quote:Nou, ik denk dat je niet dezelfde als vorige keer zal hebben. Er zijn een stuk of 8 supervisors geloof ik, en volgens mij doen ze allemaal ook de sollicitaties. En ze zijn al lang blij als ze een werknemer hebben gevonden
Op zondag 9 november 2003 23:46 schreef Lexie het volgende:
Hmm, vinden ze het dan niet raar als iemand twee keer komt solliciteren?
quote:
En ik legde te snel op, ik was bang dat ik teveel zou zeuren. Dat zei ik dus ook letterlijk, en toen zei hij: "o, je vindt het dus zeuren?" Toen had ik het wel door.
quote:Mwah, ik denk dat ik toch maar ergens anders ga solliciteren, het is ook een beetje lomp als die supervisor zegt: he, jij hier?
Op zondag 9 november 2003 23:51 schreef -moi- het volgende:[..]
Nou, ik denk dat je niet dezelfde als vorige keer zal hebben. Er zijn een stuk of 8 supervisors geloof ik, en volgens mij doen ze allemaal ook de sollicitaties. En ze zijn al lang blij als ze een werknemer hebben gevonden
.
[..]
weet je nog hoe die gast heette bij wie je je sollicitatie had? Je moet idd echt doorzeuren, deed ik ook ja, je moet snel kunnen inspringen in de tegenwerpingen van de klant. Maar als je een beetje duidelijk praat, en vriendelijk over komt nemen ze je vaak wel aan. Het echte werk leer je wel in de loop van de tijd dat je er werkt. Eerste tijd gewoon het scherm voorlezen
.
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:54 schreef Lexie het volgende:[..]
Mwah, ik denk dat ik toch maar ergens anders ga solliciteren, het is ook een beetje lomp als die supervisor zegt: he, jij hier?
Jammer, als ik bij jullie zou solliciteren, dan wist ik van tevoren al dat ik leuke collega's zou hebben.
andere callcenters betalen lang niet zo goed als Qua Raad.
ik kan ze ook wel jou laten mailen moet ik wel even je naam en e-mail hebben.
quote:Je begint al goed in verkopen te worden
Op zondag 9 november 2003 23:59 schreef -moi- het volgende:[..]
andere callcenters betalen lang niet zo goed als Qua Raad.
ik kan ze ook wel jou laten mailen
moet ik wel even je naam en e-mail hebben.
nu ga ik maar eens naar bed, truste
quote:yeah, je leert na een paar weken bellen ook wel dat goed drammen het halve werk is
Op maandag 10 november 2003 00:01 schreef Lexie het volgende:
Je begint al goed in verkopen te worden.
Mijn naam en emailadres staan als het goed is in mijn profiel.
ik heb alleen je achternaam nog nodig nu .
quote:you're welcome, en truste
Op maandag 10 november 2003 00:01 schreef Fliepke het volgende:
bedankt voor je mailtje els
Ik zal het even koesteren en er waarschijnlijk binnenkort op in gaan.nu ga ik maar eens naar bed, truste
quote:Staat ook wel in mijn mailadres, maar het is dus Hamakers. Als je wil kun je me ook even toevoegen aan msn, lijkt me wel gezellig
Op maandag 10 november 2003 00:05 schreef -moi- het volgende:[..]
yeah, je leert na een paar weken bellen ook wel dat goed drammen het halve werk is
ik heb alleen je achternaam nog nodig nu
.
[..]you're welcome, en truste
ik ga ook maar eens.. morgen AP..
Welteruste iedereen, en veel plezier bij AP, ik ben ermee gestopt .
quote:ohja, staat gewoon in je emailadres
Op maandag 10 november 2003 00:10 schreef Lexie het volgende:
Staat ook wel in mijn mailadres, maar het is dus Hamakers. Als je wil kun je me ook even toevoegen aan msn, lijkt me wel gezellig.
Welteruste iedereen, en veel plezier bij AP, ik ben ermee gestopt
.
weltrustee
quote:Truste
Op maandag 10 november 2003 00:13 schreef -moi- het volgende:[..]
ohja, staat gewoon in je emailadres
, het is al laat... zal je morgen wel toevoegen, ben nu niet online
.
weltrustee
Vandaag de hele dag college in de betafaculteit. En owja, straks eerst nog even bij de kantine langs droppen
quote:ik ben enorm verkouden, dus ik ben nog aan het twijfelen of ik vandaag wel ga....
Op maandag 10 november 2003 09:14 schreef DonStefano het volgende:
MogguhVandaag de hele dag college in de betafaculteit. En owja, straks eerst nog even bij de kantine langs droppen
weet iemand waar ik de tentamenpunten van MOM1 zou kunnen vinden?
quote:thanks!!
Op maandag 10 november 2003 09:21 schreef DonStefano het volgende:
Krijg je die niet via de mail vd universiteit??i.i.g. beterschap!!
via mail? oh slim, ik ga ff m'n uni mail checken
edit: nee, geen punten.. jammer..
Hangen die uitslagen van bedrijfswetenschappen bij AdValvas ofzo?? Aangezien ik daar straks sowieso naar toe moet om m'n eigen punten te gaan checken, wil ik anders ook wel ff kijken wat jij hebt....
quote:AdValvas? Ik ga in ieder geval ff naar de uni om een opdracht te maken, dus ik zal zelf wel op onderzoek uitgaan
Op maandag 10 november 2003 09:53 schreef DonStefano het volgende:
ow das jammer ja...Hangen die uitslagen van bedrijfswetenschappen bij AdValvas ofzo?? Aangezien ik daar straks sowieso naar toe moet om m'n eigen punten te gaan checken, wil ik anders ook wel ff kijken wat jij hebt....
AdValvas is overigens zo'n hok in 't Spinozagebouw waar de uitslagen van tentamens op borden worden gehangen enzo....
quote:Ik zit er in ieder geval nog tot half twee, dus dat komt well goed
Op maandag 10 november 2003 10:53 schreef DonStefano het volgende:
Hoe laat zitten jullie allemaal in de kantine? Misschien wel ff handig om ff te weten, zometeen ben ik daar en is er niemand
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:57 schreef DonStefano het volgende:
hehe....perfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |