quote:als je niet bent wezen stappen zit dan niet te zeuren
Op zondag 9 november 2003 08:30 schreef -moi- het volgende:[..]
ok dan
beetje moeilijk om op dit vroege tijdstip hierover na te denken? Maar nog mensen wezen stappen? Ikke niet, ik ga nu aan mijn huiswerk
![]()
ik wel
goedemorgen allemaal!!!
Tijd voor huiswerk
khoorde alleen net dat de treinen tussen nijmegen en venlo vertraging hebben, domme bladeren...
quote:stappen?
Op zondag 9 november 2003 08:30 schreef -moi- het volgende:[..]
ok dan
beetje moeilijk om op dit vroege tijdstip hierover na te denken? Maar nog mensen wezen stappen? Ikke niet, ik ga nu aan mijn huiswerk
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Fliepke op 09-11-2003 13:09]
quote:denk je ja??
Op zondag 9 november 2003 13:22 schreef Fliepke het volgende:
oh ja, en er was nog een lilliputter in de kroeg waar ik ook nog was.
Dat is toch wel grappig, zo'n kabouter die daar op de tafel staat te dansen en je kunt hem toch gewoon recht in de ogen kijken.
veel mensen keken echt van; hee! kijk daar, een kabouter!
zal de drank wel geweest zijn
gisteravond naar een tent geweest waar ze bavaria schonken om ff te poolen.
Slecht idee had beter aan de cola kunnen gaan
Kut Bavaria
quote:och bavaria is nog wel te drinken, ik krijg er alleen flinke hoofdpijn van...
Op zondag 9 november 2003 14:14 schreef SG_Tannus het volgende:[..]
denk je ja??
gisteravond naar een tent geweest waar ze bavaria schonken om ff te poolen.
Slecht idee
had beter aan de cola kunnen gaan
Kut Bavaria
oranjeboom ...
ik bedoelde ook de hoofdpijn Bavaria op zich is goed te drinken alleen die ochtend erna
quote:Gelukkig woonde ik ver genoeg weg om reisurgentie krijgen
Op zondag 9 november 2003 18:22 schreef DonStefano het volgende:
Ik woon gewoon nog bij m'n ouders thuis
Overigens gewoon in Nijmegen. Het is echt lastig om zo'n kamer te krijgen zeg...
Ik ben naar een paar kijkavonden geweest, en als je zegt dat je uit Nijmegen komt (wat ik stom genoeg heb gedaan ) ben je er sowieso al zeker van dat je er niet in komt...
quote:Jup, dan hebben ze meteen geen medelijden meer met je
Op zondag 9 november 2003 18:38 schreef DonStefano het volgende:
hehe...ja wat dat betreft zit je in Maastricht dan wel goedIk ben naar een paar kijkavonden geweest, en als je zegt dat je uit Nijmegen komt (wat ik stom genoeg heb gedaan
) ben je er sowieso al zeker van dat je er niet in komt...
Ik zit btw per 1-12 op kamers in Brakkenstein, 5min van de uni
quote:ik woon niet op kamers, maar ben wel van plan om een kamer te zoeken als het wat beter gaat met m'n studie. Maar woon nu ook al in Nijmegen, en het verhaal van DonStefano te horen wordt het moeilijk.
Op zondag 9 november 2003 18:04 schreef Lexie het volgende:
Wie zit er eigenlijk allemaal op kamers in Nijmegen? Ik woon in Vossenveld.
Het was dus vanochtend kwart voor 6 de wekker gelukkig mocht ik van me ouders de auto meepakken, openbaar vervoer op zondag... no thnx
Maargoed over 2 weken zit ik weer in Nijmegen gelukkig En een week later op kamers, dus ff aftellen
quote:Als je nou eerst een kamer in Groningen zoekt, dan krijg je reisurgentie, en dan kun je na een jaarte weer naar Nijmegen komen
Op zondag 9 november 2003 21:34 schreef -moi- het volgende:[..]
ik woon niet op kamers, maar ben wel van plan om een kamer te zoeken als het wat beter gaat met m'n studie. Maar woon nu ook al in Nijmegen, en het verhaal van DonStefano te horen wordt het moeilijk.
quote:Ja, ze doet dit jaar een bijscholingscursus voor het natuurprofiel, omdat ze E&M heeft gedaan op het vwo, en nu toch diergeneerkunde wil gaan studeren...
Op zondag 9 november 2003 21:38 schreef DonStefano het volgende:
he Moi, weet jij eigenlijk wat Franca nu studeert??
Dus dit jaartje probeert ze wiskunde B, natuurkunde en scheikunde te halen, en dan volgend jaar beginnen met diergeneeskunde .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |