http://www.bujinkanbudokai.nl/about.htmlquote:Op donderdag 3 juni 2004 07:44 schreef Bert-Spies het volgende:
heb gisteren ergens gelezen dat er groot seminar komt in October met alle hoog gegradueerden in Nederland: weet iemand iets meer?
BS
mijn dank! ziet er goed uit!quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:18 schreef erikh het volgende:
[..]
http://www.bujinkanbudokai.nl/about.html
Dit wordt echt zo'n gaaf weekend, net terug uit Japan dan en dan alweer zoiets
Dit weekend staat in het teken van 20 jaar bujinkan in Nederland, Het is dan namelijk 20 jaar geleden dat Hans Hesselman bujinkan introduceerde in ons landje. Er zal lesgegeven worden door leraren die de 7e dan of hoger hebben. Dit om het aantal leraren niet enorm op te laten lopen.
Ik wil er zeker heen, ben echt benieuwd wat het gaat worden allemaal.
wie mis je bert,vertel het onsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:15 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
mijn dank! ziet er goed uit!
Toch mis ik een leraar op de lijst.......![]()
BS
ik mis onze grote Kancho, de man die Ninjutsu heeft uitgevonden, die jaren in Japan heeft gewoond en waarover met respect in Japan gesproken wordt, de man die traditioneel Ninjaerobics beheerst...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:18 schreef erikh het volgende:
[..]
wie mis je bert,vertel het ons![]()
Euh, shit, het ligt op het puntje van mijn tongquote:Op maandag 7 juni 2004 08:29 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
ik mis onze grote Kancho, de man die Ninjutsu heeft uitgevonden, die jaren in Japan heeft gewoond en waarover met respect in Japan gesproken wordt, de man die traditioneel Ninjaerobics beheerst...
maar misschien dat hij als mysteryguest komt?![]()
BS
mea culpa..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:27 schreef ninja-mod het volgende:
flyer van het bewuste weekend
zaal? er staat toch echt buitenlokatie hoor Bert...
't zal de hitte wel zijn...![]()
![]()
Ik kom net terug van een hele leuke cursus waarin ik wat dingen geleerd. hebquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:39 schreef s0k het volgende:
ff een vraagje tussen door;
ik zie altijd tussen de posts door dat men niet al te positief is over de iga-warriors...hoe komt dat dan?
Ik zou zegge, jij bent de enige die daar een oordeel over kan vellen voor jou zelf.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:46 schreef s0k het volgende:
Dus je probeert te zeggen dat de iga warriors qua Martial Arts wel oke zijn, maar qua ninjutsu e.d. wat minder zijn?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:39 schreef erikh het volgende:
[..]
Ik zou zegge, jij bent de enige die daar een oordeel over kan vellen voor jou zelf.
Ga er een keer heen voor een proefles en naar wat je nog meer wilt doen en trek zelf je conclusies
Dank dank, ik ben nog in mijn leerproces maar ik wil mijn leven beteren , niet meer negatief doen over anderen, heb ik lang ge noeg gedaan. Ik ga mijn aandacht richten op het goedequote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:49 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
![]()
BS
Idem!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:05 schreef Pietjuh het volgende:
Heb wel weer zin in de training van morgen
Huh???quote:Op donderdag 17 juni 2004 05:20 schreef Jouke het volgende:
Mooi `k heb mijn werk goed gedaan Pietjuh is niet meer op FOK gekomen
Alleen omdat ik na de training gelijk doorging naar een feestje van een stel vrienden van mijquote:Op donderdag 17 juni 2004 05:20 schreef Jouke het volgende:
Mooi `k heb mijn werk goed gedaan Pietjuh is niet meer op FOK gekomen
Wat ik me afvraag ErikH: Heb je nou ook een goed lichaam door die martial arts die je doet? Is t een manier om aan het adonis complex te werken??quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:59 schreef erikh het volgende:
[..]
Dank dank, ik ben nog in mijn leerproces maar ik wil mijn leven beteren , niet meer negatief doen over anderen, heb ik lang ge noeg gedaan. Ik ga mijn aandacht richten op het goede
God wat klinkt dit cliche zeg
ik kan niet voor Erik spreken , maar wereldberoemd zijn wel de Bujinkan Beer Bellies!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag ErikH: Heb je nou ook een goed lichaam door die martial arts die je doet? Is t een manier om aan het adonis complex te werken??
Gr. Joey
Ik heb een goed gezond lichaam, niet perse door ninjutsu, maar ik sport er ook nog 3 keer in de week naast. Als je veel aan ninjutsu doet kom je eerder bont en blauw thuis dan met een goddelijk lichaam dus voor de spieren enzo moet je het niet doenquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag ErikH: Heb je nou ook een goed lichaam door die martial arts die je doet? Is t een manier om aan het adonis complex te werken??
Gr. Joey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |