abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 november 2003 @ 19:46:25 #101
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_14487748
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:43 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

but they came from above

and goin' down
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  zaterdag 8 november 2003 @ 19:49:50 #102
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_14487845
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 12:28 schreef Xtreem het volgende:
en GVD help me hier nou ff mee!
[..]
ff wat anders:
vriend van me heeft een 205 dieseltje.
deze wil niet meer starten (gloeit niet meer voor).
Wij dachten de accu, maar aansluiten op een polo diesel accu deed het kreng nog niks. Bij een poging tot starten maakt het ding een tikkend geluid.
Wat zou het kunnen zijn? (startmotor?) GIZART! is het te fixen? wat gaat het kosten?
mocht het allemaal te veel/duur zijn:
gizart, nog een donor 205je nodig?

Tikkend geluid? Alsof er iets ronddraait?
Had hij eerst ook bproblemen met starten, dat ie soms niet ronddraaide en soms wel?
Hoop het niet voor je aangezien die dingen duur zijn.. ( helaas)
Maar wat voor dieseltje is het?
Misschien heb ik wel intresse.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_14488468
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:49 schreef GizartFRL het volgende:
Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forum
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_14491102
morgen tis weer een zonnige dag hier op aruba... ik ga strandluieren.. later lui!!
gelijk hedde, kapot gade
pi_14492603
Jullie lijken wel een nichterig volk, allemaal klef tegen elkaar schuren.
pi_14495787
Hey lekkere jongens van me

Kom net van een afscheidsfeestje van een vriendin welke 2 maanden naar Finland gaat.

kom ik daarna in t centrum een paar maten tegen, gaan ik mee naar Paddy's pub (in Doetinchem) alleen maar Geile wijven, helaas van het formaat OLIEFANT Waren er 4 lekkere wijven, 2 werden eruit gezet nadat ze een klein showtje gaven (en dat alleen omdat ze duits watrn), de andere 2 was er 1 de dochter van de baas en de adnere haar vriendin, nix te neucken dus

was m,n vriendin dus voor nix bang

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 9 november 2003 @ 10:06:56 #107
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_14496978
goedemorgen pretty boys
  zondag 9 november 2003 @ 11:58:52 #108
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14498231
G'morning ya batty's
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_14498867
Lekker veel reaktie's hier nu, ben net wakker, eerst maar ff eten
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 9 november 2003 @ 13:19:57 #110
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_14499553
mogguh mensen

ohja voor de rally freaks onder ons volgens mij is der om kwart voor 2 een primeur en wordt dan voor t eerst live een rally stage op eurosport uitgezonden.

mzzls

[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_14500834
goedemorgen

zo gvd gisteren allemaal kabels getrokken op mijn kamer voor mijn home cinema gedoe, heb ik t allemaal netjes aangesloten, alle test tonen uitgevoerd en op de sweetspot ingesteld (oftewel de optimale plek om te zitten..) alles mooi met een DB meter afgesteld en het moet allemaal werken...dvdtje in de speler gemikt om te gaan genieten van de ware 6.1 ervaring.... gooi ik het geluid eens open. floep reciever in een keer uit.. zet ik hem weer aan: Check speaker wires.... wtf!!!! als je hem zachtjes hebt staan doet ie het en de tests voer ie ook allemaal zonder problemen uit, maar wil je het geluid eens wat harder, gaat ie gewoon uit maandag maar eens naar de audio zaak, want ik snap dr niks meer van...

dit zijn de kabels die een half fortuin waard zijn....

2825cc Single Turbo Beast
  zondag 9 november 2003 @ 14:35:07 #112
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14501249
Monstercable of ni? 8 euro per meter
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_14501490
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:35 schreef Sjoewe het volgende:
Monstercable of ni? 8 euro per meter
jup.. dr ligt nu 45 meter.....
pi_14501598
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:46 schreef Ultimora het volgende:

[..]

jup.. dr ligt nu 45 meter.....

heb je je receiver al nagekeken voor beveiligingen die er waarschijnlijk opzitten!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  zondag 9 november 2003 @ 15:06:05 #115
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_14501862
Goeiemorgen!

Ik ben gaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Was gisteren dronken, maar kon niet meer reageren...

Ben erachter gekomen dat ze nu op zaterdagavond in een kroeg in Roermond happy hour hebben, natuurlijk financieel wel goed, maar 't gaat dan gelijk vrij hard he...

Don't let my username fool you...
  zondag 9 november 2003 @ 15:09:28 #116
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_14501943
Hallo allemaal

was al een tijdje aanwezig

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  zondag 9 november 2003 @ 15:22:43 #117
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_14502189
Morgen
Signature:
Max. 4 regels
pi_14502219
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:53 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

heb je je receiver al nagekeken voor beveiligingen die er waarschijnlijk opzitten!

dat is t em dus, dr klapt een beveiliging in, alleen ik zou niet weten waarom, omdat alles op laag volume (gewoon zacht) t doet, maar zodra je hem een beetje harder zet, ie uit gaat vanwege een beveiliging.
  zondag 9 november 2003 @ 16:15:57 #119
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14503335
Is de Ohm waarde van de boxen en de reciever wel gelijk?
pi_14504717
quote:
Op zondag 9 november 2003 15:24 schreef Ultimora het volgende:

[..]

dat is t em dus, dr klapt een beveiliging in, alleen ik zou niet weten waarom, omdat alles op laag volume (gewoon zacht) t doet, maar zodra je hem een beetje harder zet, ie uit gaat vanwege een beveiliging.

je buren hebben er gewoon een beveiliging opgegooid
gelijk hedde, kapot gade
pi_14505260
zo.. t werkt uiteindelijk allemaal.. alles gecontrolleerd (vandaar mijn lange stilte) en uiteindelijk maakte de voorste centre speaker kabel kortsluiting, dus die vervangen. en t werkt nu al een tiet
  zondag 9 november 2003 @ 17:56:54 #122
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14505626
Tof man!

Specs van de set?

zondag 9 november 2003 @ 18:11:52 #123
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_14505948
Hey boys, ff een klein vraagje.

Hoe zat het nou met de groote van de velgen en de acceleratie.
Kleine velgen zorgen voor een betere acceleratie maar een lagere top.
Grote velgen juist voor een langzamere acceleratie maar hogere top. Klopt dit een beetje, of ben ik nu in de war met iets anders.

Signature:
Max. 4 regels
  zondag 9 november 2003 @ 18:15:04 #124
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_14506022
quote:
Op zondag 9 november 2003 18:11 schreef Streetracer het volgende:
Hey boys, ff een klein vraagje.

Hoe zat het nou met de groote van de velgen en de acceleratie.
Kleine velgen zorgen voor een betere acceleratie maar een lagere top.
Grote velgen juist voor een langzamere acceleratie maar hogere top. Klopt dit een beetje, of ben ik nu in de war met iets anders.

Dit klopt wel, ga maar eens logisch nadenken... Bij hetzelfde toerental van je assen leggen kleine velgen een kortere afstand af, grote velgen leggen dan een grotere afstand af. (omtrek is groter) Om een kortere afstand af te leggen, is minder kracht van de motor vereist, waardoor deze dus sneller op hogere toerentallen komt en de acceleratie dus sneller is. Topsnelheid zo'n zelfde verhaal...
pi_14506633
zowww

* Thermo leeft nog

Vrijdag naar frankfurt geweest voor een feest in u60311 , OMG dat was zo geniaal
Het ging door tot half 12 in de ochtend, vette lokatie niet te doen, oud metrostation underground dus gewoon. Je zit midden in het centrum en niemand die er iets van merkt dat er 2000 duitsers en een paar idiote hollanders helemaal los gaan
Zwaaaar ideaal die lokatie!

* Thermo gaat bij oud en nieuw waarschijnlijk weer

Wel geflitst op de heenweg zucht, je mag neit in heel duitsland echt hard rijden

_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_14506802
quote:
Op zondag 9 november 2003 18:39 schreef Thermo het volgende:
zowww

* Thermo leeft nog

Vrijdag naar frankfurt geweest voor een feest in u60311 , OMG dat was zo geniaal
Het ging door tot half 12 in de ochtend, vette lokatie niet te doen, oud metrostation underground dus gewoon. Je zit midden in het centrum en niemand die er iets van merkt dat er 2000 duitsers en een paar idiote hollanders helemaal los gaan
Zwaaaar ideaal die lokatie!

* Thermo gaat bij oud en nieuw waarschijnlijk weer

Wel geflitst op de heenweg zucht, je mag neit in heel duitsland echt hard rijden

techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno techno
gelijk hedde, kapot gade
pi_14507254
quote:
Op zondag 9 november 2003 17:56 schreef Sjoewe het volgende:
Tof man!

Specs van de set?

euh een yamaha reciever: RX V740RDS

he industry?s best surround sound performance with a wide range of programme choices and convenient functions.

High power 6-channel discrete amplifier configuration (140W x 6 DIN)
High Current Amplification
Easy setup and operation
On-Screen Display
Compatibility with latest movie sound formats including Dolby Digital EX, Dolby Pro Logic II, DTS-ES Discrete 6.1, and DTS Neo:6
Powerful 32-bit Yamaha LSI (YSS-938) for CINEMA DSP processing
24 surround programmes (44 variations) with SILENT CINEMA and Night Listening mode
5 A/V and 3 audio (including Phono) inputs
Luminescent preset remote control unit with LCD

gewicht: 13kg
tis niet het zwaarste wat er te krijgen valt, maar met hifi kan je zo duur gaan als je zelf zin in hebt. deze klinkt lekker, en heeft gewoon genoeg power

verder een Mordaunt-Short Premiere Speakerset, dus 5 satelieten en een centre speaker

Unlike other compact Sub/Satellite packages that have clearly compromised on drive unit quality, Premiere uses our proprietary CPC? technology and superior seamless metal woofer cones in combination with liquid cooled anodised aluminium dome tweeters.

Model
302
Frequency response (Hz)
100-20k
Sensitivity (dB)
86
Impedance (nominal) (Ohms)
4-8
Power rating (Watts RMS)
15-80
Drivers*
(1) 3.5"/90mm mid/bass
(1) 1"/25mm tweeter
X-Over type
2nd order
Dimensions (hxwxd) (mm) (inches)
180x112x130
7.1x4.4x5.1
Weight (kg) (lbs)
2
4.4
Magnetic sheilding
yes

gewoon erg klein maar fijn zegmaar. echt top geluid uit die dingen, zoek maar naar recenties op internet. verder allemaal high tech technologie verwerkt, en daar kick ik ook wel een beetje op verder is de afwerking van Mordaunt-Short op eenzaam nivoau. de standaards die er onder zitten komen trouwen morgen binnen.

verder als woofer:
The MS907W enhances overall scale and weight with the speed and control to integrate seamlessly into the total experience. Compact enough for any situation, powerful and agile enough to generate prodigious low end via its 100W amp and super efficient long throw woofer.

Model

907W
Frequency response (Hz)

35-150
Sensitivity (dB)

N/A
Impedance (nominal) (Ohms)

N/A
Power rating (Watts RMS)

100 Active
Drivers*

(1) 255mm long throw non-pressed paper cone woofer
X-Over type

Active - variable between 50 - 150Hz
Dimensions (hxwxd) (mm) (inches)

370x370x370
14.8x14.8x14.8
Weight (kg) (lbs)

15
33
Magnetic sheilding

yes

DVD speler:
Yamaha DVD S540
dit is gewoon een middenmoot DVD speler, met een goed loopwerk en een mooi geluid. tis geen super ding, maar t geld wat ik er in totaal voor wou uit trekken was bijna op. voor het geld heeft hij een helder geluid, ook tijdens CD weergave. voor alle mp3 meuk enzo heb ik hem niet gekocht, mijn pc heb ik namelijk ook gewoon op de reciever digitaal aangesloten.

PAL progressive scan DVD Player for Those Who Want High Quality Plus Convenience, with the Ability to Play Many Different Types of Discs.

PAL/NTSC Progressive Scanning
PAL/NTSC Conversion
YUV component output terminal
DVD-Video, SVCD, VCD, JPEG, Audio CD and MP3 (multisession) playback
DVD+RW/+R, DVD-R/-RW and CD-R/RW playback
54MHz/12-bit video D/A conversion for high picture quality
Picture CD playback with display
MP3 navigation display
MP3 fast forward/rewind/special playback
Playback of discs with both JPEG and MP3 tracks.

zondag 9 november 2003 @ 19:27:56 #128
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14507663
ik was vandaag met een kennis effe mee naar een Amerikaan kijken. Helaas stond die niet in de garage. Maar wat denk je dat er voor staat

De volgende auto

Lang leven een mobiel met camera er in

Is dit gaaf ze. Nu kent die kennis van me de eigenaar van die garage. En dus word er gevraagt of deze van hun is. en of er een ritje in zit. Zal wel niet. Maar ik blijf hopen

Ballebek deze staat in een zijstraat achter de fred. Je weet dat sonnen center daar? Als je die straat in rijd en dan eerste of 2de links staat hij. Dacht ik. Maar in 1 van die zijstraten staat hij

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 9 november 2003 @ 19:46:14 #129
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_14508040
ook_gek waar woon je, geef me de adres waar deze staat. Aaaaaaah een R34.
Signature:
Max. 4 regels
  zondag 9 november 2003 @ 19:52:31 #130
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_14508185
Hmm.. geen nummerplaat erop? Vast weer iemand met een importactie bezig

gaaaaaaf

pi_14508291
wat een klootzak, hij mag daar niet eens parkeren, en het is geen GT-R

wel erg vet overigens

zondag 9 november 2003 @ 20:00:33 #132
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14508385
Deze staat in den haag. Achter de fredrik hendriklaan.

Ik heb totaal geen inf over deze auto. Alleen dat hij voor 99% zeker bij een gerage staat waar een kennis van me heel vaak werkt. We denken dat iemand bezich is met een inport. Hij is nog niet gekeurd. Er stond achter op het raam een nummer met een rondje er om heen. Zoals ze dat doen met auto,s die verscheept worden uit het buitenland. De kans dat het dus om een inport gaat is zo goed als zeker.

Ik ga morgen vragen of die kennis er meer info over kan geven. En ik ga ook natuurlijk proberen te kijken of we een rondje kunnen rijden met die auto

Mocht ik meer weten. Dan kom ik er nog op terug.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zondag 9 november 2003 @ 20:02:19 #133
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_14508428
Een echte R34...
  zondag 9 november 2003 @ 20:11:05 #134
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14508655
ik had helaas niet m,n digicam bij me. En ik ben toch altijd te laat. He Ballebek

Oh en wat nog leuker word. Van de week komt die zelfde kennis naar me toe met een Chervrolet met 800PK Daar werkt hij nu aan. Het motor blok is vast gelopen. En de versnellingsbak ligt in puin

Zo dra dat weer werkt. kom hij me ophalen
Van de week ga ik misschien effe kijken als ze aan het werk zijn. Dan komen er natuurlijk foto,s

pi_14508840
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:00 schreef ook_gek het volgende:
Deze staat in den haag. Achter de fredrik hendriklaan.
Oud nieuws jonge man... Ik had hem al een tijdje terug zien staan (je bedoelt op het Frederik Hendrikplein x Beverinkstraat dat ie staat ja...)
Staan wel meer leuke auto's daar

En ik ben eruit; morgen ga ik een S40 2.0d zwart bestellen met alles erop en eraan. Geen zin meer om naar andere auto's te kijken wat het toch net niet helemaal is
Nu jij blij zijn zeker Ook_Gek

Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
  zondag 9 november 2003 @ 20:20:01 #136
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14508926
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:17 schreef Ballebek het volgende:

[..]

Oud nieuws jonge man... Ik had hem al een tijdje terug zien staan (je bedoelt op het Frederik Hendrikplein x Beverinkstraat dat ie staat ja...)
Staan wel meer leuke auto's daar

En ik ben eruit; morgen ga ik een S40 2.0d zwart bestellen met alles erop en eraan. Geen zin meer om naar andere auto's te kijken wat het toch net niet helemaal is
Nu jij blij zijn zeker Ook_Gek

Zeker weten
En waarom deel je dit dan niet met ons Ik heb lekker foto,s en jij lekker niet

Maar het klopt waar jij het zegt
Geil ding he

pi_14509043
Het is dat plaatje achterop met die 6 letters waarom ik er niet van houd...

zondag 9 november 2003 @ 20:34:20 #138
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14509316
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:24 schreef Ballebek het volgende:
Het is dat plaatje achterop met die 6 letters waarom ik er niet van houd...

[afbeelding]

Ik zou hem zelf ook niet willen hebben. Ik vind hem wel erg mooi. Maar het gaat mij meer om de spott Want dit is dus een auto die je zelden tegen komt. Ik zie een Ferrari of een lambo vaker

Zelfs als dat ik een maybach zou tegen komen. Zou ik ook geweldig vinden

Zelfde als die brom mobiel die in scheveningen rond rijd wheheheh je weet wel welke ik bedoel

pi_14509430
Ik ben een keer overhoop gereden door een of andere bijdehandte kneus een paar jaar terug.
Minder geluk had hij toen ik zijn brommobiel een paar nachten later in mijn dronken toestand tegenkwam en deze geheel eigenhandig op zijn kop bij zijn voordeur plaatste

Die goede oude tijd he

zondag 9 november 2003 @ 20:48:12 #140
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14509635
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:40 schreef Ballebek het volgende:
Ik ben een keer overhoop gereden door een of andere bijdehandte kneus een paar jaar terug.
Minder geluk had hij toen ik zijn brommobiel een paar nachten later in mijn dronken toestand tegenkwam en deze geheel eigenhandig op zijn kop bij zijn voordeur plaatste

Die goede oude tijd he

Was dat een witte fiat panda in mijn straat voor mij deur
want dat is een paar jaar gelden gebeurd. Wil me vader om 5 uur naar z,n werk. Ligt er een panda op z,n kop recht voor onze deur. Hij kon er nog net uit
pi_14509892
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Was dat een witte fiat panda in mijn straat voor mij deur
want dat is een paar jaar gelden gebeurd. Wil me vader om 5 uur naar z,n werk. Ligt er een panda op z,n kop recht voor onze deur. Hij kon er nog net uit

zondag 9 november 2003 @ 21:07:01 #142
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14509994
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:00 schreef Ballebek het volgende:

[..]

Is dat een ja of een nee
pi_14510580
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Is dat een ja of een nee

Als jij toen op dezelfde plek woont als waar je nu woont:

NEE

Het was in een andere buurt een paar km verderop en het was ook geen wit object en ook geen auto maar een brommobiel

zondag 9 november 2003 @ 23:15:37 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14513111
ik was in slaap gevallen
Was top gear nog leuk dan. Want ik ben net wakker en heb het dus gemist

En nu ga ik weer maffen. Spreek jullie morgen. Ik ben kapot van het stappen

Ballebek wat een graf tering turk zeg bij die snackbar de vrijheid. Ben ik zaterdag nacht nog effe eten wezen halen. wat is die druk en oh oh oh wat vind hij zich zelf grappig

Jammer dat je hem zo kan uit lullen.
Is het op een gegeven moment stil. Zegt hij. Ja jullie hoeven niet stil te zijn of zo hoor.

Dus ik zeg droog. Ja we komen er toch niet tussen. En jij vind je zelf zo geweldig en oh zo grappig. Dat we je maar laten gaan. Want we willen je geen pijn doen. Hoor je iedereen. OEHHHHHHHHHH

pi_14516229
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:15 schreef ook_gek het volgende:
Ballebek wat een graf tering turk zeg bij die snackbar de vrijheid. Ben ik zaterdag nacht nog effe eten wezen halen. wat is die druk en oh oh oh wat vind hij zich zelf grappig
Ga dan ook naar de Rog, het Vispaleis of de Smurf
  maandag 10 november 2003 @ 08:47:21 #146
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_14516521
goedemorgen mensen

lekker weekend gehad?

maandag 10 november 2003 @ 09:04:27 #147
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14516692
quote:
Op maandag 10 november 2003 08:04 schreef Ballebek het volgende:

[..]

Ga dan ook naar de Rog, het Vispaleis of de Smurf

Die zijn niet open om 5 uur in de ochtend
pi_14517050
Mogguh jongens
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
  maandag 10 november 2003 @ 11:01:42 #149
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
  maandag 10 november 2003 @ 11:39:50 #150
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14519870
Ik ben dooood
Ik al bijna om van de slaap

Heb het hele weekend heel weinig geslapen
Morgen naar de tanden dokter voor de vulling er in te laten zetten
Zal me wel weer bakken met geld gaan kosten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')