abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:06:01 #251
17907 Pietjuh
Namaste!
pi_19304945
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 23:04 schreef ninjakvd het volgende:
zo zo die is snel miep miep zoeffff.

zal ik het pak ook dan maar me nemen woensdag je weet de prijs all dus.

Gr. karel.
Is goed, moet denk ik wel lukken, krijg zo rond die tijd mijn studiefinanciering meestal binnen
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_19356862
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:35 schreef erikh het volgende:

[..]

Ah jij hebt zeker bij the iga warriors gezeten
Erik toch....dat is niet erg aardig....

wat ze daar doen is geen Ninjutsu en Bujinkan meer, maar met zo'n grote dojo doen ze echt wel iets goed, toch?

Met dit soort grapjes creeer je zelfs frictie tussen groepen mensen die elkaar niet eens kennen....

gewoon lekker samen trainen en openstaan voor elkaars ideeen, dan kan iedereen groeien op persoonlijk niveau!

Volgens mij heb jij een slechte ervaring gehad....

BS
  dinsdag 25 mei 2004 @ 01:06:05 #253
17907 Pietjuh
Namaste!
pi_19381449
Kan ik trouwens met mijn niveau al meedoen met die extra training van 30 mei, of moet ik daar eerst nog aantal lessen voor gevolgd hebben?
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  dinsdag 25 mei 2004 @ 02:23:18 #254
46056 ninjakvd
Alles even recht zetten
pi_19382316
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 01:06 schreef Pietjuh het volgende:
Kan ik trouwens met mijn niveau al meedoen met die extra training van 30 mei, of moet ik daar eerst nog aantal lessen voor gevolgd hebben?
Piet het komt alle maar wel goed rustig aan, zie je woensdag wel weer.
leg het dan wel uit met wat meer info.
Gr. Karel.
pi_19458807
Hmm voel die stoten training van gisteren nog steeds lekker
Nu maar hopen dat we dat niet teveel gaan doen a.s. zondag
Wandelen in Noorwegen
  zaterdag 29 mei 2004 @ 01:09:45 #256
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_19487022
Je moet ook niet meteen vol tekeer gaan
Een beetje opbouwen is geen slecht idee ; zondag? zal vast wel meevallen , just make the best of it!
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  zaterdag 29 mei 2004 @ 02:37:21 #257
46056 ninjakvd
Alles even recht zetten
pi_19487992
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 22:25 schreef Pietjuh het volgende:
Hmm voel die stoten training van gisteren nog steeds lekker
Nu maar hopen dat we dat niet teveel gaan doen a.s. zondag
ik heb dit keer toch niet's gadaan hoor alleen les gegeven meer niet
Hee ga je zien zondag.

gr.
pi_19491094
quote:
Op maandag 24 mei 2004 10:13 schreef Bert-Spies het volgende:

[..]

Erik toch....dat is niet erg aardig....

wat ze daar doen is geen Ninjutsu en Bujinkan meer, maar met zo'n grote dojo doen ze echt wel iets goed, toch?

Met dit soort grapjes creeer je zelfs frictie tussen groepen mensen die elkaar niet eens kennen....

gewoon lekker samen trainen en openstaan voor elkaars ideeen, dan kan iedereen groeien op persoonlijk niveau!

Volgens mij heb jij een slechte ervaring gehad....

BS
Hehe sorry, ik kon het ff niet laten

Wat betreft die ervaring, je slaat de spijker op zijn kop bertje

Maarreh eerlijkheid gebeidt mij te zeggen dat de meeste bij the iga's zeker ok zijn, alleen het opperhoofd is niet mijn favoriete persoon.

Over of ze wel iets goed doen, ach je krijgt er een aardige conditie van . Maar ja ik kwam voor ninjutsu en dat is het dus niet, iets wat meneer wel beweert.

