quote:Weet niet zo heel goed hoe ik me op moet stellen... Ten eerste omdat het gewoon een klote situatie is zo, maar ik weet ook niet precies hoe zei het het gisteravond voor het telefoontje vond... Ze zei dat ze het erg gezellig vond, maar vrouwen zeggen nooit wat ze bedoelen toch? Soms ben ik wel een beetje een onzekere [hetero]...
Op zaterdag 8 november 2003 14:35 schreef Jerruh het volgende:[..]
damn, das wel klote...
mjwa laat haar dan merken da je wel voor haar klaar wilt staan als het nodig is...
quote:vraag het haar direct, en vraag haar dan op een rustiger moment nog eens mee, laat haar merken da je meeleeft enzo, dan komt het vanzelf goed
Op zaterdag 8 november 2003 14:39 schreef Gerdo het volgende:[..]
Weet niet zo heel goed hoe ik me op moet stellen... Ten eerste omdat het gewoon een klote situatie is zo, maar ik weet ook niet precies hoe zei het het gisteravond voor het telefoontje vond... Ze zei dat ze het erg gezellig vond, maar vrouwen zeggen nooit wat ze bedoelen toch? Soms ben ik wel een beetje een onzekere [hetero]...
.
jij onzekere [hetero!]
quote:Dank voor deze steun in de rug!
Op zaterdag 8 november 2003 14:41 schreef Jerruh het volgende:[..]
vraag het haar direct, en vraag haar dan op een rustiger moment nog eens mee, laat haar merken da je meeleeft enzo, dan komt het vanzelf goed
.
jij onzekere [hetero!]
quote:Ja, dus ik mag hier ook eigenlijk niets zeggen.
Op vrijdag 7 november 2003 18:56 schreef Gerdo het volgende:
vraagje
Eigenlijk is deze vraag voornamelijk gericht aan Angts, Doctor_Bara, Tizmo, NoXxa, GizartFRL, CartWoman1983 en jerruh en de rest van de mensen die wel weten dat ze even langs mogen komen hier!
.
quote:alleen op eigen risico
Op zaterdag 8 november 2003 15:05 schreef TallMan het volgende:[..]
Ja, dus ik mag hier ook eigenlijk niets zeggen.
quote:En ik maar stom denken dat topics open waren voor iedereen.
Op zaterdag 8 november 2003 15:10 schreef Jerruh het volgende:[..]
alleen op eigen risico
.
quote:Lezen?
Op zaterdag 8 november 2003 15:13 schreef TallMan het volgende:[..]
En ik maar stom denken dat topics open waren voor iedereen.
quote:
..voornamelijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |