Trailer hier
Carrey en Winslet spelen een koppel die hun herinneringen laten wissen om hun relatie te redden. Dit door een dokter met Dunst en Wood als assistenten.
Lijkt me wel veelbelovend. Vooral omdat Dunst en Winslet weinig verkeerd kunnen doen in mijn ogen. En zelfs Carrey vind ik meestal wel goed.
Ik wilde nog vragen of iemand dat nummer kende. Nu niet meer nodig.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:43 schreef zoom het volgende:
De muziek die wordt gebruikt in de trailer is MR Blue Sky van ELO
MR Blue Sky zal ook op de filmsoundtrack cd staan.
10 maart tot 26 augustus 3 maanden??? leer es tellen: 3e tot de 8e maand: 5 maanden!!! bestel m wel op R1 dvdquote:Op maandag 22 maart 2004 16:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Er zijn nog vele andere films weer langer dan 3 maanden uitgesteld...
Ikkuh ookquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:32 schreef Ifyafeelme het volgende:
ik verheug me nu al op deze film![]()
En elke keer als je gaat kijken, staat hij hoger. Ondertussen op 68. Vóór 2001: A Space Odyssey en A Clockwork Orangequote:Op donderdag 25 maart 2004 10:44 schreef Hare het volgende:
Gaat snel deze film!
Nu al in de top100 van Imdb. Begin wel heel erg benieuwd te raken!!!
zou toch onterecht zijn.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:11 schreef Hare het volgende:
Hmm, gaat zometeen nog Cidade de Deus de Deus voorbij, de hoogstgenoteerde film in die lijst van de laatste jaren (2002 en verder, LoTR niet meegerekent), ga hem toch meer eens op svcd kijken denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook de aanroepen naar Patrick maken de film mysterieus. Soms heb je zo'n film waar veel in voorkomt wat niet wordt uitgewerkt. Dat is dan meestal een pluspunt, nu ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |