quote:Nu pas? Ben ook al vanaf 12 uur aan het spelen, met zo nu en dan ff en break tussen door. Moet zeggen dat ik het nu wel zat begin te worden.
Op zondag 16 november 2003 00:13 schreef gelly het volgende:
Vanaf vanmiddag 2 uur aan 1 stuk gespeeld onlineNu is het wel ff genoeg
Ga maar weer ff moh:aa denk ik
quote:Das kort......
Op zondag 16 november 2003 00:13 schreef gelly het volgende:
Vanaf vanmiddag 2 uur aan 1 stuk gespeeld onlineNu is het wel ff genoeg
quote:Oeh een speurtocht
Op zaterdag 15 november 2003 20:00 schreef Webcrowler het volgende:[..]
Lees de andere delen en de pagina's en je ondervindt het zelf.
Doe mij maar meer levels als "Retaking the Red Square"
quote:Ben ik helemaal met je eens
Op zondag 16 november 2003 13:02 schreef da_rippah het volgende:
Jeej, ik heb het Pavlov level gehaald.. Jammer dat het volgende level echt weer geen zak aan is. Levels waar je met 5 man een hele fabriek uitmoordt of een schip opblaast, dat hoeft van mij allemaal niet.Dat is toch niet echt realistisch? Ik ben liever gewoon een normale soldaat die met 2000 anderen een strand moet bestormen of eeb stad moet innemen.
quote:Dat was echt een toplevel!
Op zondag 16 november 2003 13:14 schreef Dizpalesco het volgende:[..]
Ben ik helemaal met je eens
quote:Ben het helemaal met je eens.
Op zondag 16 november 2003 13:02 schreef da_rippah het volgende:
Jeej, ik heb het Pavlov level gehaald.. Jammer dat het volgende level echt weer geen zak aan is. Levels waar je met 5 man een hele fabriek uitmoordt of een schip opblaast, dat hoeft van mij allemaal niet.Dat is toch niet echt realistisch? Ik ben liever gewoon een normale soldaat die met 2000 anderen een strand moet bestormen of eeb stad moet innemen.
[Dit bericht is gewijzigd door Slomy op 16-11-2003 13:47]
vind de russische campaign tot nu toe nog tegenvallen.. zit nu in dat gebouw (4 verdiepingen hoog, die je moet behouden voordat er versterking komt)..
ik vind dat de engelse campaign veel op moh en saving private ryan lijkt.. de russische campaign erg veel op enemy at the gate - film.. (russische sniper-film)..
laterz
quote:Ja je kunt inderdaad duidelijk zien dat de makers goed naar Saving Private Ryan, Band of Brothers (level in Bastogne, niet helemaal hetzelfde maar toch) en Enemy at the Gates (begin van de Russische campaign).
Op zondag 16 november 2003 14:05 schreef gforze het volgende:
Jepz... die brug in normandië behouden was super..
vind em wel beter dan MOH.. vind Battlefield 1942 beter trouwens.. ivm de meerdere mogelijkheden..vind de russische campaign tot nu toe nog tegenvallen.. zit nu in dat gebouw (4 verdiepingen hoog, die je moet behouden voordat er versterking komt)..
ik vind dat de engelse campaign veel op moh en saving private ryan lijkt.. de russische campaign erg veel op enemy at the gate - film.. (russische sniper-film)..
laterz
Maar wat ik zei, de vetste levels zijn voor mij toch de slag om het Rode Plein (als je terugloopt wordt je ook echt neergepoft door je eigen mannen ), dat stuk door verder Stalingrad, de Pegasus missie was inderdaad ook erg koel. Het einde is ook wel aardig, maar had er meer van verwacht, wat massaler (bestorming v/d Reichstag door de Russen).
Ik hoop dat er een uitbreiding ofzo voor komt met wat gevechten die in het echt ook geleverd zijn, misschien een Omaha beach erin, of een slag om Arnhem
Ik heb hem trouwens uitgespeeld op Veteran, zonder codes of iets hè! Misschien moet ik toch maar met school kappen en het leger in
ik vond stalingrad het mooiste, die fik, die stormende soldaten
russische campagne sucks beetje in je eentje door gebouwen heen lopen
ik haaaaat dat soort missies! die dam missie ook
amerikaanse campaign was nog wel t leukst
quote:Nee, KOPEN
Op donderdag 6 november 2003 21:02 schreef vosss het volgende:
Jongens!
Koop dit spel nou maar gewoon, dat is zn geld zeker waardIk ga het ook nog kopen als ik er ff de centen voor kan missen
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 17-11-2003 12:47]
quote:WATJE
Op zondag 16 november 2003 19:06 schreef sebabje het volgende:[..]
Edit
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 17-11-2003 12:47]
quote:'
Op maandag 17 november 2003 00:58 schreef Kassadar het volgende:
Heb het spel ook uitgespeeld wel op greenear
Veteraan is me toch net iets te hard
Maar het spel vind ik super,alleen jammer dat er best weinig mp levels zijn,want na een tijdje heb je ze wel allemaal snel gezien.
Gelukkig komt er een level editor,als het goed is voor woensdag al.
Komen er mischien eindelijk wat nieuwe mp levels bij hopelijk ook een soort strand level die zijn meestal wel vet
Het is Greenhorn hoor
quote:Lol oeps ja,dat bedoelde ik
Op maandag 17 november 2003 11:15 schreef da_rippah het volgende:[..]
'
Het is Greenhorn hoor
quote:hmm het is een deviance bittorrent idd.
Op maandag 17 november 2003 16:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Ja, je mist 2 bestanden.
Is het warez?
quote:Koop het spel dan maar.
Op maandag 17 november 2003 16:37 schreef beast het volgende:[..]
hmm het is een deviance bittorrent idd.
Ik ben ook in een game een palastijn na gaan doen met nades naar de enemy toe lopen eerst 2 gooien en dan 1 vast houden en naar de grootste groep vijanden toe lopen tot ie ontploft, hehe. Ik heb er zelfs most kills me verdient ik had toen in de 80 kills en in de 60 deaths.
Jammer dat je -1 kill krijgt als je jezelf vermoordt.
quote:Ik weet niet welke versie jij hebt, maar bij mij ontploffen nades niet als ik ze lang vasthoud.
Op maandag 17 november 2003 16:52 schreef Sheepcidus het volgende:
Damn multiplayer is echt leuk vooral op die grote servers met 40-60 man en dan Team DM.Wat dan leuks is, is een flank om de enemy maken dan kan je ze allemaal van opzij neeknallen met zijn 3en-6en.
Ik ben ook in een game een palastijn na gaan doen met nades naar de enemy toe lopen eerst 2 gooien en dan 1 vast houden en naar de grootste groep vijanden toe lopen tot ie ontploft, hehe.
Ik heb er zelfs most kills me verdient ik had toen in de 80 kills en in de 60 deaths.
Jammer dat je -1 kill krijgt als je jezelf vermoordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |