abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14478876
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:26 schreef D-Devil het volgende:
Ik sta ingeschreven . Nu nog wachten op streetlegalfok .
Onder welke drivername heb jij een account? Kan me niet herinneren dat iemand jouw heeft ingedeeld. Dom ik weet het, maar er zijn nu al bijna 30 racers, veel met andere driver names dan Fok!names....
pi_14479731
In slh2 mag muffinboy eruit.. dat is de andere naam (niet de racenaam dus, inlognaam of zo dan?) van jofunu-kun
pi_14480571
En en en?
Staat er iemand in de stats?
  zaterdag 8 november 2003 @ 14:36:14 #79
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_14481243
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 12:19 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Lijst tot nu toe,
Team #1:

[knip]
[/knip]

Lijkt mij wel eerlijk. Nog meer mensen die erbij willen? Voodat StreetLegalFok3 moet gevormd worden moeten er nog minstens 5 mensen zich hier aan melden. Dus dat zit wel fOK.

controleer toch alles nog een keer mensen, je weet nooit

uuuhhm waar sta ik had het wel aangevraagd.... Soulshaker is de naam
en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
pi_14481321
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 14:36 schreef Soulshaker het volgende:

[..]

uuuhhm waar sta ik had het wel aangevraagd.... Soulshaker is de naam

Ik ga er niet bij
  zaterdag 8 november 2003 @ 14:44:25 #81
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_14481386
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 14:40 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik ga er niet bij

is dit een oproep aan mij om er ook niet bij te gaan?? enneeh ijsmeis waar zit jij bij dan? of doe je privé racen
en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
  zaterdag 8 november 2003 @ 15:13:01 #82
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14481902
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 09:13 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Zal het nog 1 keer zeggen, wal al eerder leader van crew2 dan de account CDi was aangemaakt. Dat geklooi met die crew die wij zouden aanmaken rust gewoon op een misverstand. Ik wist niet zeker of ik nu een team moest maken of jij. Jij had al een team dus kon ik jouw niet uitnodigen en ik heb je een mailtje gestuurt dat je mij dan wel moest uitnodigen (dacht dat jij de crew dan maakte).
Je blijft uit je nek lullen maar das best hoor, we waren toch al uitgepraat...
  zaterdag 8 november 2003 @ 15:25:23 #83
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14482112
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:23 schreef Miguel het volgende:

Nou dan zullen we volgende keer wel een topic maken voor enkel en alleen StreetLegalFok!

Dan zit je dus tot die tijd met me opgescheept. Kut he.
quote:
Stop gewoon met dat bitchen,
Wrom? Jullie mogen wél valsspelen maar ik mag daar niét iets van zeggen? Ik dacht het niet he...
quote:
we wilden allemaal zo snel mogelijk zo veel mogelijk te weten zien te komen over deze game en omdat de credits erg langzaam gingen hebben enkelen onder ons besloten dit te omzeilen door andere accounts aan te maken waardoor er dubbel zoveel geëxperimenteerd kon worden.
Valsspelen dus. En dan kan je wel aankomen met "het was het einde van de maand" en "hij deed het ook" en "ik probeerde geen prijs te winnen" of "ik vind het niet zo erg want ..." maar het was, is en blijft gewoon valsspelen
quote:
Dit is allemaal gedaan om de nieuwe sessie zo sterk mogelijk te kunnen beginnen.
Oww, dus valsspelen om in de volgende ronde een voordeel te hebben is minder erg dan valsspelen om in dezelfde ronde een voordeel te hebben of zo?
quote:
Deze begint iedereen dan ook met de door hun gekozen account en alle andere accounts (aka clones) zullen niet langer worden gebruikt.
Dat jullie schijnbaar van plan zijn om de volgende ronde niet te beginnen met nóg meer valsspelen lijkt me een goed plan en een nobel streven.
quote:
In mijn visie hebben wij die andere accounts dan ook niet gebruikt om vals te spelen (bv. tegen jezelf racen om pinkslip of veel geld...) maar om het probleem van de traag bijkomende credits te omzeilen.
Of je nou meer credits dan niet-valsspelende spelers krijgt door tegen jezelf te racen of door gewoon een hele zooi accounts te openen is niet relevant want het gaat niet om hóe je het deed maar dát je het deed.
quote:
Dus stop nou please met dat gehammer op die extra accounts. Wij gaan dit keer 100% eerlijk en zo competetief mogelijk meedoen en hopen dat we met een leuke, gezellige, maar vooral sterke crew ver kunnen komen!
Als jullie stoppen met valsspelen stop ik met erover zeuren maar ga nou niet lopen doen of ik zo vreselijk vervelend ben en jullie helemaal onschuldig want daar baal ik van.
  zaterdag 8 november 2003 @ 15:50:50 #84
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_14482539
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 15:25 schreef Short_stop het volgende:blablabla
Ga nou niet de moraalridder uithangen of zo.
Ik ga er nu ook niet meer woorden aan vuilmaken dan absoluut noodzakelijk en dit zal dan ook mijn laatste post zijn over dit onderwerp.
Als het zo moet heb ik geen andere keus dan mijn idee ook maar tot uitvoer te brengen:

Klik hier voor de thread enkel en alleen voor StreetLegalFok!kers

zaterdag 8 november 2003 @ 15:58:41 #85
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14482681
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 15:50 schreef Miguel het volgende:

Ga nou niet de moraalridder uithangen of zo.

Ben ik even blij dat ik door de valsspeler moraalridder wordt genoemd en dat ik niet de valsspeler ben die dat doet...
quote:
Ik ga er nu ook niet meer woorden aan vuilmaken dan absoluut noodzakelijk
Lijkt me een goed plan, ga er vooral niet omheen draaien of zo...
quote:
en dit zal dan ook mijn laatste post zijn over dit onderwerp.
Kreeg je het een beetje warm?
quote:
Als het zo moet heb ik geen andere keus dan mijn idee ook maar tot uitvoer te brengen:

Klik hier voor de thread enkel en alleen voor StreetLegalFok!kers

Aha, dat is dus de thread voor valsspelers, ex-valsspelers en mensen die het verder allemaal niet uitmaakt wie er vals speelt, is dit dan nu de thread voor mensen die niét valsspelen?
pi_14482694
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 14:44 schreef Soulshaker het volgende:

[..]

is dit een oproep aan mij om er ook niet bij te gaan?? enneeh ijsmeis waar zit jij bij dan? of doe je privé racen

Nee sorry Ik deed een verkeerde quote..
Ik zit in mijn eigen team ehmm __Mean_Machine
ofzoiets..
Maar midnitechallenge ligt er nog steeds uit hè?
pi_14482714
Als iedereen nou eens stopt met valsspelen..
Wat maakt dat het spel nou leuker?
Dat je meer wint?

Ik ben voor de mensen die niet valsspelen!

zaterdag 8 november 2003 @ 16:05:37 #88
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14482800
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 16:01 schreef ijsmeis het volgende:
Als iedereen nou eens stopt met valsspelen..
Wat maakt dat het spel nou leuker?
Dat je meer wint?

Ik ben voor de mensen die niet valsspelen!

pi_14484872
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 16:05 schreef Short_stop het volgende:

[..]

pi_14484940
quote:
Op zondag 2 november 2003 22:39 schreef ijsmeis het volgende:
Heb ik ook al 3 keer gehad..
ik heb gewoon een nieuw account aangemaakt

En nu gaat het stukken beter en heb gewoon alle alarm-upgrades gedaan..
Niemand die mij dat nog flikt!
Hmmm, valt dit onder valsspelen Short_stop?
Geen aanval op jouw ijmeis.
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 15:13 schreef Short_stop het volgende:
Je blijft uit je nek lullen maar das best hoor, we waren toch al uitgepraat...
Dat waren we dus niet Ik lul niet uit mijn nek, ik was eerder crewleader van 2e team, heb jouw niet laten stikken, dat was een misverstand en dat weet jij zelf heel goed. Het volgende topic wordt dus echt wel eentje voor de Fok!Crews. Dat heb ik wel gezien.

En al er iemand is die vals speelt is ben jij het. Kan misschien wel via de regels, maar dit is echt vals!!!!!

quote:
Op donderdag 6 november 2003 16:39 schreef Short_stop het volgende:
Jullie kunnen natuurlijk ook voor Yalden International komen rijden, misschien geef ik wel $10 echte dollars uit en zorg ik voor een toffe team-car
Omkoperij en proberen de Fok!Crews uit elkaar te trekken. Dat is echt zo sneu.
pi_14485026
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 17:42 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Ik vind dat valsspelen ja (ook al is die vraag niet voor mij, ik reageer toch)

De regels zijn gewoon
1 account
crews mogen tegen elkaar strijden (daarvoor zijn er crews!)
ook users mogen tegen elkaar strijden (behalve als ze in elkaars crew zitten, dan gaat dat niet)
en niet onderling over de races praten van "die is langzaam, dus die moet je gaan racen want die win je zo"

dus niet valsspelen..
oh oh oh.. wat moeilijk

pi_14485046
Was ook niet van plan om nog meer dan 1 account te gebruiken bij de volgende ronde. Weet nu hoe het werkt.

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 08-11-2003 17:50]

pi_14485100
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 17:47 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Was ook niet van plan om nog meer dan 1 account te gebruiken bij de volgende ronde. Weet nu hoe het werkt.
Mooi zo.. als de rest dat ook deed..

Ik moet eigenlijk wel bekennen dat ik 2 accounts heb..
Maar niet dat ik valsspeel.. eigenlijk..
Tis alleen dat we op school niet veel te doen hebben en de credtis zo gauw op zijn..
En met 2 accounts heb ik weer iets meer te doen..
Maar bij het vorige game heb ik ook maar 1 account gebruikt..
Dus ik ben weer aan het afkicken..

Trouwens.. de rest ? doe je dat ook?
Of ga je toch nog valsspelen?

pi_14485139
Zover ik weet is er niemand met twee accounts die binnen de Fok!Crews zit te klooien
pi_14485162
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 17:52 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Zover ik weet is er niemand met twee accounts die binnen de Fok!Crews zit te klooien
oké maar ik hoop dat die andere regels ook in eer worden gehouden..
pi_14485172
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 17:53 schreef ijsmeis het volgende:
oké maar ik hoop dat die andere regels ook in eer worden gehouden..
Welke?
  zaterdag 8 november 2003 @ 17:56:41 #97
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14485231
Ik doe echt mijn best met je uitgepraat te zijn maar je geeft het maar niet op...
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 17:42 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

[..]

Is dat je verdediging; "Zij deed het ook"?
quote:
Dat waren we dus niet
blijkbaar
quote:
Ik lul niet uit mijn nek,
Jawel
quote:
ik was eerder crewleader van 2e team, heb jouw niet laten stikken, dat was een misverstand
Zelfs als dat waar zou zijn, dat je al crew-leader van fokforum 2 was toen je mij vroeg samen een crew te starten, maakt dat iets uit dan? Dan verzweeg je dus niet alleen dat je een kloon was en al leader van de fok-crew maar dan verzweeg je dat jet een kloon was en al leader van twéé fokcrews...
quote:
Het volgende topic wordt dus echt wel eentje voor de Fok!Crews. Dat heb ik wel gezien.
Wat ik ondertussen heb gezien is (behalve dat je liegt, bedriegt en vals speelt) dat je helemaal niet de TS bent zoals ik veronderstelde maar dat je je heel handig tot algeheel leider van "de fok-crew(s)" hebt gemanouvreerd en dat je nu loopt te balen omdat je op je onsportieve gedrag wordt aangesproken...
pi_14485341
quote:
Zelfs als dat waar zou zijn, dat je al crew-leader van fokforum 2 was toen je mij vroeg samen een crew te starten, maakt dat iets uit dan? Dan verzweeg je dus niet alleen dat je een kloon was en al leader van de fok-crew maar dan verzweeg je dat jet een kloon was en al leader van twéé fokcrews...
Heb ik ook al een keer uitgelegd. Wil je kennelijk niet lezen. Ik wist dus niet dat jij een Fokker was!!! Bleek nergens uit. Ga niet tegen iedereen zeggen dat ik kloons heb.
pi_14485359
quote:
..........en dat je nu loopt te balen omdat je op je onsportieve gedrag wordt aangesproken...
Wat voor onsportieve dingen heb ik gedaan???? Wie heb ik benadeeld??
pi_14485454
he laytsskylighter en short_stop.. kappe nou oke aub?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')