quote:Is dat niet die site van 'master' Richard van Donk?
Op donderdag 20 november 2003 12:51 schreef NinjaNoKa het volgende:
Anders hebben ze vaak in de damstraat bij die aziatische winkel nog vaak wel tabis staan.Shinobi iri een hele gezellige dojo in Amsterdam(bij het haarlemmerplein in de buurt) geeft origineel togakure ryu, alleen jan boy (gaf eerst les)is sinds kort naar terschelling ofzo verhuist:( en geeft eens in de maand nog wat leuke seminars
ps. weet iemand waar ik wat videotjes van masaaki kan krijgen, kheb geen creditcard anders had ik ze wel van ninjutsu.com gehaald
quote:tja ja ik ge er mee bezich zijn zeker.
Op donderdag 20 november 2003 12:51 schreef NinjaNoKa het volgende:ps. weet iemand waar ik wat videotjes van masaaki kan krijgen, kheb geen creditcard anders had ik ze wel van ninjutsu.com gehaald
quote:hum lol als je hem op video wil zien kandat hoor. die Verdonk.
Op donderdag 20 november 2003 19:58 schreef NinjaNoKa het volgende:
ja inderdaad die site van die master donkey. ziet er allemaal beetje lauw uit zijn spul, en het verbaasd me dat boeken over mikkyo en kuji ook zo openbaar verkrijg baar zijn.
quote:o zeker ik ga het informeren en proberen een bestelling te plaatsen.
Op vrijdag 21 november 2003 20:54 schreef NinjaNoKa het volgende:
maar nog geen mooie "kobudo no kihon" verkrijgbaar hier? snifsnik
quote:Het zijn er niet veel maar op deze site zijn er een aantal te vinden
Op donderdag 20 november 2003 12:51 schreef NinjaNoKa het volgende:
ps. weet iemand waar ik wat videotjes van masaaki kan krijgen, kheb geen creditcard anders had ik ze wel van ninjutsu.com gehaald
quote:Maar als je een tv hebt die dat aankan is het toch geen enkel probleem
Op dinsdag 25 november 2003 07:35 schreef ninja-mod het volgende:
bedenk je dan wel ; de takamatsu dvd komt alleen in NTSC uit!
*baal*
quote:Ja ok maar dat is volgens mij gewoon regiocodes enzo. IN de vs hebben ze ntsc en dat is volgens mij regio 1.
Op donderdag 27 november 2003 19:18 schreef ninja-mod het volgende:
erik , klopt .. je dvd speler moet het ook ondersteunen...
By the way, je cd sloeg als een gek over in mijn auto . Dus nog niet kunnen luisteren
quote:De enige reden waarom ik het soms een sport noem is om het wat begrijpelijker te houden voor mensen die meelezen. Als je krijgskunst gaat noemen krijgen een hoop mensen al vraagtekens in hun ogen.
Op zondag 30 november 2003 15:08 schreef cealen het volgende:
Ik wil eerst ff wat zeggen jullie hebben het steeds over
tai jutsu als sport en dan wordt het voor jullie ook een sport maar het is zoveel meer dan puntjes maken en bewegingen leren het is een krijgskunst dus doe me een lol en noem het geen sport meer
Maar je hebt gelijk het gaat veel verder dan een gewone sport.
btw de GYOKKO RYU KOSHIJUTSU video is onderweg _o_
quote:Als jij wedstrijden ninjitsu hebt gezien ben ik erg benieuwd of de verliezer daarna nog leefde
Op zondag 30 november 2003 18:00 schreef NinjaNoKa het volgende:
je hebt gelijk taijutsu of ninjutsue is geen sport...heb jij ooit wedstrijden gezien in een levensstijl?
taijutsu kan nog het beste beschreven worden als een gevoel;)btw de GYOKKO RYU KOSHIJUTSU video is onderweg _o_
quote:Hehe, ok
Op zondag 30 november 2003 18:18 schreef NinjaNoKa het volgende:
lol, nee zeg toch ook nie dat ik ze gezien heb:P zeg juist dat het geen sport is
Ik weet dat takamatsu weleens een uitdaging is aangegaan toen en sommige gevechten daarvan eindigden met de dood
quote:Ik wil ook
Op maandag 1 december 2003 16:53 schreef cealen het volgende:
Heb stukjes van die dvd van Takamatsu gezien
wow wat was die grootmeester goeeeeeeeed maar ja dan ben je dus ook niet voor niets grootmeester in de 9 scholen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |