Overigens gaan wij morgen met ons 'team' om 1 uur trainen, dus als jullie dan 'n oefenpotje willen spelen, en tijd hebben, graag
Edit: was de eerste verdieping dus Misschien nog maar eens 'n cursusje begrijpend lezen overwegen
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:54 schreef SG_Tannus het volgende:
GVD Klote MOM1niet gehaald een 5
misschien toch wat gaan doen om die tentamens gewoon te halen
quote:haha n00b
Op maandag 10 november 2003 14:54 schreef DonStefano het volgende:
Waar de fuck was die kantine?!
Heb de hele 4de en 5de verdieping uitgekampt, maar meer dan 'n klein Thaliahok heb ik niet gezienOverigens gaan wij morgen met ons 'team' om 1 uur trainen, dus als jullie dan 'n oefenpotje willen spelen, en tijd hebben, graag
Edit: was de eerste verdieping dus
Misschien nog maar eens 'n cursusje begrijpend lezen overwegen
quote:ik ben ook een n00b, we gingen een groepsopdracht maken vanmiddag, en we konden geen plek vinden waar we konden zitten én praten, afgezien van de refter en rechten-restaurant. Toen zijn we maar buiten op een bankje gaan zitten
Op maandag 10 november 2003 15:17 schreef Fliepke het volgende:[..]
haha n00b
.
quote:CC kan ook
Op maandag 10 november 2003 15:24 schreef -moi- het volgende:[..]
ik ben ook een n00b, we gingen een groepsopdracht maken vanmiddag, en we konden geen plek vinden waar we konden zitten én praten, afgezien van de refter en rechten-restaurant. Toen zijn we maar buiten op een bankje gaan zitten
.
wij hebben wel een plek gevonden om te praten ... de refter
quote:waar kan je zitten in CC?
Op maandag 10 november 2003 15:25 schreef SG_Tannus het volgende:[..]
CC kan ook
wij hebben wel een plek gevonden om te praten ... de refter
Ja wij wilden ook naar de refter, maar t was echt superdruk... en ik had net zo'n zin in een broodje kroket .
ach ik zie je morgen wel bij het avond college hoe verzinnen ze het...
quote:ow sjit! dat is morgenavond hè.... was het weer vergeten....
Op maandag 10 november 2003 16:24 schreef SG_Tannus het volgende:
ja dan had je dat moeten zeggen want ik had wel wat gehaald jad ik het mee kunnen nemen. Niet dat ik je gezien hebach ik zie je morgen wel bij het avond college
hoe verzinnen ze het...
edit: hè.... is dat college van MOM? Ik heb dat college namelijk op de 13e staan...donderdag.. AP gaat dan niet door, MOM dus ook niet?
En nou moet ik morgen 3x naar de uni gaan 's ochtends voor MOM, 's middags referaat bespreking, en 's avonds MOM hoorcollege...
en tussendoor ook nog eens een griepprik halen
. aargh
[Dit bericht is gewijzigd door -moi- op 10-11-2003 16:32]
quote:als het goed is heb je nou morgenavond college en donderdag werkcollege.
Op maandag 10 november 2003 16:30 schreef -moi- het volgende:[..]
ow sjit! dat is morgenavond hè.... was het weer vergeten....
ik heb geen zihinnn.....
edit: hè.... is dat college van MOM? Ik heb dat college namelijk op de 13e staan...donderdag.. AP gaat dan niet door, MOM dus ook niet?
En nou moet ik morgen 3x naar de uni gaan
's ochtends voor MOM, 's middags referaat bespreking, en 's avonds MOM hoorcollege...
en tussendoor ook nog eens een griepprik halen
. aargh
Het hoorcollege wat stond op donderdag de 13e (tenminste dat stond op het rooster dat op BB stond) gaat NIET door
(had er ook nog een bij moeten komen )
en ik heb ook geen zin morgen en al helemaal omdat het geen zin heeft om morgen tussendoor naar huis te gaan (tenminste voor mij)
quote:Ik had begrepen dat één werkgroep MOM niet door zou gaan in de week van het tweede hoorcollege. Dus ik hoop dat MOM donderdag niet doorgaat, dan hebben we vrij!
Op maandag 10 november 2003 16:38 schreef SG_Tannus het volgende:[..]
als het goed is heb je nou morgenavond college en donderdag werkcollege.
Het hoorcollege wat stond op donderdag de 13e (tenminste dat stond op het rooster dat op BB stond) gaat NIET door
(had er ook nog een bij moeten komen
)
en ik heb ook geen zin morgen en al helemaal omdat het geen zin heeft om morgen tussendoor naar huis te gaan (tenminste voor mij)
Ik ga wel naar huis tussendoor, maar het heeft idd niet veel zin... kga nu maar even die toetsopdracht maken voor MOM .
quote:ik ben bezig maar schiet niet op...
Op maandag 10 november 2003 16:43 schreef -moi- het volgende:[..]
Ik had begrepen dat één werkgroep MOM niet door zou gaan in de week van het tweede hoorcollege. Dus ik hoop dat MOM donderdag niet doorgaat, dan hebben we vrij!
Ik ga wel naar huis tussendoor, maar het heeft idd niet veel zin... kga nu maar even die toetsopdracht maken voor MOM
.
Maar ik ga snel koken, het gaat nog wel even duren, en ik heb al honger .
Vandaag errug geslaagde dag gehad: beetje doelloos rondgezworven in 't betagebouw op zoek naar de kantine ( ), onvoldoende terug voor tentamen en m'n fiets gejat....
quote:das idd een lekkere dag.
Op maandag 10 november 2003 17:40 schreef DonStefano het volgende:
Ik ga ook zo maar eens m'n frustraties wegetenVandaag errug geslaagde dag gehad: beetje doelloos rondgezworven in 't betagebouw op zoek naar de kantine (
), onvoldoende terug voor tentamen en m'n fiets gejat....
en hoe ze er op komen weet niemand maar ik heb college van 18.30 tot 20.00 daarna nog uurtje reizen naar huis. Met geluk en hulp van NS ben ik dan 21.00 thuis
quote:Wat een naaistreek
Op maandag 10 november 2003 18:12 schreef SG_Tannus het volgende:[..]
das idd een lekkere dag.
en hoe ze er op komen weet niemand maar ik heb college van 18.30 tot 20.00 daarna nog uurtje reizen naar huis. Met geluk en hulp van NS ben ik dan 21.00 thuis
quote:das echt te erg...
Op maandag 10 november 2003 18:12 schreef SG_Tannus het volgende:[..]
das idd een lekkere dag.
Maja, voor de "IK'ers" hier, zou een zaalvoetbalwedstrijdje morgen evt. kunnen??
zaalvoetbal?? dan kom ik wel ff kijken toch tijd zat en ga ook nog ff squashen mn agressie kwijt
Overigens, om te komen kijken naar ons voetbal zou ik je niet aanraden, ons niveau gezien....
quote:potje spelen vind ik ook wel leuk (niet dat ik zo denderend niveau heb) (speel wel eens op donderdag avond samen met team van mn pa) kan wel een meeting regelen dan ze spelen alleen in Arnhem
Op maandag 10 november 2003 20:30 schreef DonStefano het volgende:
Nieuwe spelers zijn ook altijd welkomOverigens, om te komen kijken naar ons voetbal zou ik je niet aanraden, ons niveau gezien....
haha k kom wel ff kijken zeg maar hoe laat de wedstrijd word gespeeld (BTW om te kijken is leuk als beide van zelfde niveau zijn maakt niet uit welk niveau )
Zal wel een saaie 3 tegen 3 wedstrijd worden ofzo. Gewoon ons team in 2en gesplitst. Maargoed, als je dat wilt zien; you're welcome
13.00 zaal 2
quote:ik zal kijken wat ik kan doen
Op maandag 10 november 2003 20:38 schreef DonStefano het volgende:
uhm...naja, ik weet niet of we morgen een wedstrijd spelen hoor. Geen idee of het team van L-Mo, Fliepke en Lexie morgen kunnen/willen...Zal wel een saaie 3 tegen 3 wedstrijd worden ofzo. Gewoon ons team in 2en gesplitst. Maargoed, als je dat wilt zien; you're welcome
13.00 zaal 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |