Veel mensen zullen Electric Six kennen van de nummers Danger, High voltage en Gay bar. Goede muziek en geweldige clips!
De band bestaat uit:
Disco (basgitaar)
M. (drums).
Surge Joebot (gitaar).
The Rock-n-Roll indian (gitaar).
Dick Valentine (zang).
De cd van deze band heet Fire. Op deze cd staan nog meer leuke nummers, waaronder ook Dance Commander waarvan onlangs ook een clip verschenen is. De cover van de cd:
Meer info kun je vinden op de website en in dit topic, misschien.
Ik vind het in ieder geval een geweldige cd. Ik baal flink dat ik ze op Lowlands gemist heb, maar het was (na wijzigingen in het programma) tegelijk met Nightwish. Ik ben dus bij Nightwish gebleven en heb ze niet gezien.
De clips zijn idd ook allemaal lachen, die van Dance Commander stelt helemaal niet veel voor, maar door hoe het gebracht word is 't gewoon geinig.
quote:Hij is inderdaad kort. Ik heb 'm nog niet gekocht, maar een vriend van me heeft de cd hier laten liggen vorige week. Dat mag vaker gebeuren.
Op vrijdag 7 november 2003 13:58 schreef Punica het volgende:
Ik heb de cd ook, vind alle nummers wel cool eigenlijk, alleen hij duurt maar 37 minuten, dat vind ik een beetje te kort, daarom heb ik 'm op internet 'gekocht'.
quote:Inderdaad. Ze zijn gewoon cool. Simpel en cool. Dat bewijst maar weer dat je niet enkele 10-duizenden dollars/euro's hoeft uit te geven aan een clip.
De clips zijn idd ook allemaal lachen, die van Dance Commander stelt helemaal niet veel voor, maar door hoe het gebracht word is 't gewoon geinig.
Naked pictures, of your mother!
-solo!-
quote:en op Lowlands
Op vrijdag 7 november 2003 16:22 schreef superheist het volgende:
waren geweldig op pukkelpop!
en 37 minuten is een perfecte lengte voor een cd
echt vetkoeltegekgaafperfect bandje
[semi-geile modus]
you can trip on myyyyyyy synthesizer....
[/semi-geile modus]
Gaan we kijken !!
quote:can't help it, must obey the dance commander
Op vrijdag 7 november 2003 21:48 schreef Dance-Commander het volgende:
Electric six, hmmm
matige band!
quote:ja was super,
Op vrijdag 7 november 2003 21:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
op LL2003 roeleerden ze zeker!
gaybar op repeat is ook wel een vage gewaarwording door die pauze in het midden lijkt het gewoon of het zo hoort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |