abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14510866
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:49 schreef -moi- het volgende:

[..]

hee, wat een goed idee

Ik heb nog een kamer voor je te huur door de week, tis wel in Maastricht .

Ben je wel al aan het zoeken?

edit: ik zie het al, je wacht nog even.

Gaat het niet zo goed met de studie?

[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 09-11-2003 21:53]

pi_14510973
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:50 schreef Lexie het volgende:
Ik heb nog een kamer voor je te huur door de week, tis wel in Maastricht .

Ben je wel al aan het zoeken?

edit: ik zie het al, je wacht nog even.

Gaat het niet zo goed met de studie?

Maastricht... hmm... toch beetje te ver .

Ja ik wacht nog even ja, misschien ga ik in de lente wel weer zoeken.. maar nu even afwachten hoe het met de tentamens gaat. Ik weet nu nog niet zeker of ik wel doorga met de studie als blijkt dat de tentamens allemaal niet goed gaan.. als ik zeker weet dat ik hier in Nijmegen blijf studeren ga ik wel weer op zoek naar een kamertje .

morgen trouwens uitslag tentamen MOM1!!

Strawberry Flavour..
pi_14511104
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:56 schreef -moi- het volgende:

[..]

Maastricht... hmm... toch beetje te ver .

Ja ik wacht nog even ja, misschien ga ik in de lente wel weer zoeken.. maar nu even afwachten hoe het met de tentamens gaat. Ik weet nu nog niet zeker of ik wel doorga met de studie als blijkt dat de tentamens allemaal niet goed gaan.. als ik zeker weet dat ik hier in Nijmegen blijf studeren ga ik wel weer op zoek naar een kamertje .

morgen trouwens uitslag tentamen MOM1!!

Ach ja, als je de studie maar leuk vind, dat is het belangrijkste . Een jaartje extra er over doen is toch ook geen schande, ik haal het ook nooit meer binnen de 4 jaar . Tis veel te gezellig om veel aan de studie te doen .
pi_14511149
Psies, die richtlijnen van 4 jaar heb ik inmiddels ook al aan de kant geschoven...

Misschien dat ik volgend jaar wel een andere studie ga doen. Misschien wel informatiekunde

pi_14511223
Gewoon niet stressen als je niet alles haalt. Wil je binnen de gestelde tijd klaar zijn, dan moet je dus ook ALLE vakken van het laatste jaar halen. En dat is natuurlijk best wel moeilijk..
  zondag 9 november 2003 @ 22:48:11 #131
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_14512318
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:03 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ach ja, als je de studie maar leuk vind, dat is het belangrijkste . Een jaartje extra er over doen is toch ook geen schande, ik haal het ook nooit meer binnen de 4 jaar . Tis veel te gezellig om veel aan de studie te doen .

ik dacht al dat ik alleen zou overblijven
Maar gelukkig blijf jij ook nog wel even
pi_14512372
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:48 schreef Fliepke het volgende:

[..]

ik dacht al dat ik alleen zou overblijven
Maar gelukkig blijf jij ook nog wel even

Ja, ik ga voor de 5 jaar. Jij voor de 6?
  zondag 9 november 2003 @ 22:51:36 #133
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_14512412
Oh ja, een kamer zoeken is vooral afzien.
Weer briefjes ophangen, hopen op een reactie.
erachter komen dat je briefjes al verdwenen zijn na een dag.
Af moeten bellen omdat je niet kunt, afzeggen omdat de kamer op een rotlocatie ligt... etc etc.
Ga je uiteindelijk toch naar een kijkavond, ga er maar vanuit dat je afgewezen wordt, of dat de kamer tegenvalt, of dat er echt mongolen in dat huis wonen. Ik ben zelf 6 keer afgewezen, en de 7e keer had ik de mazzel dat er alleen meiden kwamen kijken, maar ze stiekem toch liever een jongen wilden.
  zondag 9 november 2003 @ 22:52:57 #134
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_14512443
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:50 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ja, ik ga voor de 5 jaar. Jij voor de 6?

nou geen idee.
Als ik zo kijk naar die management vakken in een blok, dat valt nu gewoon niet te doen. Volgend jaar zal het wel niet anders zijn, daar heb je nog een apart jaar voor nodig ofzo
Dan nog de uitloop van de gewone vakken, en dan zit je al snel op 6

ach niet teveel over nadenken, komt goed..

pi_14512538
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:52 schreef Fliepke het volgende:

[..]

nou geen idee.
Als ik zo kijk naar die management vakken in een blok, dat valt nu gewoon niet te doen. Volgend jaar zal het wel niet anders zijn, daar heb je nog een apart jaar voor nodig ofzo
Dan nog de uitloop van de gewone vakken, en dan zit je al snel op 6

ach niet teveel over nadenken, komt goed..

Ja ach, ik vraag me alleen af wat mijn ouders daar van vinden .
  zondag 9 november 2003 @ 22:57:49 #136
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_14512594
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:56 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ja ach, ik vraag me alleen af wat mijn ouders daar van vinden .

Mijn ouders draaien denk ik gewoon de geldkraan dicht, en dan moet ik maar gewoon mijn eigen boontjes doppen.
Daarnaast heb ik de mazzel dat er op mn 23ste een spaarplan is afgelopen en dat ik het daar wel van zou kunnen betalen, althans dat hoop ik .
pi_14512629
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:57 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Mijn ouders draaien denk ik gewoon de geldkraan dicht, en dan moet ik maar gewoon mijn eigen boontjes doppen.
Daarnaast heb ik de mazzel dat er op mn 23ste een spaarplan is afgelopen en dat ik het daar wel van zou kunnen betalen, althans dat hoop ik .

Tja, mijn kamer staat al vol met mijn spaarplan . Dan maar de volle lening ertegenaan gooien .
  zondag 9 november 2003 @ 23:00:15 #138
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_14512670
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:58 schreef Lexie het volgende:

[..]

Tja, mijn kamer staat al vol met mijn spaarplan . Dan maar de volle lening ertegenaan gooien .

Ja daar stop ik dus mee na dit jaar. vanaf januari 2004 moet jasper dus hard op zoek naar een baantje.
Ik leef nu veel te duur, koop alles wat ik leuk vind, en heb totaal geen besef meer van wat iets nu kost.
pi_14512691
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:00 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ja daar stop ik dus mee na dit jaar. vanaf januari 2004 moet jasper dus hard op zoek naar een baantje.
Ik leef nu veel te duur, koop alles wat ik leuk vind, en heb totaal geen besef meer van wat iets nu kost.

O, daar heb je al die Xboxgames van . Ik dacht al dat je zoveel werkte .
  zondag 9 november 2003 @ 23:02:29 #140
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_14512743
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:00 schreef Lexie het volgende:

[..]

O, daar heb je al die Xboxgames van . Ik dacht al dat je zoveel werkte .

sjee, viel dat kwartje nu pas .
ik heb trouwens ook dat true crime gekocht donderdagavond, als je het nog niet wist .
pi_14512756
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:00 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Zoek je nu al een baantje? Kom bij mij op t callcenter werken, naast de molenpoort passage . 6 uurtjes werk per week, ongeveer €200 per maand Wel aanmelden via mij natuurlijk .
Strawberry Flavour..
  zondag 9 november 2003 @ 23:04:14 #142
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_14512803
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:02 schreef -moi- het volgende:

[..]

Zoek je nu al een baantje? Kom bij mij op t callcenter werken, naast de molenpoort passage . 6 uurtjes werk per week, ongeveer €200 per maand Wel aanmelden via mij natuurlijk .

ken je ene jone?
die heeft daar geloof ik ook gewerkt. eventjes maar overigens...
en mn dinnetje heeft daar ook gewerkt, maar ze vond het kut .
maar goed, 200 euro per maand is natuurlijk wel leuk .
ik heb trouwens wel de tijd voor wat meer uurtjes

mocht het zover zijn, en ik heb niks... dan laat ik zeker wat van me horen .
het is toch maar 5 minuten lopen.

pi_14512845
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:04 schreef Fliepke het volgende:
ken je ene jone?
die heeft daar geloof ik ook gewerkt. eventjes maar overigens...
en mn dinnetje heeft daar ook gewerkt, maar ze vond het kut .
maar goed, 200 euro per maand is natuurlijk wel leuk .
ik heb trouwens wel de tijd voor wat meer uurtjes
dunno, werk er pas 2,5 maand. Niemand houdt het er lang uit, maar het verdient lekker, en gaat ook steeds beter . Ennn, je mag ook 12u p.w. werken, dus als je een makkelijk baantje en veel geld wil....
quote:
mocht het zover zijn, en ik heb niks... dan laat ik zeker wat van me horen .
het is toch maar 5 minuten lopen.
okee dan!
Strawberry Flavour..
  zondag 9 november 2003 @ 23:09:59 #144
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_14512960
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:05 schreef -moi- het volgende:

[..]

dunno, werk er pas 2,5 maand. Niemand houdt het er lang uit, maar het verdient lekker, en gaat ook steeds beter . Ennn, je mag ook 12u p.w. werken, dus als je een makkelijk baantje en veel geld wil....
[..]

okee dan!

Wat krijg je er eigenlijk voor als ik ga werken daar via jou?
pi_14512979
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:09 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Wat krijg je er eigenlijk voor als ik ga werken daar via jou?

een bonus .

en natuurlijk een pauze zit-maatje

Strawberry Flavour..
  zondag 9 november 2003 @ 23:12:52 #146
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_14513032
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:10 schreef -moi- het volgende:

[..]

een bonus .

en natuurlijk een pauze zit-maatje

Ja, hoeveel bonus?
ik hoef er dan niks van ofzo, maar ben gewoon benieuwd
pi_14513138
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:12 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ja, hoeveel bonus?
ik hoef er dan niks van ofzo, maar ben gewoon benieuwd

ja, ik ben al eerder afgeperst door een vriend die zich alleen wilde aanmelden als ik de helft aan hem zou geven de slimmerd

ik zal je wel eventjes een mailtje sturen met alle gegevens .

Strawberry Flavour..
pi_14513345
Ow, stuur mij ook een mailtje . Ik heb al eens gesolliciteerd voor callcenterwerk, alleen ik werd niet aangenomen . Maar goed, er werd mij verteld wat ik fout deed, en dat kan ik nog wel verbeteren .

Alhoewel, waar werk je, bij Qua Raad? Daar heb ik namelijk al gesolliciteerd, was niet zo'n succes .

pi_14513789
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:24 schreef Lexie het volgende:
Ow, stuur mij ook een mailtje . Ik heb al eens gesolliciteerd voor callcenterwerk, alleen ik werd niet aangenomen . Maar goed, er werd mij verteld wat ik fout deed, en dat kan ik nog wel verbeteren .

Alhoewel, waar werk je, bij Qua Raad? Daar heb ik namelijk al gesolliciteerd, was niet zo'n succes .

Ja bij Qua Raad .

Waarom ben je niet aangenomen precies? Misschien kan je het nog een keer proberen, je wordt toch al snel aangenomen, want ze zoeken echt nog veel mensen. Misschien had je ff een slecht dagje, en kan je de sollicitatie de volgende keer veeel beter . Als je wil kan ik nog wel info sturen... als je het nog een keer aan durft bij Qua Raad .

Strawberry Flavour..
pi_14513872
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:42 schreef -moi- het volgende:

[..]

Ja bij Qua Raad .

Waarom ben je niet aangenomen precies? Misschien kan je het nog een keer proberen, je wordt toch al snel aangenomen, want ze zoeken echt nog veel mensen. Misschien had je ff een slecht dagje, en kan je de sollicitatie de volgende keer veeel beter . Als je wil kan ik nog wel info sturen... als je het nog een keer aan durft bij Qua Raad .

Hmm, vinden ze het dan niet raar als iemand twee keer komt solliciteren?
Waarom het mis ging? Ik was blijkbaar niet enthousiast en overtuigend genoeg . Maar ik weet nu waar ik op moet letten, zoals doorvragen waarom iemand geen zin heeft, en vooral niet dingen die iemand al heeft af gaan kraken . En ik legde te snel op, ik was bang dat ik teveel zou zeuren. Dat zei ik dus ook letterlijk, en toen zei hij: "o, je vindt het dus zeuren?" Toen had ik het wel door .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')