abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14460959
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:00 schreef punkchic het volgende:

[..]

Hallo ik had 5 uur gedaan met de trein over een reis van 1 1/2 uur omdat er een ongeluk was gebeurd bij de trein in Breda!

Openbaar is niet geweldig inderdaad... Maar in Nederland kan niemand zeuren dat je ergens niet kan komen omdat je geen vervoer heb.

Maar weer ontopic...Muse is te goed om het over OV te gaan hebben hier

Ik vond Endlessly best mooi maar haalde het niet bij Sing for the absolution.... Rustig maar zo mooi

Leuker kunnen we het niet maken.....
pi_14461008
Ik vond Space Dementia gisteren echt het beste nummer
Komt tijd, komt Grolsch Drinkontbijt
pi_14461161
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:10 schreef Revol het volgende:
Sing for the absolution
Kippenvel was dat!
Maar zo rustig is het toch niet. Vooral de refreinen vind ik daarvan erg goed. En dan dat laatste stukje. .

Oh, en wij stonden nog naast Sjors van GTST .

pi_14463719
ik vond bliss gister het beste, maar dat is zowieso mn favo muse nummer
  vrijdag 7 november 2003 @ 17:29:14 #30
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_14464957
Ik ben echt extreem uit mn dak gegaan gisteren. Ik stond bijna vooraan (stonden 3 Sjaken voor me). En dan over 2 weken ook nog naar Radiohead.

Ik vond het beste nummer Space Dementia, toen was er echt veel sfeer ineens en op het einde werd ik helemaal gek toen met die balonnen en die confetti. Ziek concert, echt waar. Moet nog maar zien of Radiohead dat kan overtreffen, want de lat ligt hoog.

pi_14465356
Die nummers van Absolution zijn live trouwens gaver dan ik had verwacht. Af een toe een rustig nummer was trouwens wel mooi om even op adem te komen. Damn, kan niet wachten tot het volgende Muse concert
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14465863
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 17:46 schreef spacemangraig het volgende:
Die nummers van Absolution zijn live trouwens gaver dan ik had verwacht. Af een toe een rustig nummer was trouwens wel mooi om even op adem te komen. Damn, kan niet wachten tot het volgende Muse concert
vond je? Die oude nummers knalde veel meer (sunburn, plug in baby, bliss, Citizen Erased)
  vrijdag 7 november 2003 @ 18:19:46 #33
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_14466170
Vanavond in Brussel dacht ik? Paar vrienden van me zijn er heen.. zal het wel horen. Vind Muse niet zo verschrikkelijk goed maar wel aardig om naar te luisteren.

Volgens mij zijn die gasten behoorlijk arrogant of heb ik het nu mis?

pi_14466177
het was echt super vet, hele mooie show! Volgende keer meteen weer een kaartje kopen.
That's The Way Things Go
pi_14466291
Het was leuk!
Ik was er rond kwart over 5 met 3 anderen en ik had eigenlijk wel zin om even te roepen buiten; FOKKERS AANWEZIG?? Maar ik heb me ingehouden.
Ik stond tweede rij aan de linkerkant, iets voorbij Matthew's microfoon, voor wat stomme huppelkutjes die helemaal verontwaardigd waren dat er geduwd werd. Goh? Je meent t?? Even t shirt gekocht (rode girlie ) en ging helemaal uit m'n dak!
(wat ik verder aanhad, voor t geval mensen mijn kop hebben kunnen herinneren; zwarte hoodie--trui met capuchon dus-- met achterop Albion goes York 2002, bruine ribtas, roze sportschoenen).
Het meisje naast me porde op een gegeven moment haar elleboog in m'n heup, net op dat bot, dus dat is helemaal blauw en ik vraag me af hoe haat elleboog er dan wel niet uitziet...
Tap tap tap
pi_14466386
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Het was leuk!
Ik was er rond kwart over 5 met 3 anderen en ik had eigenlijk wel zin om even te roepen buiten; FOKKERS AANWEZIG?? Maar ik heb me ingehouden.
Ik stond tweede rij aan de linkerkant, iets voorbij Matthew's microfoon, voor wat stomme huppelkutjes die helemaal verontwaardigd waren dat er geduwd werd. Goh? Je meent t?? Even t shirt gekocht (rode girlie ) en ging helemaal uit m'n dak!
(wat ik verder aanhad, voor t geval mensen mijn kop hebben kunnen herinneren; zwarte hoodie--trui met capuchon dus-- met achterop Albion goes York 2002, bruine ribtas, roze sportschoenen).
Het meisje naast me porde op een gegeven moment haar elleboog in m'n heup, net op dat bot, dus dat is helemaal blauw en ik vraag me af hoe haat elleboog er dan wel niet uitziet...
Ja...ik heb je wel eens gezien, geloof ik!!
Blij dat je t leuk hebt gehad
Me fail English? That's un-possible!
pi_14466499
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 18:30 schreef Wiggum het volgende:

[..]

Ja...ik heb je wel eens gezien, geloof ik!!
Blij dat je t leuk hebt gehad

duh!

enne uit vorige topic over muse:

quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:32 schreef Molletje het volgende:
Was wel mooi.. metro helemaal propvol.. echt op het nippertje laatste trein naar Utrecht gehaald en vanaf daar weer net op tijd naar Ede
argh heb jij de trein naar Ede gehaald? HOE??
Tap tap tap
  vrijdag 7 november 2003 @ 18:40:26 #38
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14466601
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:11 schreef Marnix_Karssenberg het volgende:
Ik vond Space Dementia gisteren echt het beste nummer
die was echt waanzinnig, zeker met die schermen erachter! MUSE
pi_14466680
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 18:06 schreef Echoes het volgende:

[..]

vond je? Die oude nummers knalde veel meer (sunburn, plug in baby, bliss, Citizen Erased)

Jah tuurlijk er gaat niets boven de oude nummers (Bliss, New Born, Plug in baby enz.) maaruh ik vond de nummers die ik van Absolution niet zo geweldig vind, live wel erg goed. . Zoals bijv. Time is running out, Stockholm Syndrome en Butterflies & Hurricanes. Dat wilde ik ff kwijt!
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14467079
Alles knalde, juist die afwisseling tussen oud en nieuw was cool. Iemand mij nog gezien? Had een Dream Theater-shirt aan (Scenes From a Memory)
Komt tijd, komt Grolsch Drinkontbijt
pi_14467758
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 19:01 schreef Marnix_Karssenberg het volgende:
Alles knalde, juist die afwisseling tussen oud en nieuw was cool. Iemand mij nog gezien? Had een Dream Theater-shirt aan (Scenes From a Memory)
Lang haar?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_14468818
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 18:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

duh!

enne uit vorige topic over muse:
[..]

argh heb jij de trein naar Ede gehaald? HOE??

Nou eerst die in Rotterdam gehaald.. nog vrij makkelijk (2 minuten speling of zo) @ 23:37.
Die kuttrein ging echter op de weg naar Utrecht steeds pauze houden of zo.. toen om iets van 00:23 @ Utrecht en de laatste trein zou om 00:20 gaan. Gelukkig stond die trein nog stil toen we uitstapten, en konden we toch nog mee
  vrijdag 7 november 2003 @ 20:32:04 #43
29838 DaQuppah
Official Flux member
pi_14469308
1woord voor het concert van gister!

SUPERRRRRVETT!!!!!!

MUSE

Ik ben toevallig echt niet verantwoordelijk voor m'n eigen uitspraken hoor! www.fluxtexel.com
  vrijdag 7 november 2003 @ 21:59:47 #45
39128 S_
Shame on you
pi_14471169
Nou je hebt mensen zoals ik die uit een heel kein dorpje komen, waar 's avonds na kwart voor twaalf geen bus meer naar toe gaat.

Ben gister maar naar Leiden wezen fietsen (15km)

pi_14472263
quote:
Afgelopen donderdag speelde Muse voor een uitverkocht Ahoy' in Rotterdam. Dit concert is opgenomen door 3FM en hoor je op 14 november tussen 22:00 en 23:00 uur bij 3FM Live. Foto''s van het concert staan in het 3FM fotolog.
Of is dit oud nieuws?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 7 november 2003 @ 23:21:25 #47
64460 Remmy
Digital creative
pi_14472843
Op MuscleMuse.com is ook te lezen dat het concert vanavond op Mtv zou worden uitgezonden om 24:00.
Ben benieuwd!

Grtz,
Remmy

Digital creative @ SuperBold
http://superbold.nl
  vrijdag 7 november 2003 @ 23:25:15 #48
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_14472901
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 23:21 schreef Remmy het volgende:
Op MuscleMuse.com is ook te lezen dat het concert vanavond op Mtv zou worden uitgezonden om 24:00.
Ben benieuwd!

Grtz,
Remmy

*checkt
Het staat ook op mtv.nl

*videoband in de videorecorder stopt

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  zaterdag 8 november 2003 @ 00:10:20 #49
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_14473900
Gaan ze "Destiny's Child live" uitzenden...

Shit-ass mo-fo's @ MTV
Zet dan NIET in je programmering dat je Muse gaat uitzenden...

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  zaterdag 8 november 2003 @ 00:18:02 #50
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14474077
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 00:10 schreef Sjaakman het volgende:
Gaan ze "Destiny's Child live" uitzenden...

Shit-ass mo-fo's @ MTV
Zet dan NIET in je programmering dat je Muse gaat uitzenden...

MTV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')