*Frans constateert dat het best wel krap zit in een vliegtuig.
*Frans vindt het best warm in spanje.
*Frans is geweldig blij met zijn spaanse blouse voor maar ¤10
*Frans vindt het toch wel moeilijk om duidelijk te maken dat hij een korte broek wil kopen.
*Frans gniffelt en verkneukeld zich als hij zijn gezin besluipt.
*mariska gelooft voor geen meter dat Frans in 1 keer goed is gereden
*Frans hoort met schrik in zijn hart wat Mariska allemaal gekocht heeft aan speelgoed. ( geweldig shot van Frans die speelgoed aan het opruimen is. )
*Mariska heeft drie paar laarzen gekocht, frans is zielig als hij maar 1 blouse krijgt.
*De oudste paaldanseres van spanje komt een demonstratie geven aan Frans op het strand.
*dan volgt de onvergetelijke, al genoemde satehsaus quote....geweldig
*Frans laat zich uitvoerig informeren in de bouwput Ahoy
*wat staat er trouwens een geweldige porseleinen mand op Frans zijn eettafel.
*Een zaaltje is afgehuurd voor het verjaarsfeestje van jan.
*natuurlijk is een Bauer verjaardag niet compleet met het enige echte "Bauersaladebuffet"
quote:Heerlijk!
Op donderdag 6 november 2003 22:58 schreef k_man het volgende:
"Raar hè, dat ze hier geen satésaus kennen..."
quote:Serieus?
Op vrijdag 7 november 2003 15:12 schreef Demol het volgende:
maar de laatste aflevering word wel een knaller van anderhalf uur
quote:Ja mooi was dat! En dan lunchen in zo'n tentje met plastic stoelen en zo'n kaart met plaatjes
Op vrijdag 7 november 2003 10:19 schreef Copycat het volgende:
Frans is in mijn ogen de ultieme belichaming van De Hoeksteen van de Nederlandse Samenleving.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Niet met je hoofd boven het maaiveld uitsteken (gewoon economy vliegen, práchtig (...) overhemd kopen voor 10 euro).
quote:Ben jij je nu, net als ik, ook al zo aan het verheugen op anderhalf uur Fransje???
Op vrijdag 7 november 2003 15:14 schreef static het volgende:[..]
Serieus?
Heerlijk rijmschema trouwens...
Los
Kos (hoewel Biesbos ook heel goed zou passen!)
quote:Ja, ik heb ergens gelezen dat de laatste aflevering van De Bauers een special wordt van anderhalf uur
Op vrijdag 7 november 2003 15:14 schreef static het volgende:[..]
Serieus?
Pakweg een jaar geleden moest ik niks van dat soort muziek hebben, maar nu draai ik steevast Henk/Grad Damen en Frans Bauer in de wagen!
-edit- en om even ontopic te blijven: ook zijn reallife-soap is natuurlijk geweldig!
De uitreiking van de EMA's (European MTV Music Awards) donderdagavond kon weinigen boeien, naar de uitzending keken slechts 59.000 mensen. Er was naast De Bauers overigens geen enkel ander tv-programma dat meer dan 2 miljoen kijkers had die dag.
Bron: Teletekst
"Zeg ehh, dat doen we niet meer, hè...tien dagen van huis!"
quote:Ja, de herhaling tenminste.
Op zaterdag 8 november 2003 11:06 schreef Georges het volgende:
Ik mis het iedere keer, het is dus morgenavond weer?
quote:Ik heb deze titel ook speciaal voor Static
Op zaterdag 8 november 2003 11:45 schreef APK het volgende:
Nog een keertje voor static dan maar.....
quote:
Frans Bauer keert terug naar z'n roots.Frans Bauer keert vanavond terug naar zijn beginjaren. Hij wordt daarmee geconfronteerd in de SBS6-show All You Need is Love. Robert ten Brink bezoekt hem in de eerste aflevering van een nieuwe serie. Hij confronteert Bauer met de beruchte beelden uit de allereerste All You Need is Love van 13 jaar geleden!
Die show zette AYNIL direct op de kaart. Iedereen weet nog wel hoe de toen nog onbekende Bauer moest kiezen uit twee stapelverliefde vrouwelijke fans. De reactie van beide dames was uiterst vermakelijk en zorgde voor historische televisiebeelden. Hoe het met Bauer is verlopen, weten we. Maar hoe is het toch met die dames? Vanavond vanaf 21.00 uur op 6.
quote:Nee, een volledige herhaling. 18:55, RTL4.
Op zondag 9 november 2003 18:35 schreef Georges het volgende:
Die uitzending van vanavond, is dat een compilatie of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |