Trailer hier
Carrey en Winslet spelen een koppel die hun herinneringen laten wissen om hun relatie te redden. Dit door een dokter met Dunst en Wood als assistenten.
Lijkt me wel veelbelovend. Vooral omdat Dunst en Winslet weinig verkeerd kunnen doen in mijn ogen. En zelfs Carrey vind ik meestal wel goed.
Ik wilde nog vragen of iemand dat nummer kende. Nu niet meer nodig.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:43 schreef zoom het volgende:
De muziek die wordt gebruikt in de trailer is MR Blue Sky van ELO
MR Blue Sky zal ook op de filmsoundtrack cd staan.
10 maart tot 26 augustus 3 maanden??? leer es tellen: 3e tot de 8e maand: 5 maanden!!! bestel m wel op R1 dvdquote:Op maandag 22 maart 2004 16:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Er zijn nog vele andere films weer langer dan 3 maanden uitgesteld...
Ikkuh ookquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:32 schreef Ifyafeelme het volgende:
ik verheug me nu al op deze film![]()
En elke keer als je gaat kijken, staat hij hoger. Ondertussen op 68. Vóór 2001: A Space Odyssey en A Clockwork Orangequote:Op donderdag 25 maart 2004 10:44 schreef Hare het volgende:
Gaat snel deze film!
Nu al in de top100 van Imdb. Begin wel heel erg benieuwd te raken!!!
zou toch onterecht zijn.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:11 schreef Hare het volgende:
Hmm, gaat zometeen nog Cidade de Deus de Deus voorbij, de hoogstgenoteerde film in die lijst van de laatste jaren (2002 en verder, LoTR niet meegerekent), ga hem toch meer eens op svcd kijken denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook de aanroepen naar Patrick maken de film mysterieus. Soms heb je zo'n film waar veel in voorkomt wat niet wordt uitgewerkt. Dat is dan meestal een pluspunt, nu ook.
Nu al op 58.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En elke keer als je gaat kijken, staat hij hoger. Ondertussen op 68. Vóór 2001: A Space Odyssey en A Clockwork Orange
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik vermoed ook oscar-nominaties
Een film met Jim Carrey is sowieso kewlquote:Op zaterdag 10 april 2004 08:59 schreef dolle_hond het volgende:
en nu op 49
En ondertussen op 44.quote:Op zaterdag 10 april 2004 08:59 schreef dolle_hond het volgende:
en nu op 49
Schattebout, lees eens...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
10 maart tot 26 augustus 3 maanden??? leer es tellen: 3e tot de 8e maand: 5 maanden!!! bestel m wel op R1 dvd
Ik niet. Was toch prima te volgen?quote:Ik kan ook niet wachten tot dat ik de film met ondertitels kan zien.
MAN ON THE MOON kon je niet waarderen, of niet gezien?quote:De tweede film waarin ik Jim Carrey wél kan waarderen (na Truman Show)
Man on the Moon heb ik inderdaad nog niet gezien. Toevallig dacht ik gisteren nog dat ik deze binnenkort nog even moet zien.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:15 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
MAN ON THE MOON kon je niet waarderen, of niet gezien?
Ben hier echt benieuwd naar. Kan me niet herinneren dat Kaufman voor een van z'n andere films commentaar heeft geleverd. En ben toch wel benieuwd naar de briljante geest van die manquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Extras will include an audio commentary with Michel Gondry and Writer Charlie Kaufman,
Ik heb geen idee wat je daar nu precies mee bedoelt, maar moet nog wel ff iets over onze Jim zeggen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:25 schreef Theeboon het volgende:
Jim Carrey heeft 't charisma van een geflipte jaren 50 acteur, en da's goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |