
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 00:50 schreef NightH4wk het volgende:
Ik heb alleen een hond.
* Aktama ligt helemaal in een deuk..
quote:Dit is een redelijk zwaar medicijn , zelf verslaavend en niet gewoon te krijgen bij de drogist.
Op zaterdag 8 november 2003 00:50 schreef Aktama het volgende:
Ik heb zelf een heel goed middel gevonden tegen een nare kater en dat is: Ibuprofen!!Klinkt misschien gek want het is in principe bedoeld als een normale pijnstiller maar gekgenoeg werkt het dus ook echt goed tegen 'n kater en je merkt het al zeker binnen een klein uurtje
Mjaaaaa via de mail kun je tegenwoordig alles bestellen he
quote:met een gewone pijstiller wél maar vooral het gevoel van misselijkheid en draaierigheid helpt toch het beste met ibuprofen hoor
Op zaterdag 8 november 2003 00:52 schreef franske19 het volgende:
Tja, als je koppijn hebt en je slikt een pijnstiller dan helpt dat ja.
quote:Tis nauwelijks zwaarder dan een paracetamol (200 mg dan) en het kruidvat heeft volgens mij zelfs eigen merk ibuprofen.
Op zaterdag 8 november 2003 00:53 schreef t1m.nl het volgende:[..]
Dit is een redelijk zwaar medicijn , zelf verslaavend en niet gewoon te krijgen bij de drogist.
![]()
quote:Ik heb het niet via de mail hoor
Op zaterdag 8 november 2003 00:53 schreef t1m.nl het volgende:
Dit is een redelijk zwaar medicijn , zelf verslaavend en niet gewoon te krijgen bij de drogist.Mjaaaaa via de mail kun je tegenwoordig alles bestellen he
![]()
quote:Oja
Op zaterdag 8 november 2003 00:56 schreef franske19 het volgende:
Weet je wat trouwens heel slecht is, de combinatie alcohol en ibuprofen.
quote:Ohja zeg dat dan !!! maar 400mg helpt hier niet meer bij een kater
Op zaterdag 8 november 2003 00:55 schreef Aktama het volgende:[..]
Ik heb het niet via de mail hoor
je kan het ook gewoon verkrijgen bij de drogist tot 400mg als ik het goed heb en wil je een hogere dosis dan moet je toch naar de apotheek
Wist trouwens niet dat tot 400mg te verkrijgen is.
quote:Klopt staat op op de verpakking en bijsluiter.
Op zaterdag 8 november 2003 00:56 schreef franske19 het volgende:
Weet je wat trouwens heel slecht is, de combinatie alcohol en ibuprofen.
quote:Waarom weet ik niet, maar dit staat in de bijsluiter.
Op zaterdag 8 november 2003 00:57 schreef Aktama het volgende:[..]
Oja
vertel
Lifestyle topic, al zijn daar vast vele kater topics .
quote:staat bij alle bijsluiters wel zo'n beetje en ik heb er nooit iets van gemerkt als ik alc en pijnstillers innam
Op zaterdag 8 november 2003 00:58 schreef franske19 het volgende:[..]
Waarom weet ik niet, maar dit staat in de bijsluiter.
of ik kan er gewoon goed tegen
quote:Proost!
Op zaterdag 8 november 2003 00:59 schreef HeatWave het volgende:
toch nog ff modden, met een biertje op.
quote:
Lifestyle topic, al zijn daar vast vele kater topics.
Is prima hoor en ja er zullen best al wat bestaande topics zijn maar misschien nog niet over de combi die ik nu aankaart
quote:Moraalridder
Op zaterdag 8 november 2003 01:03 schreef franske19 het volgende:
Pijnstillers beschadigen het maagslijmvlies, alcohol doet hetzelfde. Bovendien kan alcohol de negatieve bijeffecten van pijnstillers versterken. Pijnstillers kunnen ook het bloed verdunne en dat gecombineerd met de vaatverwijdende effecten van alcohol, zullen bloedingen minder snel stollen.
quote:Ja maar het blijft verdomde lekker
Op zaterdag 8 november 2003 01:03 schreef franske19 het volgende:
Pijnstillers beschadigen het maagslijmvlies, alcohol doet hetzelfde. Bovendien kan alcohol de negatieve bijeffecten van pijnstillers versterken. Pijnstillers kunnen ook het bloed verdunne en dat gecombineerd met de vaatverwijdende effecten van alcohol, zullen bloedingen minder snel stollen.
quote:Wat zit je nou te zwammen man, ik geef alleen maar aan wat de bijeffecten zijn als je beide gebruikt. Ik heb zo vaak een kater maar ik hou het bij veel water en even goed nekken.
Op zaterdag 8 november 2003 01:04 schreef Roellio het volgende:[..]
Moraalridder
![]()
Ik heb het ooit gehad van de kaakchirurg, die assistente vertelde me toen dat het goed helpt tegen een kater.
Sindsdien heb altijd ibuprofen 600mg ter beschikking staan in mijn medicijnenkastje!
quote:Huh? Neej hoor ... `k haal het altijd bij de Kruidvat! wel verrot trouwens, mijne zijn allemaal op en ik heb pijn in m`n knar!
Op zaterdag 8 november 2003 00:53 schreef t1m.nl het volgende:[..]
Dit is een redelijk zwaar medicijn , zelf verslaavend en niet gewoon te krijgen bij de drogist.
![]()
quote:Kruidvat heeft van bijna alles een eigen merk (ibuprofen, saridon enz.), is net zo goed en altijd stukken goedkoper
Op zaterdag 8 november 2003 00:54 schreef franske19 het volgende:[..]
...en het kruidvat heeft volgens mij zelfs eigen merk ibuprofen.
Tegen een kater: Axe Hangover
quote:klopt, ik werk als bijbaantje bij de apotheek en heb ik weleens gevraagd. Het is nog beter als je het opsnuift, dan ben je er binnen no-time vanaf.
Op zaterdag 8 november 2003 00:50 schreef Aktama het volgende:
Ik heb zelf een heel goed middel gevonden tegen een nare kater en dat is: Ibuprofen!!Klinkt misschien gek want het is in principe bedoeld als een normale pijnstiller maar gekgenoeg werkt het dus ook echt goed tegen 'n kater en je merkt het al zeker binnen een klein uurtje
Ibu's ontpopten zich in mijn diensttijd als middel tegen ALLES.
Nu beperk ik me tot botbreuken en andere letsel voor het gebruik.
En huis tuin en keukenmiddel is lekker lang douchen en daarna een krachtig bouillonnetje drinken. Dat werkt dus écht!
Proost
quote:snuiven
Op zaterdag 8 november 2003 10:16 schreef pimpin het volgende:[..]
klopt, ik werk als bijbaantje bij de apotheek en heb ik weleens gevraagd. Het is nog beter als je het opsnuift, dan ben je er binnen no-time vanaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |