quote:Daar heb je gelijk in, maar om dan maar te gaan spelen op servers waar geen snipers zijn, vind ik ook een beetje zwak. Je moet er toch ooit aan wennen en er zijn genoeg manieren om onder snipers uit te komen. Ik word iig zelden door een sniper geraakt.
Op donderdag 20 november 2003 00:12 schreef Refragmental het volgende:[..]
Er zijn servers die scope-weapons hebben gedisabled.
Ik speel alleen nog maar op zulke servers, veel leuker, en het zijn ook vaak betere (team)spelers.
quote:Bepaalde maps zijn met snipers nu eenmaal niet leuk meer.
Op donderdag 20 november 2003 14:15 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Daar heb je gelijk in, maar om dan maar te gaan spelen op servers waar geen snipers zijn, vind ik ook een beetje zwak. Je moet er toch ooit aan wennen en er zijn genoeg manieren om onder snipers uit te komen. Ik word iig zelden door een sniper geraakt.
Zoals ik al eerder zei, vaak zijn de mensen op de scopeless servers veel sportiever en werken ook veel meer in teamverband. Veel leuker spelen op die manier.
Gisteren was wel leuk, met een stuk of 5 totaal onbekenden maakten we steeds plannen voor de aanval.
quote:Ik hoop dat het een fabeltje is.
Op donderdag 20 november 2003 15:18 schreef PLAE@ het volgende:
Zijn er nou eigenlijk nog van die zogenaamd gekraakte servers? of is dat een fabletje.
quote:klopt, is bijna met ieder spel zo, vooral Battlefield1942, waar je ook echt altijd HEELVEEL snipers hebt... wat eigenlijk de grootste noobs van de server zijn. Zelfde met Counterstrike, ok, je moet geen noob zijn om met AWP te gaan, maar de AWP-ers in CS verpesten wel snel de sfeer.
Op donderdag 20 november 2003 15:17 schreef Refragmental het volgende:[..]
Bepaalde maps zijn met snipers nu eenmaal niet leuk meer.
Hurtgen Rocket en Pavlov zijn maps waar snipers de sfeer snel verpesten.
Heb al een paar keer meegemaakt dat er alleen maar snipers rondliepen.Zoals ik al eerder zei, vaak zijn de mensen op de scopeless servers veel sportiever en werken ook veel meer in teamverband. Veel leuker spelen op die manier.
Gisteren was wel leuk, met een stuk of 5 totaal onbekenden maakten we steeds plannen voor de aanval.
Heb je trouwens een goede microfoon ondersteuning in COD ?
quote:IK wist niet eens dat er microfoons mogelijk waren in COD
Op donderdag 20 november 2003 15:46 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
klopt, is bijna met ieder spel zo, vooral Battlefield1942, waar je ook echt altijd HEELVEEL snipers hebt... wat eigenlijk de grootste noobs van de server zijn. Zelfde met Counterstrike, ok, je moet geen noob zijn om met AWP te gaan, maar de AWP-ers in CS verpesten wel snel de sfeer.
Heb je trouwens een goede microfoon ondersteuning in COD ?
weet iemand dat ??
quote:Beneden 4 bommen plaatsen en bovenin die toren nog wat doen, dan weer vluchten naar de boot. Check regelmatig je radar, ook de hoogteaanduiding en je objectives.
Op vrijdag 21 november 2003 18:52 schreef Jan-jaap het volgende:
HELP ik speel het spel nu een paar dagen maar ik weet nu niet hoe ik verder moet, ik zit nu op zo groot schip hoe moet ik die halen.weet iemand dat ??
quote:eindelijk gelukt moest nog een kast van de radar kapotschieten was er gewoon een paar keer langsgelopen
Op vrijdag 21 november 2003 19:54 schreef Atreidez het volgende:[..]
Beneden 4 bommen plaatsen en bovenin die toren nog wat doen, dan weer vluchten naar de boot. Check regelmatig je radar, ook de hoogteaanduiding en je objectives.
quote:Edit: blijkbaar mag het niet dus houd ik het bij ja ze zijn er wel en gewoon goed zoeken!
Op donderdag 20 november 2003 15:18 schreef PLAE@ het volgende:
Zijn er nou eigenlijk nog van die zogenaamd gekraakte servers? of is dat een fabletje.
Denk niet dat het plaatsen van servers de policy overschrijd, maar zo ja dan haal het maar weg.
Ongeveer de helft is actief, als je even zoekt vind je nog meer servers.
[Dit bericht is gewijzigd door franske19 op 22-11-2003 01:49]
quote:Dat lijkt me niet helemaal gewenst hier.
Op zaterdag 22 november 2003 01:47 schreef franske19 het volgende:[..]
Koop dat spel gewoon stel centenneukers.
quote:Ik heb het spel gekocht hoor. Heb deze servers alleen even gespeeld om te kijken of het MP leuk is. Moet wel een legale versie hebben voor mijn clanserver.
Op zaterdag 22 november 2003 01:48 schreef gelly het volgende:[..]
Dat lijkt me niet helemaal gewenst hier.
Koop dat spel gewoon stel centenneukers.
quote:Niet zo bijzonder dus
Op zondag 23 november 2003 22:42 schreef NiteSpeed het volgende:
MOH:AA
quote:MOHAA MP is veel beter dan de MP van COD
Op zondag 23 november 2003 22:42 schreef NiteSpeed het volgende:
MOH:AA
quote:CoD is meer tactischer terwijl mohaa vaak meer arcade is, de maps in CoD zijn denk ik wel iets groter dan in Mohaa, alleen hebben ze minder gangetjes en kamertjes.
Op zondag 23 november 2003 22:49 schreef -CRASH- het volgende:[..]
MOHAA MP is veel beter dan de MP van COD
COD heeft maar kleine Maps
quote:idd, de sp is veel beter
Op maandag 24 november 2003 15:16 schreef Vision het volgende:
ik vind de mp versie van CoD iig zwaar zuigen. ben wel zwaar onder de indruk van de sp
quote:wist ik al voordat ik hem had gekocht en het was zeker de moeite waard
Op maandag 24 november 2003 17:25 schreef Jan-jaap het volgende:
en uitgespeeld ,duurde veel korter dan ik dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |