abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2003 @ 12:47:32 #251
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_15057497
cool, ik moet ook maar eens wat boardfilmpjes gaan checken

ik vroeg me trouwens af, is het een beetje te doen om zelf een (simpele) print op je board te verven? ik heb nl een heel simpel goed logo, dat ik heeeeeeeeel graag op mijn board wil. (logo is rood/zwart, en board is zwart, dus hoef alleen het rood erbij te doen).

I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
  maandag 1 december 2003 @ 13:01:27 #252
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15057833
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:47 schreef DarkChylde het volgende:

ik vroeg me trouwens af, is het een beetje te doen om zelf een (simpele) print op je board te verven? ik heb nl een heel simpel goed logo, dat ik heeeeeeeeel graag op mijn board wil. (logo is rood/zwart, en board is zwart, dus hoef alleen het rood erbij te doen).

Niet aan de onderkant van je board verven

Er heeft in dit topic of in het vorig een verhaal gestaan over het aanpassen van prints. Burton schijnt daar zelfs kits voor te leveren. Ik weet niet meer wie degene was wie hier verstand van had? Iemand?

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 1 december 2003 @ 13:07:42 #253
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15057990
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:47 schreef DarkChylde het volgende:

De vraag kan trouwens beter meegenomen worden naar deel 5:
[Centraal] Snowboard Topic deel 5
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 1 december 2003 @ 13:08:03 #254
72282 360sjors
King of the Hill
pi_15057999
quote:
Op maandag 1 december 2003 13:01 schreef XL het volgende:

[..]

Niet aan de onderkant van je board verven

Er heeft in dit topic of in het vorig een verhaal gestaan over het aanpassen van prints. Burton schijnt daar zelfs kits voor te leveren. Ik weet niet meer wie degene was wie hier verstand van had? Iemand?

Ik heb hier idd al eens wat over gepost, ik ga eind december / begin januari mijn eigen board onder handen nemen.. Zal zo even posten hoe ik dat aan ga pakken
  maandag 1 december 2003 @ 13:09:54 #255
72282 360sjors
King of the Hill
pi_15058039
quote:
Op maandag 1 december 2003 13:08 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Ik heb hier idd al eens wat over gepost, ik ga eind december / begin januari mijn eigen board onder handen nemen.. Zal zo even posten hoe ik dat aan ga pakken

Dat doe ik trouwens in het nieuwe topic, anders staat het ook alleen maar onderaan een gesloten topic waar niemand meer naar kijkt...
  maandag 1 december 2003 @ 13:12:16 #256
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15058093
quote:
Op maandag 1 december 2003 13:09 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Dat doe ik trouwens in het nieuwe topic, anders staat het ook alleen maar onderaan een gesloten topic waar niemand meer naar kijkt...

Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')