abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 november 2003 @ 19:39:55 #151
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_14487557
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:27 schreef smash789 het volgende:
En die ene auto in je crew-foto, die je 'dagelijks gebruikt om in naar de AH te racen.'

Als we nu, zoals hiervoor al aangegeven, gewoon niet meer reageren op de posts van Short_'ik zit ook maar met 1 user in mijn crew'_Stop (als ik alleen ga stappen zeg ik toch ook niet dat ik met mijn vriendengroep ga.. je kunt geen groep zijn in je eentje ) , kunnen we het eindelijk weer eens over MNC hebben.

* Miguel hoopt dat het spel snel verder gaat

pi_14487585
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:39 schreef Miguel het volgende:

Als we nu, zoals hiervoor al aangegeven, gewoon niet meer reageren op de posts van Short_'ik zit ook maar met 1 user in mijn crew'_Stop

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  zaterdag 8 november 2003 @ 19:43:06 #153
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14487651
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:37 schreef smash789 het volgende:
Ik vraag mij af waarom jij 'in real life' racet, en daarmee dus harder dan 50km/u gaat, en daarmee een groter risico bent voor andere verkeersdeelnemers, en daarmee je je niet aan de regeltjes houdt, en waarom je dan wel zo zit te ZEIKEN over dat bepaalde mensen zich hier niet aan de regeltjes houden van een FREAKING ONLINE SPELLETJE.

Hypocriet.

Nou, ik vind dus eigenlijk dat mijn "record" van bekeuringen in 16 jaar wel voor zich spreekt maar als je het dan persé daar over wil hebben, ik ben inderdaad die klootzak die bij wegwerkzaamheden waar je maar 30 mag inderdaad ook maar 30 rijdt en niet één van die mensen die daar "gewoon" met 120 langs rijdt. En jij, hoeveel zit je zelf op de weg?
pi_14487793
Wat een gezeik over totaal nix zeg, get a f*cking life. Jij cheat, nee jij cheat, nee maar juf hij cheat nog veel meerrrrrrrrrrrr

Ik vind je spelletje nog wel leuk ijsmeis, dus bedankt voor de tip

"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zaterdag 8 november 2003 @ 19:52:29 #155
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14487917
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:39 schreef Miguel het volgende:
...als ik alleen ga stappen zeg ik toch ook niet dat ik met mijn vriendengroep ga.. ...
Nee, jij zit online met meerdere illegale versies van jezelf vals te spelen in een online race-spelletje. Praat je ook wel eens tegen je kloons?
pi_14487973
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:52 schreef Short_stop het volgende:

[..]

Nee, jij zit online met meerdere illegale versies van jezelf vals te spelen in een online race-spelletje. Praat je ook wel eens tegen je kloons?

Zout nou es op met dat gezeik, ga lekker tegen jezelf dammen ofzo, dan speelt er zeker niemand fals
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zaterdag 8 november 2003 @ 19:56:23 #157
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14488032
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:54 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Zout nou es op met dat gezeik, ga lekker tegen jezelf dammen ofzo, dan speelt er zeker niemand fals

Nee, je draait het om. Mensen die in een online spelletje vals moeten spelen kunnen beter gewoon een spelletje tegen zichzelf gaan zitten spelen want hun gaat het blijkbaar alleen om het winnen en "goed zijn". Online spelletjes zijn juist voor mensen die gewoon voor de gein spelen en dus niet vals hoeven te spelen.

-edit-

ik zeg het verkeerd... Als ik een spelletje tegen de computer speel geeft het niet als ik vals speel want daar heeft niemand last van. Als je met andere mensen speelt is vals spelen gewoon asociaal en het is nog asocialer om dan als groepje valsspelers mensen buiten de groep te gaan lopen "bullyen" als ze er iets van durven zeggen...

[Dit bericht is gewijzigd door Short_stop op 08-11-2003 19:59]

pi_14488073
Ik ga zometeen nog maar wat extra user accounts maken, kan ik lekker wat klooien.
pi_14488098
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:56 schreef Short_stop het volgende:

[..]

Nee, je draait het om. Mensen die in een online spelletje vals moeten spelen kunnen beter gewoon een spelletje tegen zichzelf gaan zitten spelen want hun gaat het blijkbaar alleen om het winnen en "goed zijn". Online spelletjes zijn juist voor mensen die gewoon voor de gein spelen en dus niet vals hoeven te spelen.

Ik zal je dan maar niet vertellen dat in elk online spel gecheat word
als je er zo druk over maakt kun je maar beter nergens aan beginnen.
pi_14488116
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:57 schreef D-Devil het volgende:
Ik ga zometeen nog maar wat extra user accounts maken, kan ik lekker wat klooien.
Have fun!

@SjonnJoop: Gewoon negeren die gast joh Hij is toch niet voor rede vatbaar.

En natuurlijk gaat SS dit stukkie ook weer quoten enzo. Hopelijk reageert er vanaf nu niemand meer op hem.

[Dit bericht is gewijzigd door smash789 op 08-11-2003 20:01]

zaterdag 8 november 2003 @ 20:00:46 #161
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14488156
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:58 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Ik zal je dan maar niet vertellen dat in elk online spel gecheat word
als je er zo druk over maakt kun je maar beter nergens aan beginnen.

Blijkbaar is voor jou "zij doen het ook" wél een reden om vals te spelen, voor mij dus niet. Begrijp je dat?
pi_14488189
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 20:00 schreef Short_stop het volgende:

[..]

Blijkbaar is voor jou "zij doen het ook" wél een reden om vals te spelen, voor mij dus niet. Begrijp je dat?

Grappig dat ik het ook meteen doe, ga maar lekker door met zeiken, ik heb geen zin in dit soort kansloze domme discussies
pi_14488213
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:59 schreef smash789 het volgende:

[..]

Have fun!

@SjonnJoop: Gewoon negeren die gast joh Hij is toch niet voor rede vatbaar.

En natuurlijk gaat SS dit stukkie ook weer quoten enzo. Hopelijk reageert er vanaf nu niemand meer op hem.

Ik quote je is dat ook goed
en ik heb de moed al opgegeven, heb je je 25 accounts al aangemaakt?
  zaterdag 8 november 2003 @ 20:11:00 #164
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14488437
[sarcasme]Hee, jullie hebben me bekeerd, ik zat fout, ik geef het toe. Van nu af aan zal ik ook gewoon vals spelen onder de Fok! naam en een heleboel accounts aanmaken terwijl dat gewoon vals spelen is en daar zal ik van nu af aan mijn mond over houden en ook gewoon trots zijn als ik straks een hele snelle auto heb en lid mag zijn van de enige echte Fok!-crew met mijn fantasie auto en als er iemand mocht roepen dat we valsspelers zijn dan zal ik ook gewoon met de groep meedoen en die persoon belachelijk maken en uit de groep stoten en negeren en zo, mag ik dan alsjeblieft nog bij jullie groepje horen, alsjeblieft?[/sarcasme]
pi_14488677
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 20:11 schreef Short_stop het volgende:
Hee, jullie hebben me bekeerd, ik zat fout, ik geef het toe.
Dat werd tijd
quote:
Van nu af aan zal ik ook gewoon vals spelen onder de Fok! naam en een heleboel accounts aanmaken terwijl dat gewoon vals spelen is en daar zal ik van nu af aan mijn mond over houden en ook gewoon trots zijn.
Je interpunctie is niet bepaald geweldig, en al helemaal niet voor een 34-jarige.
quote:
als ik straks een hele snelle auto heb
Dream on.
quote:
en lid mag zijn van de enige echte Fok!-crew
No way, loser.
quote:
met mijn fantasie auto en als er iemand mocht roepen dat we valsspelers zijn dan zal ik ook gewoon met de groep meedoen en die persoon belachelijk maken
Goh, wat erg. Je lijkt wel een klein kind.
quote:
en uit de groep stoten
Je hoort er niet eens bij, please...
quote:
negeren
Dat moeten we met jou ook doen! .
quote:
mag ik dan alsjeblieft nog bij jullie groepje horen, alsjeblieft?
Ik denk dat men duidelijk genoeg was en vooral na 2 topics gehuil van jou lijkt me niet dat überhaupt iemand zo'n huilie in zijn team zou willen hebben.

Zo, en ga nu lekker naar het forum op midnite challenge en ga daar je gal spuwen. Je kunt het toch niet tegengaan.

zaterdag 8 november 2003 @ 20:26:50 #166
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14488775
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 20:22 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Dat werd tijd
[..]

Je interpunctie is niet bepaald geweldig, en al helemaal niet voor een 34-jarige.
[..]

Dream on.
[..]

No way, loser.
[..]

Goh, wat erg. Je lijkt wel een klein kind.
[..]

Je hoort er niet eens bij, please...
[..]

Dat moeten we met jou ook doen! .
[..]

Ik denk dat men duidelijk genoeg was en vooral na 2 topics gehuil van jou lijkt me niet dat überhaupt iemand zo'n huilie in zijn team zou willen hebben.

Zo, en ga nu lekker naar het forum op midnite challenge en ga daar je gal spuwen. Je kunt het toch niet tegengaan.

[sarcasme!!!] bleeeeheeeeee

dan moet ik maar aan mijn eigen fantasie-crew blijven werken dan [/sarcasme!!!!]

Ben jij écht 21?

zaterdag 8 november 2003 @ 20:39:31 #167
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14489047
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 20:26 schreef Short_stop het volgende:

Ben jij écht 21?

En toen was het ineens stil...
pi_14489407
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 20:39 schreef Short_stop het volgende:

[..]

En toen was het ineens stil...

SS de betreffende personen hebben toegegeven dat ze meerdere accounts hebben aangemaakt, ze zullen het de volgende ronde niet meer doen. Wat kun jij nu verder nog verwachten?
Dat ze een avondje in de gevangenis zitten?

De Fok teams zijn nu eenmaal wat populairder.
Cheaten is niet leuk, dat punt heb jij nu na 7 pagina's in dit topic ook wel duidelijk gemaakt.
Dus maak jij je nu maar druk over spelers die nog steeds valsspelen.
Deze discussie werkt niet, dat moet jij ook wel erkennen.

zaterdag 8 november 2003 @ 21:03:53 #169
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14489545
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 20:58 schreef nova-eh het volgende:

[..]

SS de betreffende personen hebben toegegeven dat ze meerdere accounts hebben aangemaakt, ze zullen het de volgende ronde niet meer doen. Wat kun jij nu verder nog verwachten?
Dat ze een avondje in de gevangenis zitten?

Nee, dat verwacht ik helemaal niet. Als je de discussie een beetje terug zou lezen zou je ook zien (denk ik) dat je je af kan vragen of ik wel degene ben die er zo over doorgaat of dat dat meer een tactische smoes is van een groepje mensen dat zich nogal aangesproken voelt...
quote:
De Fok teams zijn nu eenmaal wat populairder.
Dat is logisch, omdat ze de fok-teams zijn. Maar er is veel meer gebeurt en als ik dan zeg dat ik voor mijn crew ook leden zoek en dan gaat de leider van de fokcrewS!!! me uit lopen lachen dat ik nog geen leden heb en dan net lopen doen alsof ik zo'n zeurpiet ben wat hem blijkbaar nog lukt ook...
  zaterdag 8 november 2003 @ 21:04:57 #170
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14489577
En willen jullie me alsjeblieft geen SS meer noemen, ik vind dat geen leuke afkorting...
pi_14489668
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 21:03 schreef Short_stop het volgende:

[..]

Nee, dat verwacht ik helemaal niet. Als je de discussie een beetje terug zou lezen zou je ook zien (denk ik) dat je je af kan vragen of ik wel degene ben die er zo over doorgaat of dat dat meer een tactische smoes is van een groepje mensen dat zich nogal aangesproken voelt...
[..]

Dat is logisch, omdat ze de fok-teams zijn. Maar er is veel meer gebeurt en als ik dan zeg dat ik voor mijn crew ook leden zoek en dan gaat de leider van de fokcrewS!!! me uit lopen lachen dat ik nog geen leden heb en dan net lopen doen alsof ik zo'n zeurpiet ben wat hem blijkbaar nog lukt ook...

Ik heb deze discussie helaas helemaal moeten lezen.
Het ging er gewoon om wie het laatste woord wilde hebben.
Ik noem je geen zeurpiet, maar maak je niet zo druk.

Waarom raakt dat jou als de leider van de fokcrew je uitlacht?
Als jij inderdaad solo gaat met je eigen crew dan moet je tegen competitie kunnen.

zaterdag 8 november 2003 @ 21:12:53 #172
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14489785
En een kleine correctie op mijn één-na-laatste bericht...

Ik zei dat de fok-crews populair zijn omdat ze de fok-crews zijn, maar dat is natuurlijk onzin. Skylighter heeft ze zo genoemd maar iedereen kan zijn crew de fok-crew noemen en hier gaan lopen roepen dat hij de leader is van de fok-crew. Sterker nog, hij heeft zich gekloont en is ook maar meteen leader van fok-crew 2 geworden en stond klaar om leader van fok-crew 3 te worden. Is hij verkozen als algeheel aanvoerder van alle fok-crews of zo?

Ik begrijp best dat het allemaal een spelletje is, ik vraag me af of de leden van de Fok-crew dat ook wel allemaal doen, de échte leden dan natuurlijk...

zaterdag 8 november 2003 @ 21:16:13 #173
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14489875
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 21:08 schreef nova-eh het volgende:

Waarom raakt dat jou als de leider van de fokcrew je uitlacht?

Omdat als hij vals wil spelen hij dat zelf moet weten en dat als hij zich tot leider van alle fok-crews weet te benoemen en iedereen daar helemaal in meegaat ik daar ook prima mee kan leven maar als hij mij dan gaat lopen jennen dat ik (na drie dagen) nog geen leden voor mijn crew heb dan mag ik daar toch zeker wel op reageren?!?!?
quote:
Als jij inderdaad solo gaat met je eigen crew dan moet je tegen competitie kunnen.
Ik ben helemaal klaar voor de competitie en het is me helemaal duidelijk wat "de fok crews" daaronder verstaan...
pi_14489922
.-.martin.-. is toch leader van crew #2?
pi_14490297
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 21:12 schreef Short_stop het volgende:

Ik zei dat de fok-crews populair zijn omdat ze de fok-crews zijn, maar dat is natuurlijk onzin. Skylighter heeft ze zo genoemd maar iedereen kan zijn crew de fok-crew noemen en hier gaan lopen roepen dat hij de leader is van de fok-crew. Sterker nog, hij heeft zich gekloont en is ook maar meteen leader van fok-crew 2 geworden en stond klaar om leader van fok-crew 3 te worden. Is hij verkozen als algeheel aanvoerder van alle fok-crews of zo?

Begrijp wel dat toen t eerste deel van dit topic werd geopend en we t spelletje allemaal voor t eerst gingen doen dat er maar een paar mensen waren, waar _laytsskylighter_ dus heel handig een crew voor heeft gemaakt. Verder was er geen enkele structuur te bekennen waar dan ook, en ben ik blij dat hij toen ook maar voor de tweede crew gezorgd heeft want ik heb niemand anders initiatief zien tonen voor zoiets.
Volgens mij doet ie dus alles behalve valsspelen, maar heeft ie gezorgd voor een plekje in een crew voor iedereen

maar goed, k wil me er ook verder niet mee bemoeien.. als t er op aankomt rij ik jullie er allebei toch wel uit

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')