abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14621454
quote:
Op donderdag 13 november 2003 19:32 schreef gelly het volgende:
Nou, ik heb hem net gekocht, maar ff installen
Verslavend he ? aangezien je nog niet terug bent om een mening te geven
Where facts are few, experts are many.
pi_14621467
Nog niet uitgespeeld dan? .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_14635760
Man, ik heb hem ook sinds een tijdje, ik moet zeggen: TOP!

Ik speel nu op Veteran (natuurlijk ) en ben nu inmiddels bij de Russische missies aangekomen (die campaign is bijna een kopie van Enemy at the Gates ). Maar nu kom ik echt ff niet verder

Ik ben bij de missie dat je een gebouw eerst floor voor floor moet schoonvegen; daarna 2 tanks op moet blazen; en dan het gebouw voor 4:00 lang moet verdedigen. Nou, dit laatste is op Veteran bijna niet te doen

Mijn maatjes doen bijna nix, ze laten zich gewoon afknallen. Ik ren snel naar de bovenste verdieping, maar daar wordt ik na verloop van tijd ook ingesloten door Duitse soldaten. Geen doen dus

Heeft iemand een manier om dit level toch uit te spelen?

vrijdag 14 november 2003 @ 16:12:11 #104
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_14635946
Ik vind het spel een beetje saai, steeds moet je schieten en lopen schieten en kruipen en ga zo maar door.
pi_14637069
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 16:07 schreef da_rippah het volgende:

Ik speel nu op Veteran (natuurlijk ) en ben nu inmiddels bij de Russische missies aangekomen (die campaign is bijna een kopie van Enemy at the Gates ). Maar nu kom ik echt ff niet verder

Ik ben bij de missie dat je een gebouw eerst floor voor floor moet schoonvegen; daarna 2 tanks op moet blazen; en dan het gebouw voor 4:00 lang moet verdedigen. Nou, dit laatste is op Veteran bijna niet te doen

Mijn maatjes doen bijna nix, ze laten zich gewoon afknallen. Ik ren snel naar de bovenste verdieping, maar daar wordt ik na verloop van tijd ook ingesloten door Duitse soldaten. Geen doen dus

speel eerst hardened dat level en dan veteran , dan weet je beetje hoe die duitsers binnenkomen enz.
pi_14638197
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 16:12 schreef nlboy het volgende:
Ik vind het spel een beetje saai, steeds moet je schieten en lopen schieten en kruipen en ga zo maar door.
Is dat niet bij alle schietspellen zo.....
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_14638233
quote:

Kun je niet boven op het dak komen (pas wel op voor snipers)
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_14638660
Ik weet wel zon beetje waar de Duitsers vandaan komen en wat ik moet doen, maar het zijn er gewoon teveel! Tijdens mijn reloadtijd wordt ik gewoon kapotgeschoten Schiet niet op dus. Maar goed, op het dak komen zei je? Bedoel je de bovenste verdieping of echt het dak?
  vrijdag 14 november 2003 @ 18:50:15 #109
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14640218
Ik kan hem nog steeds niet instaleren
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_14640354
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 17:41 schreef da_rippah het volgende:
Ik weet wel zon beetje waar de Duitsers vandaan komen en wat ik moet doen, maar het zijn er gewoon teveel! Tijdens mijn reloadtijd wordt ik gewoon kapotgeschoten Schiet niet op dus. Maar goed, op het dak komen zei je? Bedoel je de bovenste verdieping of echt het dak?
Foutje..........

Your best bet for survival is to back yourself into a corner on one of the upper rooms, where the Germans will have only one approach to reach you, and start waiting for the trash to come to you, ready to be taken out.. DON'T get near a window.

pi_14650426
Ik sprong uit het raam vanaf de eerste verdieping, en ging zitten achter een auto. Werkte ook verdraaid goed.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_14652965
als ik online wil spelen duurt het heel lang voordat ik verbinding krijg met de server _als_ ik al verbinding krijg...

iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Sjah.. ik ken hem verder ook niet.
gaat er een lampje branden?
  zaterdag 15 november 2003 @ 12:08:30 #113
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_14653069
Ik heb hem gister binnen gekregen omdat hij vertraagd werd door de TPG.

Maar ik vind vooral multiplayer er leuk, ik heb alleen Search and Destroy gespeeld maar dat was al leuk op zich.

Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_14653501
als ik hem origineel koop is dat awaiting cd-key gehannes dan zeker weten over?
ik ben verslaafd aan Search & destroy maar ik kom nu geen server meer op
pi_14653771
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 12:31 schreef Ernst_Daniel_Shit het volgende:
als ik hem origineel koop is dat awaiting cd-key gehannes dan zeker weten over?
ik ben verslaafd aan Search & destroy maar ik kom nu geen server meer op
Ja natuurlijk is het dan over, vanzelf sprekend natuurlijk
pi_14655518
quote:

Je kunt op het dak klimmen. Moet je net zo gaan liggen dat niemand je kan raken, dan kun je zo 4 minuten blijven liggen.
  zaterdag 15 november 2003 @ 14:35:56 #117
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_14655713
Wie weet er hoe ik op de bovenste verdieping van het huis kan komen waarvan je alle 6 de verdiepingen eerst moet schoonvegen? Kan echt nergens een trappetje vindne en volgens mij kan je dit ook niet buitenom doen.
pi_14656001
de zesde etage is onder de grond!

de kelder, die moet je nog leeg vegen, ik kon hem ook niet vinden eerst

pi_14656222
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 12:46 schreef Webcrowler het volgende:

[..]

Ja natuurlijk is het dan over, vanzelf sprekend natuurlijk

ben nu aan het installeren
pi_14656581
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 15:02 schreef Ernst_Daniel_Shit het volgende:

[..]

ben nu aan het installeren

Ohoh.....
pi_14656870
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 18:57 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Foutje..........

Your best bet for survival is to back yourself into a corner on one of the upper rooms, where the Germans will have only one approach to reach you, and start waiting for the trash to come to you, ready to be taken out.. DON'T get near a window.

Waar heb je die info vandaan? Is dat een officiële site of een soort walkthrough
pi_14662215
Nou ik ga hem morgen maar even kopen!
Hoe is de multiplayer eigelijk?
[14.gif]
pi_14662725
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 19:35 schreef Chen het volgende:
Nou ik ga hem morgen maar even kopen!
Hoe is de multiplayer eigelijk?
Lees de andere delen en de pagina's en je ondervindt het zelf.
  zaterdag 15 november 2003 @ 20:01:38 #124
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_14662758
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 16:12 schreef nlboy het volgende:
Idd...
... hier geweest te zijn!!!!
pi_14667441
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 15:42 schreef da_rippah het volgende:

[..]

Waar heb je die info vandaan? Is dat een officiële site of een soort walkthrough

http://www.gamespot.com

FF registreren... En dan kun je de hele walkthrough doorspitten..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')