Maar genoeg hierover, ik heb er geen probleem mee om eens met een berg iga's te trainen hoor, integendeel lijkt me zelfs leuk maar ja als ze niet reageren op een uitnodiging van onze dojo om een keer samen een training te organiseren.
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 01:09 schreef ninja-mod het volgende:
Je moet ook niet meteen vol tekeer gaan
Een beetje opbouwen is geen slecht idee ; zondag? zal vast wel meevallen , just make the best of it!
Echt wel

Je hoort bijna neit meer te kunnen lopen van de spierpijn na de 1e keer, dat wennen komt snel genoeg

[ Bericht 19% gewijzigd door erikh op 29-05-2004 13:35:56 ]
  zondag 30 mei 2004 @ 22:08:24 #259
17907 Pietjuh
Namaste!
pi_19521914
Damn!! Me eigen verslapen vanmorgen
Had best wel zin in de training...
Moet er echt wat aan gaan doen, want ik verslaap me echt tevaak de laatste tijd
Wandelen in Noorwegen
pi_19523072
ikke heb volgende weer weer toernooi
  maandag 31 mei 2004 @ 01:41:15 #261
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_19527308
quote:
Op zondag 30 mei 2004 22:08 schreef Pietjuh het volgende:
Had best wel zin in de training...
Piet ; je hebt wat gemist joh...
Better luck next time ,
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_19537370
Ja was een leuke training, op wat kleine ongemakjes na dan
  maandag 31 mei 2004 @ 21:51:21 #263
56399 skeeter
fight me if you want me
pi_19546945
weet iemand nog online (gratis) boeken of informatie over ninjutsu te vinden?

alvast bedankt
pi_19554489
quote:
Op maandag 31 mei 2004 16:15 schreef erikh het volgende:
Ja was een leuke training, op wat kleine ongemakjes na dan
heb op jullie forum de foto gezien.....was die sprong werkelijk zo hoog? of zitten er matrix-special effects bij?

geweldige plaatjes!
BS
pi_19559852
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 09:15 schreef Bert-Spies het volgende:

[..]

heb op jullie forum de foto gezien.....was die sprong werkelijk zo hoog? of zitten er matrix-special effects bij?

geweldige plaatjes!
BS
Die sprong was echt

Maar je leunde wel een beetje op je tegenstander erbij hoor, anders kom je nooit goed uit
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:48:58 #266
17907 Pietjuh
Namaste!
pi_19560391
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:28 schreef erikh het volgende:
Die sprong was echt

Maar je leunde wel een beetje op je tegenstander erbij hoor, anders kom je nooit goed uit
Maar wat voor iets deed hij dan nadat hij zo op je gesprongen was?
Ben er wel benieuwd naar!
Wandelen in Noorwegen
pi_19565674
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:48 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Maar wat voor iets deed hij dan nadat hij zo op je gesprongen was?
Ben er wel benieuwd naar!
Hij klemt zich om je heen, geeft een klap op je neus waardoor je naar achter valt en voila je ligt op de grond overgeleverd aan zijn genade
  dinsdag 1 juni 2004 @ 23:45:37 #268
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19577209
grappig, er is hier gewoon een topic over.

Ik heb jaren terug zo'n 1.5-2 jaar aan ninjutsu gedaan maar moest helaas stoppen ivm een rugprobleem.

Later, na alle boeken van Hatsumi gelezen te hebben kwam ik er pas achter hoeveel dieper ninjutsu eigenlijk gaat als alle andere 'sporten'. Sinds kort lijk ik pas te begrijpen waar de echte kracht van deze kunst vandaan komt en waarom niemand die zo beheerst als Hatsumi.

Waarom ik post....heeft iemand hier wel eens Hatsumi in levende lijve gezien? Ik heb me altijd afgevraagd hoe het moet voelen om door hem bewerkt/gemanipuleerd te worden. Dat schijnt een gevoel apart te zijn.

Ik blijf het een prachtige kunst vinden ook al heb ik het al jaren niet meer beoefend. Maargoed, je kunt niet alles hebben.
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 23:52:21 #269
46056 ninjakvd
Alles even recht zetten
pi_19577349
tja ja ik heb hem twee keer gezien en ja en nog in NL. ook in 1986 en 2000 taikai in Noordwijk.
en dit jaar nog ga ik hem in japan zien. en ja het is echt tof hoe hij beweegt.
maar kom gerust eens lang's als je rug het toe laat snik snik.

groeten Karel.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 23:55:53 #270
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19577433
quote:
Ik zat bij the Iga Warriors en vond het in de tijd dat ik moest stoppen sowieso te druk worden. Tijdens het opwarmen knalde iedereen tegen elkaar aan. Aangezien ik mijn sensei (guus lekanne-dit-depriz ofzo) in een boek van Hatsumi zag staan bleef ik daar. Beetje duidelijke inlichtingen tussendoor vragen hielp een hoop, maar toch...veels te druk.

Zijn er nog meer (kleinschalige) officiële dojo's in Nederland?

edit:

http://www.mikodojo.nl -> thx.

[ Bericht 8% gewijzigd door ToshitsuguTakamatsu op 02-06-2004 00:05:34 ]
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
pi_19580090
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:55 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:

[..]

Ik zat bij the Iga Warriors en vond het in de tijd dat ik moest stoppen sowieso te druk worden. Tijdens het opwarmen knalde iedereen tegen elkaar aan. Aangezien ik mijn sensei (guus lekanne-dit-depriz ofzo) in een boek van Hatsumi zag staan bleef ik daar. Beetje duidelijke inlichtingen tussendoor vragen hielp een hoop, maar toch...veels te druk.

Zijn er nog meer (kleinschalige) officiële dojo's in Nederland?

edit:

http://www.mikodojo.nl -> thx.
en? Je kunt mee naar Japan in september met deze groep. Met een beetje geluk kan je dan gewoon een kopje thee drinken met Soke Hatsumi, hoor!

BS
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:37:22 #272
56399 skeeter
fight me if you want me
pi_19591642
weet er iemand een dojo is de buurt van gorinchem? (brabant) En nogmaals dan maar de vraag of iemand op het internet gratis e-booken of zoiets weet te vinden.

groetjes
pi_19592191
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:37 schreef skeeter het volgende:
weet er iemand een dojo is de buurt van gorinchem? (brabant) En nogmaals dan maar de vraag of iemand op het internet gratis e-booken of zoiets weet te vinden.

groetjes
Op www.mikodojo.nl staat een lijst met bujinkan dojo's in nederland
Dus daar kan je even zoeken welke voor jou het dichtsbij is!
Wandelen in Noorwegen
pi_19599897
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:45 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
grappig, er is hier gewoon een topic over.

Ik heb jaren terug zo'n 1.5-2 jaar aan ninjutsu gedaan maar moest helaas stoppen ivm een rugprobleem.

Later, na alle boeken van Hatsumi gelezen te hebben kwam ik er pas achter hoeveel dieper ninjutsu eigenlijk gaat als alle andere 'sporten'. Sinds kort lijk ik pas te begrijpen waar de echte kracht van deze kunst vandaan komt en waarom niemand die zo beheerst als Hatsumi.

Waarom ik post....heeft iemand hier wel eens Hatsumi in levende lijve gezien? Ik heb me altijd afgevraagd hoe het moet voelen om door hem bewerkt/gemanipuleerd te worden. Dat schijnt een gevoel apart te zijn.

Ik blijf het een prachtige kunst vinden ook al heb ik het al jaren niet meer beoefend. Maargoed, je kunt niet alles hebben.
Ik ga hem evenals ninjakvd in september zien als het goed is. Lekker naar Japan.

Ik heb er echt zin in.

Je hebt trouwens wel een hele grote naam gekozen als nickname zeg, gebruik hem wijs
pi_19607698
heb gisteren ergens gelezen dat er groot seminar komt in October met alle hoog gegradueerden in Nederland: weet iemand iets meer?

BS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')