Je plaatje doet het niet bij mijquote:Op maandag 8 maart 2004 18:03 schreef ninja-mod het volgende:
Af en toe brak de zon een beetje door , Michel speelde daar handig op in .
Dit fotootje maakt het misschien iets duidelijker![]()
[afbeelding]
Hoeveel mensen ken jij die eerst op de knieen tegenover elkaar gaan zitten en dan elkaar gaan aanvallen?quote:Op donderdag 11 maart 2004 07:14 schreef ninja-mod het volgende:
Wat ik me net bedenk ; normaliter zet je zo'n klem uiteraard sneller en harder aan.
Zou je dan niet onwijs veel risico lopen om een verdwaalde arm of been tegen je hoofd te krijgen door die "fijne" positie?
ik ken er in elk geval nu twee!quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:14 schreef erikh het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken jij die eerst op de knieen tegenover elkaar gaan zitten en dan elkaar gaan aanvallen?![]()
schopje: een kleine schop...quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:40 schreef NinjaNoKa het volgende:
wie schop je?![]()
kun je die dan niet aan je leraar vragen?quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:11 schreef NinjaNoKa het volgende:
boeiend:P heeft iemand hier de tenchijin liggen? ik moet m nodig hebben..
bij wie train je eingelijk NinjaNoKa?quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:11 schreef NinjaNoKa het volgende:
boeiend:P heeft iemand hier de tenchijin liggen? ik moet m nodig hebben..
Kennelijk nietquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:22 schreef NinjaNoKa het volgende:
heeft niemand een digi versie van de tenchijin?![]()
Wat een toeval...quote:Heeft niemand de digi versie van de tenchijin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |