abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14525458
GVD Klote MOM1

niet gehaald een 5

misschien toch wat gaan doen om die tentamens gewoon te halen

pi_14525469
Waar de fuck was die kantine?!
Heb de hele 4de en 5de verdieping uitgekampt, maar meer dan 'n klein Thaliahok heb ik niet gezien

Overigens gaan wij morgen met ons 'team' om 1 uur trainen, dus als jullie dan 'n oefenpotje willen spelen, en tijd hebben, graag

Edit: was de eerste verdieping dus Misschien nog maar eens 'n cursusje begrijpend lezen overwegen

pi_14525631
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:54 schreef SG_Tannus het volgende:
GVD Klote MOM1

niet gehaald een 5

misschien toch wat gaan doen om die tentamens gewoon te halen

super kut joh! ik heb een 6 gelukkig...eerste gehaalde tentamen..
Strawberry Flavour..
  maandag 10 november 2003 @ 15:17:44 #179
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_14526063
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:54 schreef DonStefano het volgende:
Waar de fuck was die kantine?!
Heb de hele 4de en 5de verdieping uitgekampt, maar meer dan 'n klein Thaliahok heb ik niet gezien

Overigens gaan wij morgen met ons 'team' om 1 uur trainen, dus als jullie dan 'n oefenpotje willen spelen, en tijd hebben, graag

Edit: was de eerste verdieping dus Misschien nog maar eens 'n cursusje begrijpend lezen overwegen

haha n00b .
pi_14526255
hehe...tsjah

maja, i'll be back

pi_14526263
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:17 schreef Fliepke het volgende:

[..]

haha n00b .

ik ben ook een n00b, we gingen een groepsopdracht maken vanmiddag, en we konden geen plek vinden waar we konden zitten én praten, afgezien van de refter en rechten-restaurant. Toen zijn we maar buiten op een bankje gaan zitten .
Strawberry Flavour..
pi_14526313
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:24 schreef -moi- het volgende:

[..]

ik ben ook een n00b, we gingen een groepsopdracht maken vanmiddag, en we konden geen plek vinden waar we konden zitten én praten, afgezien van de refter en rechten-restaurant. Toen zijn we maar buiten op een bankje gaan zitten .

CC kan ook

wij hebben wel een plek gevonden om te praten ... de refter

pi_14526357
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:25 schreef SG_Tannus het volgende:

[..]

CC kan ook

wij hebben wel een plek gevonden om te praten ... de refter

waar kan je zitten in CC?

Ja wij wilden ook naar de refter, maar t was echt superdruk... en ik had net zo'n zin in een broodje kroket .

Strawberry Flavour..
pi_14528117
ja dan had je dat moeten zeggen want ik had wel wat gehaald jad ik het mee kunnen nemen. Niet dat ik je gezien heb

ach ik zie je morgen wel bij het avond college hoe verzinnen ze het...

pi_14528279
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:24 schreef SG_Tannus het volgende:
ja dan had je dat moeten zeggen want ik had wel wat gehaald jad ik het mee kunnen nemen. Niet dat ik je gezien heb

ach ik zie je morgen wel bij het avond college hoe verzinnen ze het...

ow sjit! dat is morgenavond hè.... was het weer vergeten.... ik heb geen zihinnn.....

edit: hè.... is dat college van MOM? Ik heb dat college namelijk op de 13e staan...donderdag.. AP gaat dan niet door, MOM dus ook niet?

En nou moet ik morgen 3x naar de uni gaan 's ochtends voor MOM, 's middags referaat bespreking, en 's avonds MOM hoorcollege... en tussendoor ook nog eens een griepprik halen . aargh

[Dit bericht is gewijzigd door -moi- op 10-11-2003 16:32]

Strawberry Flavour..
pi_14528512
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:30 schreef -moi- het volgende:

[..]

ow sjit! dat is morgenavond hè.... was het weer vergeten.... ik heb geen zihinnn.....

edit: hè.... is dat college van MOM? Ik heb dat college namelijk op de 13e staan...donderdag.. AP gaat dan niet door, MOM dus ook niet?

En nou moet ik morgen 3x naar de uni gaan 's ochtends voor MOM, 's middags referaat bespreking, en 's avonds MOM hoorcollege... en tussendoor ook nog eens een griepprik halen . aargh

als het goed is heb je nou morgenavond college en donderdag werkcollege.

Het hoorcollege wat stond op donderdag de 13e (tenminste dat stond op het rooster dat op BB stond) gaat NIET door

(had er ook nog een bij moeten komen )

en ik heb ook geen zin morgen en al helemaal omdat het geen zin heeft om morgen tussendoor naar huis te gaan (tenminste voor mij)

pi_14528644
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:38 schreef SG_Tannus het volgende:

[..]

als het goed is heb je nou morgenavond college en donderdag werkcollege.

Het hoorcollege wat stond op donderdag de 13e (tenminste dat stond op het rooster dat op BB stond) gaat NIET door

(had er ook nog een bij moeten komen )

en ik heb ook geen zin morgen en al helemaal omdat het geen zin heeft om morgen tussendoor naar huis te gaan (tenminste voor mij)

Ik had begrepen dat één werkgroep MOM niet door zou gaan in de week van het tweede hoorcollege. Dus ik hoop dat MOM donderdag niet doorgaat, dan hebben we vrij!

Ik ga wel naar huis tussendoor, maar het heeft idd niet veel zin... kga nu maar even die toetsopdracht maken voor MOM .

Strawberry Flavour..
pi_14529113
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:43 schreef -moi- het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat één werkgroep MOM niet door zou gaan in de week van het tweede hoorcollege. Dus ik hoop dat MOM donderdag niet doorgaat, dan hebben we vrij!

Ik ga wel naar huis tussendoor, maar het heeft idd niet veel zin... kga nu maar even die toetsopdracht maken voor MOM .

ik ben bezig maar schiet niet op...
pi_14529116
Avondcollege? Wat is dat voor een flauwekul . Gelukkig heb ik dat nog nooit gehad .

Maar ik ga snel koken, het gaat nog wel even duren, en ik heb al honger .

pi_14530115
Ik ga ook zo maar eens m'n frustraties wegeten

Vandaag errug geslaagde dag gehad: beetje doelloos rondgezworven in 't betagebouw op zoek naar de kantine ( ), onvoldoende terug voor tentamen en m'n fiets gejat....

pi_14531014
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:40 schreef DonStefano het volgende:
Ik ga ook zo maar eens m'n frustraties wegeten

Vandaag errug geslaagde dag gehad: beetje doelloos rondgezworven in 't betagebouw op zoek naar de kantine ( ), onvoldoende terug voor tentamen en m'n fiets gejat....

das idd een lekkere dag.

en hoe ze er op komen weet niemand maar ik heb college van 18.30 tot 20.00 daarna nog uurtje reizen naar huis. Met geluk en hulp van NS ben ik dan 21.00 thuis

pi_14533465
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:12 schreef SG_Tannus het volgende:

[..]

das idd een lekkere dag.

en hoe ze er op komen weet niemand maar ik heb college van 18.30 tot 20.00 daarna nog uurtje reizen naar huis. Met geluk en hulp van NS ben ik dan 21.00 thuis

Wat een naaistreek .
pi_14533878
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:12 schreef SG_Tannus het volgende:

[..]

das idd een lekkere dag.

das echt te erg...
pi_14534278
wow...avondcollege, das echt balen idd

Maja, voor de "IK'ers" hier, zou een zaalvoetbalwedstrijdje morgen evt. kunnen??

pi_14534992
morgen idd kut dag BTW morgen (vergeten te zeggen) ook nog werkcollege van 10.45-12.30

zaalvoetbal?? dan kom ik wel ff kijken toch tijd zat en ga ook nog ff squashen mn agressie kwijt

pi_14535034
Nieuwe spelers zijn ook altijd welkom

Overigens, om te komen kijken naar ons voetbal zou ik je niet aanraden, ons niveau gezien....

pi_14535165
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:30 schreef DonStefano het volgende:
Nieuwe spelers zijn ook altijd welkom

Overigens, om te komen kijken naar ons voetbal zou ik je niet aanraden, ons niveau gezien....

potje spelen vind ik ook wel leuk (niet dat ik zo denderend niveau heb) (speel wel eens op donderdag avond samen met team van mn pa) kan wel een meeting regelen dan ze spelen alleen in Arnhem

haha k kom wel ff kijken zeg maar hoe laat de wedstrijd word gespeeld (BTW om te kijken is leuk als beide van zelfde niveau zijn maakt niet uit welk niveau )

pi_14535269
uhm...naja, ik weet niet of we morgen een wedstrijd spelen hoor. Geen idee of het team van L-Mo, Fliepke en Lexie morgen kunnen/willen...

Zal wel een saaie 3 tegen 3 wedstrijd worden ofzo. Gewoon ons team in 2en gesplitst. Maargoed, als je dat wilt zien; you're welcome

13.00 zaal 2

pi_14535389
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:38 schreef DonStefano het volgende:
uhm...naja, ik weet niet of we morgen een wedstrijd spelen hoor. Geen idee of het team van L-Mo, Fliepke en Lexie morgen kunnen/willen...

Zal wel een saaie 3 tegen 3 wedstrijd worden ofzo. Gewoon ons team in 2en gesplitst. Maargoed, als je dat wilt zien; you're welcome

13.00 zaal 2

ik zal kijken wat ik kan doen als ik mijn boterhammetje naar binnen heb gewerkt
pi_14535442
Is goed. En als je toch zin hebt om mee te spelen kan dat ook altijd nog. Kijk maar waar je zin in hebt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')