Just in: Several (Dozens) loud Explosions heard in Central Bagdad..
updates follows
quote:Have we seen else ?
Op woensdag 12 november 2003 19:42 schreef Frutsel het volgende:
ow...ut zijn de Amerikanen die bombs gooien...
quote:mooi he
Op woensdag 12 november 2003 19:45 schreef Strijder het volgende:[..]
Have we seen else ?
quote:Wat ? ( Die Amerikaanse bommen of die Amerikaanse stompzinnigheid ? )
Op woensdag 12 november 2003 19:47 schreef Frutsel het volgende:[..]
mooi he
quote:De Amerikanen willen niet slagen volgens mij.
BAGHDAD, Iraq (CNN)U.S. forces launched operations Wednesday in southern Baghdad - A CNN crew in the city heard dozens of explosions that persisted for at least a half hour.
quote:ik dacht aan "gaan we weer"
Op woensdag 12 november 2003 20:49 schreef NorthernStar het volgende:
Verder weet ik ook niet meer wat er nog over te zeggen is.
quote:Kijk, ze moeten natuurlijk de vijandige strijders uitschakelen, dat is logisch. Het is alleen de vraag of de manier die ze nu volgen de goede is. De CIA denkt van niet, ik denk "van niet" met ze mee.
Op woensdag 12 november 2003 20:49 schreef NorthernStar het volgende:[..]
De Amerikanen willen niet slagen volgens mij.
Verder weet ik ook niet meer wat er nog over te zeggen is.
quote:Van CNN
BAGHDAD, Iraq (CNN)
U.S. forces launched two attacks on Iraqi insurgents late Wednesday, military officials said, hours after a bombing that killed at least 25 people at the Italian military police headquarters in Nasiriya.One attack occurred in western Baghdad and another in the southern part of the city, said Capt. David Gercken, a spokesman for the U.S. Army's 1st Armored Division.
The attack in the western part of the Iraqi capital targeted guerrillas who had launched mortar shells at U.S. troops, Gercken said.
Je zou een boek over de propaganda van CNN kunnen schrijven (zal er vast wel zijn)...
Hele berichtgeving is
"Wij deden een bomaanval omdat zij waren begonne"
quote:Juist!
Op woensdag 12 november 2003 23:33 schreef schatje het volgende:
CNN is in Israël van de kabel gegooid en vervangen door Fox News, dus valt die objectiviteit idd wel mee.
...en de reden brak aan, allen sprongen zij in de lucht en bekwaamden zich plots in de kunst van de liefde, oh, zo sprak de leidster, ge zijt als de mijne...
quote:dat heeft het gevolg dat als het hier ooit komt het ook goed komt. Die strategie heeft de VS 50 jaar lopen spelen en daarvoor krijgen ze nu de afrekening.
Op woensdag 12 november 2003 14:38 schreef CeeJee het volgende:[..]
Ik voel me persoonlijk een stuk veiliger nu de strijd zich verplaatst heeft naar de landen waar de terroristen vandaan komen.
quote:Ze kunnen daarom nog wel alletwee aan de verkeerde kant van 'objectiviteit' zitten.
CNN is in Israël van de kabel gegooid en vervangen door Fox News, dus valt die objectiviteit idd wel mee.
quote:Goh, vreemd. Fox News is Amerika's meest populistische nieuwszender die vierkant achter Bush en Israel staat, beheert door de Republikeinen en een tandje erger dan CNN, dus waar heb je het over.
quote:Moeite met lezen Motown??
Op donderdag 13 november 2003 03:11 schreef k_a_k het volgende:[..]
Goh, vreemd. Fox News is Amerika's meest populistische nieuwszender die vierkant achter Bush en Israel staat, beheert door de Republikeinen en een tandje erger dan CNN, dus waar heb je het over.
Lees eerst goed de poster van tvlxd en dan die van mij.
En ja, ik weet wat voor zender Fox News is, kan die zender namelijk ontvangen.
quote:Jij snapt het ook niet.
Op donderdag 13 november 2003 02:01 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ze kunnen daarom nog wel alletwee aan de verkeerde kant van 'objectiviteit' zitten.
De één is gewoon wat minder erg, dan de andere.
Maar ik zou Israël niet als maatstaf nemen
quote:Jij wel gelukkig.
Op donderdag 13 november 2003 11:04 schreef schatje het volgende:[..]
Jij snapt het ook niet.
quote:Toevallig wel ja
Op donderdag 13 november 2003 11:39 schreef Nyrem het volgende:[..]
Jij wel gelukkig.
quote:een beeetje off topic maar idd CNN vind ik in dit conflict redelijk objectief met hun interviews bijvoorbeeld
loosers
quote:Je denkt dat je iets snapt, in werkelijkheid kom je nog niet eens in de buurt van waar het om draait, om het nog maar niet te hebben over je schizo-kwaliteiten om mij steeds voor een ander aan te zien. Wellicht dat die Motown dat even kan bevestigen.
Op donderdag 13 november 2003 11:48 schreef schatje het volgende:[..]
Toevallig wel ja
![]()
.
Ontopic :
Frankrijk pusht voor versnelde overdracht macht, en Japan stelt troependeelname in Irak uit door onveiligheid.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3267723.stm
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/asia-pacific/3266215.stm
quote:Je mag niet een oorlog beginnen. Die afspraak is geschonden.
Op donderdag 13 november 2003 20:55 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
welke regels volgens jou? er waren geen afspraken gemaakt welke amerika brak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |