abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 november 2003 @ 01:37:05 #51
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14475653
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 01:34 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Ik heb de tijd................, neem een biertje, ga ff 2sec naar buiten, moet je eens kijken hoe snel je afkoelt
Even voor de duidelijkheid, dit helpt niet...
pi_14475682
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 01:35 schreef Googolplexian het volgende:
- edit - Hoe groter de n00b, hoe eerlijker de n00b
Te laat!!!
pi_14475702
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 01:37 schreef Short_stop het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dit helpt niet...
Nee? Nou tis aardig koud buiten
pi_14475741
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 01:38 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Te laat!!!

I was refering to myself, though...

Ik deed dit spel pas 5 dagen. Mijn punt is dat iemand met weinig ervaring altijd een stuk eerlijker is dan iemand die meer weet. Leef tussen de regels... je kent het wel. Internet is anonimiteit en juist hier is het lekker om eens de regels te breken. Als jij het risico wilt lopen en er niemand (especialy me) kwaad mee doet dan zou ik zeggen.... je kan niet naar de gevangenis gestuurd worden dus [jouwding]go ahead[/jouwding].

Ik vind de maan echt mooi vandaag.

Calm down, please!
  zaterdag 8 november 2003 @ 01:43:23 #55
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14475751
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 01:35 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Net om als in Fok bijvoorbeeld om elkaar te leren kennen, ideëen uit te wisselen... i.m.h.o. is een crew juist om IQ en ervaring samen te bundelen om zo andere crews te verslaan... ????

Dat is namelijk pas eerlijk

- edit - Hoe groter de n00b, hoe eerlijker de n00b

Ok, bij wijze van informatie/idee uitwisseling dan;

Ik speel Midnite Challenge pas sinds dinsdag maar ik heb eerder al uitgebreid kennis gemaakt met dit soort spellen en ik weet dus dat er een groep spelers is die vals speelt en dat die groep maar niet begrijpt dat er ook spelers zijn die zich wél aan de regels houden. In de maatschappij heb je trouwens ook zo'n groep dus het ligt niet aan het spelletje. Ik hoor niet bij die groep en ik vind ook niet dat het iets met al dan niet n00b zijn te maken heeft.

pi_14475765
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 01:42 schreef Googolplexian het volgende:
I was refering to myself, though...
Bedoel dat ik het al had gelezen.
pi_14475797
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 01:43 schreef Short_stop het volgende:
*
Hoop niet dat je mij bij die groep indeeld. Je kent mij niet en je weet dat die kloons van mij nooit meer zullen worden gebruikt dus hou daar nu es mee op.

Die kloons zijn enkel gebruikt omdat ik geen geduld had om op credits te wachten, en omdat ik het spel wat beter wilde leren kennen

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 08-11-2003 01:48]

pi_14475863
nnnnnnnnDusssssssssss..... vriendjes? (3-way alliance against US)
Calm down, please!
pi_14475876
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 01:49 schreef Googolplexian het volgende:
Nou ik heb niets tegen jouw, noch tegen Short_stop, maar wel tegen de US!!!!!
pi_14475898
short_stop also okay with that? We'd be a pretty powerful and fanatic alliance.... Your move
Calm down, please!
  zaterdag 8 november 2003 @ 01:51:49 #61
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14475899
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 01:49 schreef Googolplexian het volgende:
Nou, in principe zijn we allemaal fokkers maar over en tegen skylighter doe ik pas weer uitspraken als mijn afkoelperiode voorbij is en ik denk dat ik die beter maar in ieder geval laat duren tot ik geslapen heb...
pi_14475911
Mooi, hoewel ik je reactie toch niet helemaal begrijp ga ik dan ook maar maffen.
pi_14475916
HE! Het is wel LAYTSskylighter, JA!?!

Truste, man... Koelze... We'll discuss matters as they arise.(2 days to go)

Calm down, please!
pi_14475932
Voor de ander crewmembers die dit lezen:
Dit is allemaal om dit topic te vullen, het hele spel boeit ons geen ene **** , we hebben er eigenlijk nog nooit van gehoord, weten ook niet welk topic dit is, hoe laat is het eigenlijk? , dus let maar niet op ons

@ Short_stop, je kunt je toch wel zo bedwingen dat je rustig tegen iemand kan typen? Come on, keep it cool, c-ya-all tomorrow

zaterdag 8 november 2003 @ 02:20:22 #65
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14476217
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 01:55 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
@ Short_stop, je kunt je toch wel zo bedwingen dat je rustig tegen iemand kan typen? Come on, keep it cool...
Kijk, mijn probleem op dit moment is als volgt; Je kwam naar me toe met "zullen we samen een crew beginnen" maar je vergat me daarbij te vertellen dat je een kloon was en dat je onder een andere accountnaam de leider van fokcrew 1 was en vervolgens liet je niks meer van je horen omdat je het te druk had met fok-crew 2 en al je andere kloons. Daarna kwam je met dat lulverhaal van ;
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 00:29 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
...er was een tekort aan mensen die tijd hadden dus heb ik de taak op mij genomen om crew leader te worden. ...
en nu kom je met "laten we vriendjes zijn en met zijn allen tegen de US" maar je vind het gek als ik daar mijn vraagtekens bij zet?
Ik had hier nog even een nachtje over willen slapen maar dat hoeft eigenlijk inderdaad niet, ik kan nu best kalm opschrijven wat ik denk en dat is dat Team Yalden International vóór alles staat voor fair play en dat valsspelen valsspelen is, of het nou het begin of het eind van de maand is en of je zélf vind dat het niet zo erg is maakt niet uit, valsspelen is gewoon onsportief gedrag en daar wil team Yalden International niet mee geassocieerd worden.
pi_14476361
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 02:20 schreef Short_stop het volgende:
en nu kom je met "laten we vriendjes zijn en met zijn allen tegen de US" maar je vind het gek als ik daar mijn vraagtekens bij zet?
Ik had hier nog even een nachtje over willen slapen maar dat hoeft eigenlijk inderdaad niet, ik kan nu best kalm opschrijven wat ik denk en dat is dat Team Yalden International vóór alles staat voor fair play en dat valsspelen valsspelen is, of het nou het begin of het eind van de maand is en of je zélf vind dat het niet zo erg is maakt niet uit, valsspelen is gewoon onsportief gedrag en daar wil team Yalden International niet mee geassocieerd worden.
Sorry hoor maar blijf dan lekker bij je eigen team en ga lekker andere mensen beschuldigen van valsspelen!
And stop bothering us!!!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  zaterdag 8 november 2003 @ 02:45:30 #67
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14476414
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 02:36 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Sorry hoor maar blijf dan lekker bij je eigen team en ga lekker andere mensen beschuldigen van valsspelen!
And stop bothering us!!!

Voorzover ik weet is dit nog steeds een algemene Midnite Challenge topic en niet die van een bepaalde crew of een bepaalde groep crews. En dat nou toevallig de leider van de twee crews waar op enkele uitzonderingen na alle fokkers inzitten een valsspeler is, tsja, daar kan ik ook niks aan doen. En jou heb ik trouwens nooit een valsspeler genoemd, tenzij je meerdere accounts hebt aangemaakt, dan noem ik je wél een valsspeler.
pi_14477049
Zal het nog 1 keer zeggen, wal al eerder leader van crew2 dan de account CDi was aangemaakt. Dat geklooi met die crew die wij zouden aanmaken rust gewoon op een misverstand. Ik wist niet zeker of ik nu een team moest maken of jij. Jij had al een team dus kon ik jouw niet uitnodigen en ik heb je een mailtje gestuurt dat je mij dan wel moest uitnodigen (dacht dat jij de crew dan maakte).
  zaterdag 8 november 2003 @ 10:23:14 #69
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_14477483
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 02:45 schreef Short_stop het volgende:Voorzover ik weet is dit nog steeds een algemene Midnite Challenge topic en niet die van een bepaalde crew of een bepaalde groep crews.
Nou dan zullen we volgende keer wel een topic maken voor enkel en alleen StreetLegalFok!

Stop gewoon met dat bitchen, we wilden allemaal zo snel mogelijk zo veel mogelijk te weten zien te komen over deze game en omdat de credits erg langzaam gingen hebben enkelen onder ons besloten dit te omzeilen door andere accounts aan te maken waardoor er dubbel zoveel geëxperimenteerd kon worden.

Dit is allemaal gedaan om de nieuwe sessie zo sterk mogelijk te kunnen beginnen. Deze begint iedereen dan ook met de door hun gekozen account en alle andere accounts (aka clones) zullen niet langer worden gebruikt.

In mijn visie hebben wij die andere accounts dan ook niet gebruikt om vals te spelen (bv. tegen jezelf racen om pinkslip of veel geld...) maar om het probleem van de traag bijkomende credits te omzeilen.

Dus stop nou please met dat gehammer op die extra accounts. Wij gaan dit keer 100% eerlijk en zo competetief mogelijk meedoen en hopen dat we met een leuke, gezellige, maar vooral sterke crew ver kunnen komen!

Op het nieuwe seizoen *Proost*

pi_14477504
Ik sta ingeschreven . Nu nog wachten op streetlegalfok .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_14477763
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:23 schreef Miguel het volgende:

[..]

Nou dan zullen we volgende keer wel een topic maken voor enkel en alleen StreetLegalFok!

Stop gewoon met dat bitchen, we wilden allemaal zo snel mogelijk zo veel mogelijk te weten zien te komen over deze game en omdat de credits erg langzaam gingen hebben enkelen onder ons besloten dit te omzeilen door andere accounts aan te maken waardoor er dubbel zoveel geëxperimenteerd kon worden.

Dit is allemaal gedaan om de nieuwe sessie zo sterk mogelijk te kunnen beginnen. Deze begint iedereen dan ook met de door hun gekozen account en alle andere accounts (aka clones) zullen niet langer worden gebruikt.

In mijn visie hebben wij die andere accounts dan ook niet gebruikt om vals te spelen (bv. tegen jezelf racen om pinkslip of veel geld...) maar om het probleem van de traag bijkomende credits te omzeilen.

Dus stop nou please met dat gehammer op die extra accounts. Wij gaan dit keer 100% eerlijk en zo competetief mogelijk meedoen en hopen dat we met een leuke, gezellige, maar vooral sterke crew ver kunnen komen!

Op het nieuwe seizoen *Proost*

You said it all! Zo denk ik er ook over
pi_14477847
Ik heb sowieso maar één account.

tevens subtiele terugvindpost

............................................................
  zaterdag 8 november 2003 @ 11:23:45 #73
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_14478010
Wat een gezeur allemaal, 't is maar gewoon een spel hoor
Gewoon tegen elkaar doen
Succes in het volgende seizoen allemaal!
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
pi_14478760
Lijkt wel een gastenboek hiero, die reset duurt trouwens al 1,5 dag.

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 08-11-2003 12:28]

pi_14478855
Lijst tot nu toe,
Team #1:
------------
laytsskylighter
FlyingDutchie
beschuitfluiter
Freaky
-SMaSH-
Miguel-NL
IrwanDj
Mr.T-Rex
Neaalz
sneez
Sirshagalot
bronwater
Totaal: 12

Team #2:
------------
Focus_RS_Turbo
Jofunu-kun
el_nuno
dutchbuccaneer
Kaj_A
Muffinboy
joris007-
Speedfreakssj
Jozef444
Siciliano
WaStE
Fast_eddie
Spooky4u
Totaal: 13

Lijkt mij wel eerlijk. Nog meer mensen die erbij willen? Voodat StreetLegalFok3 moet gevormd worden moeten er nog minstens 5 mensen zich hier aan melden. Dus dat zit wel fOK.

controleer toch alles nog een keer mensen, je weet nooit

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 08-11-2003 12:22]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')