quote:Onder welke drivername, dan kan de desbetreffende crewleader je uitnodigen...
Op zaterdag 8 november 2003 01:02 schreef Googolplexian het volgende:
Bij deze het verzoek om toegelaten te worden bij het Fok!-team wanneer de volgende ronde start.
Ben vroeg... weet het
quote:Hier, dat bedoel ik...
Op zaterdag 8 november 2003 01:02 schreef Googolplexian het volgende:
Bij deze het verzoek om toegelaten te worden bij het Fok!-team wanneer de volgende ronde start.
Ben vroeg... weet het
Jij (Skylighter) bent "de leider" van "het fok!-team" en dat heb je netjes geregeld! Mijn complimenten daarvoor... Alleen is dus nu wél duidelijk geworden dat dat niet toevallig is maar dat je daarvoor liegt, bedriegt en vals speelt...
Dus nogmaals...
Mensen die niet van valsspelen houden zijn ook hartelijk welkom bij team Yalden International....
quote:Opgeheven, jaaaaa, nog ff
Op zaterdag 8 november 2003 01:05 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Nee, begrijp dat van : dan met een lulverhaal aankomt dat je "die taak op je hebt genomen omdat er verder niemand tijd had" terwijl je met mij af had gesproken een crew te starten volg ik niet helemaal. Maar wees nu maar gerust, Beide FokForumTeams zijn al opgeheven.
Geintegreerd en onderverdeeld zal je bedoelen!!! Moet ik je al met excellentie aan spreken?
Doel is om door veel te racen met bout-auto's aan het einde van de periode een garage vol met de bruutste Honda's te hebben staan. Honda-drivers and Fok!-ppl only ofcourse...
Anyone?
quote:Googolplexian
Op zaterdag 8 november 2003 01:06 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Onder welke drivername, dan kan de desbetreffende crewleader je uitnodigen...
quote:Je crew zal net als die van mij gewoon nog bestaan in de volgende ronde, tenzij je hem opheft...
Op zaterdag 8 november 2003 01:08 schreef Googolplexian het volgende:
Ik had de vorige ronde ook een team (2 man)... Mocht er nou een beetje belangstelling voor zijn dan wil ik dat team best nog een keer opzetten. ClubDelSol... Binnenkort ook in het eggie.Doel is om door veel te racen met bout-auto's aan het einde van de periode een garage vol met de bruutste Honda's te hebben staan. Honda-drivers and Fok!-ppl only ofcourse...
Anyone?
Als je besluit als onafhankelijke (en eerlijke) crew door te gaan wil ik met mijn crew wel een alliantie met je beginnen als je zin hebt?
quote:Weet ik toch
Op zaterdag 8 november 2003 01:10 schreef Googolplexian het volgende:
En jongens.... 't is maar een spelletje
Just watch me play!
quote:Dat laatste gaat mij toch een beetje te ver:
Op zaterdag 8 november 2003 01:07 schreef Short_stop het volgende:[..]
Hier, dat bedoel ik...
Jij (Skylighter) bent "de leider" van "het fok!-team" ( de leider van het eerste Fokteam) en dat heb je netjes geregeld! Mijn complimenten daarvoor... Alleen is dus nu wél duidelijk geworden dat dat niet toevallig is maar dat je daarvoor liegt, bedriegt en vals speelt...
quote:Afhankelijk van de belangstelling lijkt mij dat een heel erg aantrekkelijk aanbod. I'm you're man. Waar staat jouw crew echter voor? Motto, Lijfspreuk, etc...
Op zaterdag 8 november 2003 01:11 schreef Short_stop het volgende:[..]
Je crew zal net als die van mij gewoon nog bestaan in de volgende ronde, tenzij je hem opheft...
Als je besluit als onafhankelijke (en eerlijke) crew door te gaan wil ik met mijn crew wel een alliantie met je beginnen als je zin hebt?
quote:Dus wel vals spelen?
Op zaterdag 8 november 2003 01:13 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Dat laatste gaat mij toch een beetje te ver:
wat heb ik gelogen:
wie heb ik bedrogen:
(OK, heb meerdere accounts, maar heb duidelijk gemaakt dat ik daar mee stop)
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
quote:Bedoel je hiermee dat je oorlog verklaard aan mij en/of de Fok!Crews? Man, waar maak jij je druk om.
............. crew wel een alliantie met je beginnen als je zin hebt?
quote:Doe ik, maar lees ook ff de vorige topics door, ik ben niet de eerste, en zeker niet de enigste.
Op zaterdag 8 november 2003 01:16 schreef Googolplexian het volgende:
Dus wel vals spelen?Kappe, nah... Just let it slide dude...
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
quote:Dat je "de taak op je hebt genomen" crew-leader van fok-forum crew 2 te worden omdat niemand anders daar tijd voor had. Je had namelijk nét met mij afgesproken dat we samen een crew zouden beginnen (jouw idee trouwens) en toen liet je mij stikken om crew leader van fok-crew 2 te worden. Waarschijnlijk had je er niet op gerekend dat deze topic zoveel aandacht zou krijgen...
Op zaterdag 8 november 2003 01:13 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
...
wat heb ik gelogen:
quote:Mij, door me niet te vertellen dat je
wie heb ik bedrogen:
a. een kloon was
b. al leader van fok-forum crew 1 was onder een andere naam
c. me te laten barsten toen je leader van fok-crew 2 kon worden
en alle fokforum crewleden door ze dat lulverhaal voor te houden
en midnite challenge door vals te spelen...
Ik heb niet tegen jouw gezegt dat ik een kloon was. Klopt. Ik wist niet dat jij een Fokker was, en omdat ik al helemaal niet wist wie jij was, wilde ik niet de kans lopen dat een of ander amerikaanse creditgek mij ging "aangeven".
[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 08-11-2003 12:25]
quote:Mijn hele punt is juist dat dit niet de energie verdient die jij het nu geeft ... loop naar stereo > insert Bob Marley > Think about life > relax > [jouwding]smoke big fat-ass joint[/jouwding]
Op zaterdag 8 november 2003 01:16 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Bedoel je hiermee dat je oorlog verklaard aan mij en/of de Fok!Crews? Man, waar maak jij je druk om.
[..]Doe ik, maar lees ook ff de vorige topics door, ik ben niet de eerste, en zeker niet de enigste.
Alles wordt gereset, iedereen van Fok! weet inmiddels van je acties en je beloften... w.m.b. wordt daarmee ook de discussie gereset. Waarom bakkeleien over dat niet meer is....
Maargoed... lekker weer vandaag man!
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 08-11-2003 01:26]
quote:De maan schijnt hier!!!
Op zaterdag 8 november 2003 01:23 schreef Googolplexian het volgende:
Maargoed... lekker weer vandaag man!
quote:Cool!!! Dan doen we dat! Leuk!
Op zaterdag 8 november 2003 01:15 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Afhankelijk van de belangstelling lijkt mij dat een heel erg aantrekkelijk aanbod. I'm you're man. Waar staat jouw crew echter voor? Motto, Lijfspreuk, etc...
Mijn crew staat eigenlijk wel voor eerlijkheid Motto en lijfspreuk had ik nog helemaal niet aan gedacht maar we (ik) hebben wel een crew-foto
Die staat o.a. op de één-na laatste pagina van het vorige deel van deze topic...
quote:Hier ook!!!! Kicke gek!
Op zaterdag 8 november 2003 01:24 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
De maan schijnt hier!!!
- edit - [translate:hagenees>abn]Kicke gek>Erg leuk, man[/translate]
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 08-11-2003 01:30]
quote:Mijn motto is wel dat het allemaal maar een spelletje is... Geen alliance om iemand te grazen te nemen... deal?
Op zaterdag 8 november 2003 01:24 schreef Short_stop het volgende:[..]
Cool!!! Dan doen we dat! Leuk!
Mijn crew staat eigenlijk wel voor eerlijkheid
Motto en lijfspreuk had ik nog helemaal niet aan gedacht maar we (ik) hebben wel een crew-foto
Die staat o.a. op de één-na laatste pagina van het vorige deel van deze topic...
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 01:23 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Was al veel eerder CrewLeader van team2 dan die kloon was gemaakt, controleer je messages al de game weer begint en vraag de fokkers, en zie ook nog eens de topics.Ik heb niet tegen jouw gezegt dat ik een kloon was. Klopt. Ik wist niet dat jij een Fokker was, en omdat ik al helemaal niet wist wie jij was, wilde ik niet de kans lopen dat een of ander amerikaanse creditgek mij ging "aangeven".
Misschien kunnen we met crewcars wedstrijden houden tussen Yalden_IN en een Fok!Crew. Interesse?
[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 08-11-2003 01:34]
quote:Ik ben altijd bereid over voorwaarden te praten maar dan moeten ze niet zo vaag zijn als deze hoor... Ik denk dat als je een alliantie vormt met als voorwaarde nooit iemand te grazen te nemen je je af kan vragen waarom je dan die alliantie zou beginnen...
Op zaterdag 8 november 2003 01:28 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Mijn motto is wel dat het allemaal maar een spelletje is... Geen alliance om iemand te grazen te nemen... deal?
quote:Ik ga even een persoonlijke afkoelperiode in acht nemen voordat ik weer met je verder praat, ok?
Op zaterdag 8 november 2003 01:32 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
@ Short_Stop, geheel zakelijk en geen berdeigende, bedriegende, valsspelende, klonende, vervelende, enz - vraag.Misschien kunnen we met crewcars wedstrijden houden tussen Yalden_IN en een Fok!Crew. Interesse?
quote:Net om als in Fok bijvoorbeeld om elkaar te leren kennen, ideëen uit te wisselen... i.m.h.o. is een crew juist om IQ en ervaring samen te bundelen om zo andere crews te verslaan... ????
Op zaterdag 8 november 2003 01:33 schreef Short_stop het volgende:[..]
Ik ben altijd bereid over voorwaarden te praten maar dan moeten ze niet zo vaag zijn als deze hoor... Ik denk dat als je een alliantie vormt met als voorwaarde nooit iemand te grazen te nemen je je af kan vragen waarom je dan die alliantie zou beginnen...
Dat is namelijk pas eerlijk
- edit - Hoe groter de n00b, hoe eerlijker de n00b
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 08-11-2003 01:38]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |