abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 april 2004 @ 00:33:48 #201
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_18097855
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 19:49 schreef NinjaNoKa het volgende:
vraagje wat gaan de nederlandse ninja's doen in ww3?:P
Dat moet je even uitleggen...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_18099858
ww3? dat lijkt me nogal simpel ( indien je idd world war 3 bedoeld)

als er oorlog komt zijn het toch de sterkeren ( militairen, geregistreerde vechtsporters, enz ) die als eerste het loodje leggen omdat iedere slimme strateeg dat soort mensen als eerste wil uitschakelen.

De ninjutsu mensen staan niet geregistreerd ( de Bujinkan mensen dan....) en ontspringen de dans om daarna het nederlandse volk te bevrijden.....

en de oorlog is al begonnen hoor! Een kennis van mij in Israel heeft een meeting afgezegd van zijn werk toen hij zich te nerveus en ongerust voelde die dag. Later bleek dat de bus waarin hij gezeten zou hebben opgeblazen werd.....

hoezo realiteits training?

BS
pi_18195433
de sterkere die eerst het loodje leggen, tja maar daaar kan je heel breed in zijn natuurlijk...want je kan heel west europa ook de sterkere noemen, vooral als er eenmaal een bommetje is gevallen.

Dus ik denk dat geografie wel heel belangrijk is om de ww3 te overleven. Is Zuid-frankrijk Noord-itallie wat?

De oorlog is nog niet begonnen joh...dat komt pas als het gene waar mensen het meeste waarden aan hechten opgeblazen word...geld...Tis allemaal verzonnen kapitaal, en kan zo makkelijk vernietigd worden...
pi_18223295
Ninjutsu heeft mij altijd al geinteresseerd en ik zou ook graag een keertje bij een Ninjutsu school een kijkje willen nemen.
Ik weet alleen niet waar ik het kan beoefenen bij mij in de buurt, ik woon vlakbij Alkmaar.... misschien dat iemand een Ninjutsu school weet, wat een beetje in de buurt is van Alkmaar?
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  dinsdag 6 april 2004 @ 21:11:19 #205
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_18231538
In Alkmaar is een trainingsgroep actief
Ik heb helaas zelf geen gegevens over locatie en tijden maar als je me even mailt ( info@bujinkan-ninjutsu.nl ) dan breng ik je in contact met wat mensen die dat wel weten
> BTi <
pi_18238426
Tnx voor je reactie, ik hoop echt dat ik binnenkort Ninjutsu kan beoefenen :-)

*Als het goed is heb je mail ;-)*
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  woensdag 7 april 2004 @ 09:08:13 #207
58633 McAppel
Just listen to the radio
pi_18239734
Als je in Alkmaar wilt trainen moet je wel op maandagavond niets te doen hebben.
Dan trainen we namelijk....
Het is een gezellige groep (vind ik). We trainen van 20.00 tot 21.30 (maar dat loopt meestal wat uit).
Ik heb hier alleen geen telefoonnummer van de sensei bij me, dus dat hou je nog te goed. (ik denk ergens in het weekend)
Thunderlizards rule
  woensdag 7 april 2004 @ 09:10:45 #208
58633 McAppel
Just listen to the radio
pi_18239761
Owja.. we trainen in een gymzaal in Daalmeer met meestal zo'n 20 peoples.
De gymzaal hoort (volgens mij) bij een basisschool die je zowat al ziet vanaf de weg alkmaar-schagen (ben ff het N nr kwijt... )
Thunderlizards rule
pi_18240718
quote:
Op woensdag 7 april 2004 09:08 schreef McAppel het volgende:
Als je in Alkmaar wilt trainen moet je wel op maandagavond niets te doen hebben.
Dan trainen we namelijk....
Het is een gezellige groep (vind ik). We trainen van 20.00 tot 21.30 (maar dat loopt meestal wat uit).
Ik heb hier alleen geen telefoonnummer van de sensei bij me, dus dat hou je nog te goed. (ik denk ergens in het weekend)
Ik heb ergens gelezen geloof ik dat Michel van de Miko-dojo een seminar gaat doen...is dat misschien bij jullie?

BS
  donderdag 8 april 2004 @ 10:59:09 #210
58633 McAppel
Just listen to the radio
pi_18269479
quote:
Op woensdag 7 april 2004 10:19 schreef Bert-Spies het volgende:

[..]

Ik heb ergens gelezen geloof ik dat Michel van de Miko-dojo een seminar gaat doen...is dat misschien bij jullie?

BS
DAT.. zou wel heel gaaf zijn. Helaas weet ik daar nog niets van... We zitten echter wel af en toe met de gedachte te spelen om hem een keer te vragen maar voor zover ik weet is dat (nog) niet gebeurd.
Komende maandag trainen we helaas niet (flauw zeg) dus ik kan je pas meer vertellen op de 19e.
Als ik wat weet gooi ik het in de groep!

Martijn
Thunderlizards rule
pi_18281224
quote:
Op woensdag 7 april 2004 09:10 schreef McAppel het volgende:
Owja.. we trainen in een gymzaal in Daalmeer met meestal zo'n 20 peoples.
De gymzaal hoort (volgens mij) bij een basisschool die je zowat al ziet vanaf de weg alkmaar-schagen (ben ff het N nr kwijt... )
Ik ben in contact gekomen met Willem en die liet mij weten dat ik een keer kon komen mee trainen (niet aanstaande maandag ivm pasen wat je al zei).

Ik heb al heel wat dingen gelezen over Ninjutsu en ook een heel cool filmpje gezien.
Wat wel leuk aan dat filmpje was, was dat er een man bijzat die een soort zesde zintuig had ontwikkeld, hij kon aanvoelen wanneer hij aangevallen zou worden zonder te kijken.
En dat zie je dan ook in dat filmpje, achter hem staat dan iemand die op een bepaald moment met een zwaard op hem "inhakt" en deze ontwijkt hij gewoon, erg cool om te zien
pi_18282108
Kan iemand me trouwens nog wat informatie geven over die schoentjes/sokken (ik weet niet precies wat het is) die je bij ninjutsu draagt?
Ik weet dat ik op de site van Matsuru een pak kan bestellen, maar daar hebben ze die schoentjes/sokken niet.
  donderdag 8 april 2004 @ 19:41:45 #213
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_18282428
hier hebben ze ze, tabi heten ze.
http://www.japansewinkeltje.nl/index.htm
even klikken op 'bestellingen' en dan kun je ze kiezen.
heb ze geloof ik ook op andere sites gezien maar die kan ik nu dus typisch niet meer vinden.
pi_18282678
Bedankt.
Wat ik me altijd al heb afgevraagd: zitten die tabi's wel lekker? Of is het een kwestie van wennen?
  donderdag 8 april 2004 @ 20:50:49 #215
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_18284151
Da's gewoon ff wennen
Daarna loopt het best wel okay ( zelfs als je van die grote voeten hebt als ik )
> BTi <
pi_18284357
Hehe, ok dan
Zelf heb ik ook best lompe voeten (beetje last van platvoeten ), maargoed, het hoort er nou eenmaal bij en ik vind het altijd wel cool staan die tabi's.
pi_18390985
Subtiel schopje.

Morgen weer trainen, heb er al zin in
pi_18391576
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 13:37 schreef erikh het volgende:
Subtiel schopje.

Morgen weer trainen, heb er al zin in
zat net even te neuzen op jullie forum: interesant week-end straks in augustus zeg!

BS
pi_18392081
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 14:00 schreef Bert-Spies het volgende:

[..]

zat net even te neuzen op jullie forum: interesant week-end straks in augustus zeg!

BS
hmm dat heb ik nog niet gelezen, ik ga ff kijken

En gelezen, gaat wel gezellig worden als ik het zo lees, 's avonds lekker eten met zijn allen.

[ Bericht 11% gewijzigd door erikh op 13-04-2004 15:16:00 ]
  dinsdag 13 april 2004 @ 16:38:34 #220
58633 McAppel
Just listen to the radio
pi_18395323
quote:
Op donderdag 8 april 2004 19:51 schreef Leatherneck het volgende:
Bedankt.
Wat ik me altijd al heb afgevraagd: zitten die tabi's wel lekker? Of is het een kwestie van wennen?
Geen idee.. ik loop op surfschoentjes... Tot komende maandag dan.. of niet?

Greetz
Thunderlizards rule
  woensdag 14 april 2004 @ 07:50:58 #221
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_18409718
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 14:00 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
... interesant week-end straks in augustus zeg!
, en volgende week zondag een gaaf seminar in Antwerpen , het word nog druk
> BTi <
pi_18461280
quote:
Op donderdag 8 april 2004 18:46 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Ik ben in contact gekomen met Willem en die liet mij weten dat ik een keer kon komen mee trainen (niet aanstaande maandag ivm pasen wat je al zei).

Ik heb al heel wat dingen gelezen over Ninjutsu en ook een heel cool filmpje gezien.
Wat wel leuk aan dat filmpje was, was dat er een man bijzat die een soort zesde zintuig had ontwikkeld, hij kon aanvoelen wanneer hij aangevallen zou worden zonder te kijken.
En dat zie je dan ook in dat filmpje, achter hem staat dan iemand die op een bepaald moment met een zwaard op hem "inhakt" en deze ontwijkt hij gewoon, erg cool om te zien
dat is dus gewoon de sakki-test die je moet afleggen binnen de Bujinkan om je shidoshi level te halen ( 5e dan )

nog even trainen dus!

BS
pi_18461310
quote:
Op donderdag 8 april 2004 18:46 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Heb je dat filmpje toevallig nog ergens?
  vrijdag 16 april 2004 @ 19:16:03 #224
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_18473955
Het is ook te zien in een korte docu die TLC / Discovery uitzond , ik heb dat filmpje vast nog wel ergens
> BTi <
pi_18488966
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:16 schreef ninja-mod het volgende:
Het is ook te zien in een korte docu die TLC / Discovery uitzond , ik heb dat filmpje vast nog wel ergens
Is het dan niet een filmpje van de genbukan toevallig? Ik zag laatst op discovery een heel interveiw met een leerling en Tanemura zelf. Zouden zij dezelfde test hebben zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')