quote:Openbaar is niet geweldig inderdaad... Maar in Nederland kan niemand zeuren dat je ergens niet kan komen omdat je geen vervoer heb.
Op vrijdag 7 november 2003 15:00 schreef punkchic het volgende:[..]
Hallo ik had 5 uur gedaan met de trein over een reis van 1 1/2 uur omdat er een ongeluk was gebeurd bij de trein in Breda!
Maar weer ontopic...Muse is te goed om het over OV te gaan hebben hier ![]()
Ik vond Endlessly best mooi maar haalde het niet bij Sing for the absolution.... Rustig maar zo mooi
quote:Kippenvel was dat!
Op vrijdag 7 november 2003 15:10 schreef Revol het volgende:
Sing for the absolution
Oh, en wij stonden nog naast Sjors van GTST
.
Ik vond het beste nummer Space Dementia, toen was er echt veel sfeer ineens en op het einde werd ik helemaal gek toen met die balonnen en die confetti. Ziek concert, echt waar. Moet nog maar zien of Radiohead dat kan overtreffen, want de lat ligt hoog.
quote:vond je? Die oude nummers knalde veel meer (sunburn, plug in baby, bliss, Citizen Erased)
Op vrijdag 7 november 2003 17:46 schreef spacemangraig het volgende:
Die nummers van Absolution zijn live trouwens gaver dan ik had verwacht. Af een toe een rustig nummer was trouwens wel mooi om even op adem te komen. Damn, kan niet wachten tot het volgende Muse concert
Volgens mij zijn die gasten behoorlijk arrogant of heb ik het nu mis?
quote:Ja...ik heb je wel eens gezien, geloof ik!!
Op vrijdag 7 november 2003 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Het was leuk!
Ik was er rond kwart over 5 met 3 anderen en ik had eigenlijk wel zin om even te roepen buiten; FOKKERS AANWEZIG?? Maar ik heb me ingehouden.
Ik stond tweede rij aan de linkerkant, iets voorbij Matthew's microfoon, voor wat stomme huppelkutjes die helemaal verontwaardigd waren dat er geduwd werd. Goh? Je meent t?? Even t shirt gekocht (rode girlie) en ging helemaal uit m'n dak!
(wat ik verder aanhad, voor t geval mensen mijn kop hebben kunnen herinneren; zwarte hoodie--trui met capuchon dus-- met achterop Albion goes York 2002, bruine ribtas, roze sportschoenen).
Het meisje naast me porde op een gegeven moment haar elleboog in m'n heup, net op dat bot, dus dat is helemaal blauw en ik vraag me af hoe haat elleboog er dan wel niet uitziet...
quote:duh!
Op vrijdag 7 november 2003 18:30 schreef Wiggum het volgende:[..]
Ja...ik heb je wel eens gezien, geloof ik!!
Blij dat je t leuk hebt gehad
enne uit vorige topic over muse:
quote:argh heb jij de trein naar Ede gehaald? HOE??
Op vrijdag 7 november 2003 11:32 schreef Molletje het volgende:
Was wel mooi.. metro helemaal propvol.. echt op het nippertje laatste trein naar Utrecht gehaald en vanaf daar weer net op tijd naar Ede
quote:die was echt waanzinnig, zeker met die schermen erachter!
Op vrijdag 7 november 2003 15:11 schreef Marnix_Karssenberg het volgende:
Ik vond Space Dementia gisteren echt het beste nummer
quote:Jah tuurlijk er gaat niets boven de oude nummers (Bliss, New Born, Plug in baby enz.) maaruh ik vond de nummers die ik van Absolution niet zo geweldig vind, live wel erg goed. . Zoals bijv. Time is running out, Stockholm Syndrome en Butterflies & Hurricanes. Dat wilde ik ff kwijt!
Op vrijdag 7 november 2003 18:06 schreef Echoes het volgende:[..]
vond je? Die oude nummers knalde veel meer (sunburn, plug in baby, bliss, Citizen Erased)
quote:Lang haar?
Op vrijdag 7 november 2003 19:01 schreef Marnix_Karssenberg het volgende:
Alles knalde, juist die afwisseling tussen oud en nieuw was cool. Iemand mij nog gezien?Had een Dream Theater-shirt aan (Scenes From a Memory)
quote:Nou eerst die in Rotterdam gehaald.. nog vrij makkelijk (2 minuten speling of zo) @ 23:37.
Op vrijdag 7 november 2003 18:36 schreef CherryLips het volgende:[..]
duh!
enne uit vorige topic over muse:
[..]argh heb jij de trein naar Ede gehaald? HOE??
SUPERRRRRVETT!!!!!!
MUSE
Ben gister maar naar Leiden wezen fietsen (15km)
quote:Of is dit oud nieuws?
Afgelopen donderdag speelde Muse voor een uitverkocht Ahoy' in Rotterdam. Dit concert is opgenomen door 3FM en hoor je op 14 november tussen 22:00 en 23:00 uur bij 3FM Live. Foto''s van het concert staan in het 3FM fotolog.
Grtz,
Remmy
quote:*checkt
Op vrijdag 7 november 2003 23:21 schreef Remmy het volgende:
Op MuscleMuse.com is ook te lezen dat het concert vanavond op Mtv zou worden uitgezonden om 24:00.
Ben benieuwd!Grtz,
Remmy
*videoband in de videorecorder stopt
Shit-ass mo-fo's @ MTV ![]()
Zet dan NIET in je programmering dat je Muse gaat uitzenden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |