Is goed, moet denk ik wel lukken, krijg zo rond die tijd mijn studiefinanciering meestal binnenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:04 schreef ninjakvd het volgende:
zo zo die is snel miep miep zoeffff.![]()
zal ik het pak ook dan maar me nemen woensdag je weet de prijs all dus.![]()
Gr. karel.![]()
Erik toch....dat is niet erg aardig....quote:Op maandag 17 mei 2004 10:35 schreef erikh het volgende:
[..]
Ah jij hebt zeker bij the iga warriors gezeten
Piet het komt alle maar wel goed rustig aan, zie je woensdag wel weer.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:06 schreef Pietjuh het volgende:
Kan ik trouwens met mijn niveau al meedoen met die extra training van 30 mei, of moet ik daar eerst nog aantal lessen voor gevolgd hebben?
ik heb dit keer toch niet's gadaan hoor alleen les gegeven meer nietquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:25 schreef Pietjuh het volgende:
Hmm voel die stoten training van gisteren nog steeds lekker
Nu maar hopen dat we dat niet teveel gaan doen a.s. zondag
Hehe sorry, ik kon het ff niet latenquote:Op maandag 24 mei 2004 10:13 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
Erik toch....dat is niet erg aardig....
wat ze daar doen is geen Ninjutsu en Bujinkan meer, maar met zo'n grote dojo doen ze echt wel iets goed, toch?
Met dit soort grapjes creeer je zelfs frictie tussen groepen mensen die elkaar niet eens kennen....
gewoon lekker samen trainen en openstaan voor elkaars ideeen, dan kan iedereen groeien op persoonlijk niveau!
Volgens mij heb jij een slechte ervaring gehad....
BS
Echt welquote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:09 schreef ninja-mod het volgende:
Je moet ook niet meteen vol tekeer gaan![]()
Een beetje opbouwen is geen slecht idee ; zondag? zal vast wel meevallen , just make the best of it!![]()
Piet ; je hebt wat gemist joh...quote:Op zondag 30 mei 2004 22:08 schreef Pietjuh het volgende:
Had best wel zin in de training...
heb op jullie forum de foto gezien.....was die sprong werkelijk zo hoog? of zitten er matrix-special effects bij?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:15 schreef erikh het volgende:
Ja was een leuke training, op wat kleine ongemakjes na dan![]()
Die sprong was echtquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:15 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
heb op jullie forum de foto gezien.....was die sprong werkelijk zo hoog? of zitten er matrix-special effects bij?
geweldige plaatjes!
BS
Maar wat voor iets deed hij dan nadat hij zo op je gesprongen was?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:28 schreef erikh het volgende:
Die sprong was echt
Maar je leunde wel een beetje op je tegenstander erbij hoor, anders kom je nooit goed uit
Hij klemt zich om je heen, geeft een klap op je neus waardoor je naar achter valt en voila je ligt op de grond overgeleverd aan zijn genadequote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:48 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Maar wat voor iets deed hij dan nadat hij zo op je gesprongen was?
Ben er wel benieuwd naar!
Ik zat bij the Iga Warriors en vond het in de tijd dat ik moest stoppen sowieso te druk worden. Tijdens het opwarmen knalde iedereen tegen elkaar aan. Aangezien ik mijn sensei (guus lekanne-dit-depriz ofzo) in een boek van Hatsumi zag staan bleef ik daar. Beetje duidelijke inlichtingen tussendoor vragen hielp een hoop, maar toch...veels te druk.quote:wat ze daar doen is geen Ninjutsu en Bujinkan meer, maar met zo'n grote dojo doen ze echt wel iets goed, toch?
en? Je kunt mee naar Japan in september met deze groep. Met een beetje geluk kan je dan gewoon een kopje thee drinken met Soke Hatsumi, hoor!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:55 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
[..]
Ik zat bij the Iga Warriors en vond het in de tijd dat ik moest stoppen sowieso te druk worden. Tijdens het opwarmen knalde iedereen tegen elkaar aan. Aangezien ik mijn sensei (guus lekanne-dit-depriz ofzo) in een boek van Hatsumi zag staan bleef ik daar. Beetje duidelijke inlichtingen tussendoor vragen hielp een hoop, maar toch...veels te druk.
Zijn er nog meer (kleinschalige) officiële dojo's in Nederland?
edit:
http://www.mikodojo.nl -> thx.
Op www.mikodojo.nl staat een lijst met bujinkan dojo's in nederlandquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:37 schreef skeeter het volgende:
weet er iemand een dojo is de buurt van gorinchem? (brabant) En nogmaals dan maar de vraag of iemand op het internet gratis e-booken of zoiets weet te vinden.
groetjes![]()
Ik ga hem evenals ninjakvd in september zien als het goed is. Lekker naar Japan.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:45 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
grappig, er is hier gewoon een topic over.
Ik heb jaren terug zo'n 1.5-2 jaar aan ninjutsu gedaan maar moest helaas stoppen ivm een rugprobleem.
Later, na alle boeken van Hatsumi gelezen te hebben kwam ik er pas achter hoeveel dieper ninjutsu eigenlijk gaat als alle andere 'sporten'. Sinds kort lijk ik pas te begrijpen waar de echte kracht van deze kunst vandaan komt en waarom niemand die zo beheerst als Hatsumi.
Waarom ik post....heeft iemand hier wel eens Hatsumi in levende lijve gezien? Ik heb me altijd afgevraagd hoe het moet voelen om door hem bewerkt/gemanipuleerd te worden. Dat schijnt een gevoel apart te zijn.
Ik blijf het een prachtige kunst vinden ook al heb ik het al jaren niet meer beoefend. Maargoed, je kunt niet alles hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |